Miz Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Vandaag, eigenlijk nu al gisteren, op de Belgische de pilot van Terra Nova, de nieuwe hitserie van Steven Spielberg. Normaal gezien ben ik geen fan van dergelijke series. Maar dit sprak me om de ene of andere reden wel aan. De eerste aflevering was in ieder geval erg leuk en smaakt naar meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 december 2011 Auteur Share Geplaatst 12 december 2011 Vandaag, eigenlijk nu al gisteren, op de Belgische de pilot van Terra Nova, de nieuwe hitserie van Steven Spielberg. Normaal gezien ben ik geen fan van dergelijke series. Maar dit sprak me om de ene of andere reden wel aan. De eerste aflevering was in ieder geval erg leuk en smaakt naar meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 De ratings vallen zwaar tegen. Op IMDb krijgt het zelfs maar een 6.7/10. :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Wou dit laatst al gaan volgen ja. Even downen binnenkort denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Spielberg schijnt er net als bij Falling Skies, naast zijn naam, niet zo heel veel mee te maken te hebben. Dat scheen bij beide series ook pijnlijk duidelijk te zijn. Heb ik uit tweede hand tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Spielberg schijnt er net als bij Falling Skies, naast zijn naam, niet zo heel veel mee te maken te hebben. Interessant, dan kan ik het misschien toch eens een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Wordt door vrienden van me aangeraden, binnenkort toch maar even downen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 1e seizoen is ten einde. De finale was ok. Als je hem nog niet volgt zou ik even afwachten of hij wel een nieuw seizoen krijgt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Ben nu 4 of 5 afleveringen onderweg. Ik vind de setting wel wat hebben en het kijkt goed weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Ben nu ook aan het kijken. De setting is heerlijk. Acteerprestatie wat minder. Toch het kijken waard. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Komen er veel dino's in voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Elke aflevering zie je er wel een paar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Mehhhh, Terra Nova afgekeken. Einde van het seizoen roept veel vragen op. :D Heb zo mijn theorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Zet maar alvast in een spoiler dan. Ik zal er naar kijken als ik het af heb :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2012 Komen er veel dino's in voor? Je ziet ze wel enkele keren, maar het is geen bewondering voor de dieren zoals in Jurassic Park. De seizoensfinale was wel echt goed inderdaad. Ik hoop maar dat het tweede seizoen niet lang op zich laat wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 [spoiler= klik] Ik denk dat de Badlands de huidige Bermuda-driehoek is. Aangezien het schip uit de 18e eeuw komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Je ziet ze wel enkele keren, maar het is geen bewondering voor de dieren zoals in Jurassic Park. De seizoensfinale was wel echt goed inderdaad. Ik hoop maar dat het tweede seizoen niet lang op zich laat wachten. Oke. Maar de dino's zijn dus bijzaak en het gaat meer over de groep zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Yups. Over het overleven en leven in Terra Nova. Kwam soms bij mij ook over als een ordinaire misdaad-serie, maar goed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Mja misschien dat ik 'm dan kijk. Als Walking Dead in de pauze zit kan ik deze er mooi tussendoor kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Fox cancelt Terra Nova maar er is nog hoop De Amerikaanse zender Fox heeft Terra Nova gecanceld maar er is nog hoop. De serie is namelijk aangeboden bij andere zenders. Terra Nova dat het leven volgt van de familie Shannon die terugreizen in de tijd haalde tijdens de première 9,2 miljoen kijkers, dit zakte naar 7,2 miljoen bij de laatste aflevering. Terra Nova is ook één van de duurdere series om te maken, de pilot alleen koste al 10 tot 20 miljoen dollar. In januari zei de president van Fox Kevin Reilly "dat de serie een interessant gok was om te maken en dat het zeker de moeite waard was. We proberen er achter te komen of de serie voor deze zender geschikt is. Als we meer uitzendtijden hadden was de serie zeker bij ons gebleven. We hebben er geld aan verdient, de studio heeft er geld mee verdient en het publiek vond het geweldig." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 We hebben er geld aan verdient, de studio heeft er geld mee verdient en het publiek vond het geweldig. Goeie reden om het te cancellen :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik denk dat er een minimaal bedrag aan verdiend is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 @Rinus: Dat is eigenlijk ook het wat bij mij is opgekomen ja. Hopelijk komt er dus nog een tweede seizoen zodat we het kunnen weten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten