Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FMUSIC 100

Simonsav

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 522
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil dit jaar ook wel een lijstje maken, ga misschien wel voor een top 200 zelfs. Heb alleen niet zo'n brede en gevariëerde muzieksmaak als sommige anderen hier en het zal ook niet echt een bijzondere lijst worden, maar goed. Ik heb btw nog nooit zo'n lijst gemaakt, iemand tips om dat een beetje handig en overzichtelijk te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dit jaar ook wel een lijstje maken, ga misschien wel voor een top 200 zelfs. Heb alleen niet zo'n brede en gevariëerde muzieksmaak als sommige anderen hier en het zal ook niet echt een bijzondere lijst worden, maar goed. Ik heb btw nog nooit zo'n lijst gemaakt, iemand tips om dat een beetje handig en overzichtelijk te doen?

Ik gebruik meestal excel, en dan opdelen in categorieën. De nummers waarvan je zeker weet dat ze bovenaan komen in categorie 1, diegene waarvan je weet dat ze helemaal onderaan horen in categorie 4. En de rest wat overblijft gooi je nog eens in 2 categoriëen en kun je makkelijker aan de slag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al m'n muziek heel precies georganiseerd in iTunes dus nummers uitzoeken was voor mij heel overzichtelijk en makkelijk.

Ik houd het al een tijdje bij in Word. Baal daar op zich wel van, had het gelijk in Excel moeten doen. Best handig, tipjes er gelijk bijzetten en paar keer per jaar even naar kijken en verwerken als je je verveelt. Met films idem dito, maar ik ben ook een lijstjesnerd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom er wel achter wat jouw nachtmerriepokoe is, vervolgens ga ik op 17 adressen een account aanmaken en hem overal op 1 zetten...sounds like a good idea??

Prima hoor, ik kan alleen niet garanderen dat ik geen telfouten maak ;c

ik heb trouwens niks tegen Mumford & Sons hoor :cab:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites