Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Terra Nova

Miz

Aanbevolen berichten

Vandaag, eigenlijk nu al gisteren, op de Belgische de pilot van Terra Nova, de nieuwe hitserie van Steven Spielberg. Normaal gezien ben ik geen fan van dergelijke series. Maar dit sprak me om de ene of andere reden wel aan.

De eerste aflevering was in ieder geval erg leuk en smaakt naar meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag, eigenlijk nu al gisteren, op de Belgische de pilot van Terra Nova, de nieuwe hitserie van Steven Spielberg. Normaal gezien ben ik geen fan van dergelijke series. Maar dit sprak me om de ene of andere reden wel aan.

De eerste aflevering was in ieder geval erg leuk en smaakt naar meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komen er veel dino's in voor?

Je ziet ze wel enkele keren, maar het is geen bewondering voor de dieren zoals in Jurassic Park.

De seizoensfinale was wel echt goed inderdaad. Ik hoop maar dat het tweede seizoen niet lang op zich laat wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet ze wel enkele keren, maar het is geen bewondering voor de dieren zoals in Jurassic Park.

De seizoensfinale was wel echt goed inderdaad. Ik hoop maar dat het tweede seizoen niet lang op zich laat wachten.

Oke. Maar de dino's zijn dus bijzaak en het gaat meer over de groep zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fox cancelt Terra Nova maar er is nog hoop

De Amerikaanse zender Fox heeft Terra Nova gecanceld maar er is nog hoop. De serie is namelijk aangeboden bij andere zenders.

Terra Nova dat het leven volgt van de familie Shannon die terugreizen in de tijd haalde tijdens de première 9,2 miljoen kijkers, dit zakte naar 7,2 miljoen bij de laatste aflevering. Terra Nova is ook één van de duurdere series om te maken, de pilot alleen koste al 10 tot 20 miljoen dollar.

In januari zei de president van Fox Kevin Reilly "dat de serie een interessant gok was om te maken en dat het zeker de moeite waard was. We proberen er achter te komen of de serie voor deze zender geschikt is. Als we meer uitzendtijden hadden was de serie zeker bij ons gebleven. We hebben er geld aan verdient, de studio heeft er geld mee verdient en het publiek vond het geweldig."

Link naar opmerking
Deel via andere websites