Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Algemeen Anime Topic

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Begonnen aan Yu Yu Hakusho. Aangezien ik met Hunter x Hunter 2011 en One Piece up to date ben, niet echt veel te kijken. Misschien ook weer beginnen met Bleach, want die Anime gaat ook weer verder volgens mij.

https://www.google.nl/search?q=Samurai+Champloo&rls=com.microsoft:nl:%7Breferrer:source?%7D&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADRA_nlNL460&gfe_rd=cr&ei=nuf8U5q-F-ul8weXpIHgCw&gws_rd=ssl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga kappen met Cowboy Bebop denk ik. Kan me er echt al maaaaanden niet toe zetten om even 20 minuutjes te kijken. Het is gewoon niks voor mij, vind het niet spannend en interessant genoeg. Limiteert me ook verder om andere series te kijken, omdat ik maar 1 tegelijk wil kijken, anders kom ik er sowieso niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Met alle respect, maar ik zou Naruto gaan kijken. Veel toffer :<

Ik ben nu van Dragonball Z gegaan naar Yu-gi-oh en ik ben het met je eens dat het wat betreft anime niet je van het is. Alleen dat kaartspel vind/lijkt me wel hartstikke leuk alleen ik snap er nog niet veel van of misschien beter gezegd, ik ken de kaarten niet echt dus ik hoop dat het kijken van die serie mij daar bij gaat helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen Attack on Titan gezien vannacht. Pfoe. Heel veel nieuwe vragen meteen zeg, maar was wel weer ouderwets heerlijk.

Edit- 4-6 gezien net. Oh my fucking God.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites