Spring naar bijdragen

[Discussie]Serietip van de maand!

Big Mike

Aanbevolen berichten

Nieuw idee van Lange!

Ik volg veel series, ik praat er graag over. Dus hoe kunnen we die 2 samenvoegen zodat jullie er ook nog wat aan hebben? We gaan tipjes geven! Een maandelijkse tip, waar ik jullie ga vertellen welke serie je niet mag missen! Ga proberen het recent te houden, dus geen hele oude series. Andere serie liefhebbers mogen hetzelfde doen, maar zorg wel voor maximaal 1 tip per maand. Ik zal de aankomende dagen een leuk stukje gaan schrijven over Workaholics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw idee van Lange!

Ik volg veel series, ik praat er graag over. Dus hoe kunnen we die 2 samenvoegen zodat jullie er ook nog wat aan hebben? We gaan tipjes geven! Een maandelijkse tip, waar ik jullie ga vertellen welke serie je niet mag missen! Ga proberen het recent te houden, dus geen hele oude series. Andere serie liefhebbers mogen hetzelfde doen, maar zorg wel voor maximaal 1 tip per maand. Ik zal de aankomende dagen een leuk stukje gaan schrijven over Workaholics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan het zo doen, heb je een tip voor de maand (het liefst met stukje + youtube filmpje (1 of 2)) dan stuur je hem naar mij, heb je geen stukje dan moet je hopen dat ik de serie ken en anders iemand anders opdragen. Ik gooi hem dan in het algemene topic waardoor we die mooi netjes schoon kunnen houden en dan gebruiken we deze voor de discussie e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het vorige maand niet op is gepakt, wil ik dit topic toch even bumpen. Ik heb inmiddels 8 van de 10 afleveringen van Workaholics S01 gezien en ik moet zeggen dat het best vermakelijk is. Vooral de afwezigheid van overdreven moraal is wel fijn, verder is het lekker lowminded humor die best goed naar mijn smaak is: lekker slecht. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch jammer dat dit maar bij één tip is gebleven. Heb de eerste zes afleveringen van seizoen twee van Workaholics nu ook gezien en het is toch een lekker fout tussendoortje. Ben eigenlijk wel benieuwd naar tips van anderen. Misschien geef ik binnenkort zelf wel een voorzet voor een herstart. Wellicht kunnen een paar serial (hihi) freaks (mods, LV?) hier ook wat voor doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites