Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Hopelijk van Metallica toch :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Hopelijk van Metallica toch :cab: Ik zou niet weten van wie anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 U2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 U2? Bah. Kan je je mijn vorige 2 lijstjes niet herinneren? Ik moest voor inzenden iedere keer nog natellen omdat ik teveel Metallica erin had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Moet er zoveel verwerken, die herinner ik me echt niet allemaal meer hoor :cab: maar ik ben al blij dat het geen U2 is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Van mijn kant komt er ook een Top-100 aan. Is toch wel even nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik neem me elk jaar voor om hieraan mee te doen maar ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Ik neem me elk jaar voor om hieraan mee te doen maar ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen :cab: Bij je MP3/CD collectie lijkt me een goed begin.. of als je last.fm gebruikt ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik wil dit jaar ook wel een lijstje maken, ga misschien wel voor een top 200 zelfs. Heb alleen niet zo'n brede en gevariëerde muzieksmaak als sommige anderen hier en het zal ook niet echt een bijzondere lijst worden, maar goed. Ik heb btw nog nooit zo'n lijst gemaakt, iemand tips om dat een beetje handig en overzichtelijk te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Ik wil dit jaar ook wel een lijstje maken, ga misschien wel voor een top 200 zelfs. Heb alleen niet zo'n brede en gevariëerde muzieksmaak als sommige anderen hier en het zal ook niet echt een bijzondere lijst worden, maar goed. Ik heb btw nog nooit zo'n lijst gemaakt, iemand tips om dat een beetje handig en overzichtelijk te doen? Ik gebruik meestal excel, en dan opdelen in categorieën. De nummers waarvan je zeker weet dat ze bovenaan komen in categorie 1, diegene waarvan je weet dat ze helemaal onderaan horen in categorie 4. En de rest wat overblijft gooi je nog eens in 2 categoriëen en kun je makkelijker aan de slag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga m'n MP3-lijst langs, duurt wel even, maar toch. Dan rank ik gewoon mijn nummers door te zeggen of het nummer beter is dan de vorige of juist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga relaxed een top 100 anti simon pokoes rocken, eentje waarvan hij de een nog verschrikkelijker vindt dan de ander. Waarom? Omdat het kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Is ook geen haast bij, tijd zat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga relaxed een top 100 anti simon pokoes rocken, eentje waarvan hij de een nog verschrikkelijker vindt dan de ander. Waarom? Omdat het kan! Oke is goed, veel Pink Floyd doen want die haat ik echt!! :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Oke is goed, veel Pink Floyd doen want die haat ik echt!! :wall: Ik kom er wel achter wat jouw nachtmerriepokoe is, vervolgens ga ik op 17 adressen een account aanmaken en hem overal op 1 zetten...sounds like a good idea?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Top vijf van Queen patatje :naughty: One van U2 op zes, Mumford & Sons op zeven, dan heb je er nog maar 93 te gaan. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik doe wel een top 111 Limburgse carnavalshits anders! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Oeh, Queen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Top vijf van Queen patatje :naughty: One van U2 op zes, Mumford & Sons op zeven, dan heb je er nog maar 93 te gaan. (y) Coldplay is ook een safe bet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik heb al m'n muziek heel precies georganiseerd in iTunes dus nummers uitzoeken was voor mij heel overzichtelijk en makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Simon Prepare For War :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik heb al m'n muziek heel precies georganiseerd in iTunes dus nummers uitzoeken was voor mij heel overzichtelijk en makkelijk. Ik houd het al een tijdje bij in Word. Baal daar op zich wel van, had het gelijk in Excel moeten doen. Best handig, tipjes er gelijk bijzetten en paar keer per jaar even naar kijken en verwerken als je je verveelt. Met films idem dito, maar ik ben ook een lijstjesnerd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Tja mijn smaak is enorm geëvolueerd sinds vorig jaar. Als ik die lijst nu terug zie, denk ik echt bij mezelf; wat een kortzichtige poppy kleuterlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 november 2011 Auteur Share Geplaatst 6 november 2011 Ik kom er wel achter wat jouw nachtmerriepokoe is, vervolgens ga ik op 17 adressen een account aanmaken en hem overal op 1 zetten...sounds like a good idea?? Prima hoor, ik kan alleen niet garanderen dat ik geen telfouten maak ;c ik heb trouwens niks tegen Mumford & Sons hoor :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik neem me elk jaar voor om hieraan mee te doen maar ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen :cab: Ik deed in itunes gewoon sorteren op aantal keren afgespeeld, en toen begonnen met verschuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten