Geplaatst 16 september 201114 jr. Zag er nog geen topic over, format is simpel, stop 8 oversekste simpele zielen bij elkaar, geef ze drank en een eigen villa en de rest gebeurt vanzelf :mrgy: Gisteren met die Gido wat een baas was dat 'helikoptertje alles' En dan dat debiele wijf 'ja ik gooi niet een twee drie mn beentjes wijd daar heb ik van geleerd' en vervolgens...;e;e;e En dat heeft dan al twee kinderen.
Geplaatst 16 september 201114 jr. Auteur Zag er nog geen topic over, format is simpel, stop 8 oversekste simpele zielen bij elkaar, geef ze drank en een eigen villa en de rest gebeurt vanzelf :mrgy: Gisteren met die Gido wat een baas was dat 'helikoptertje alles' En dan dat debiele wijf 'ja ik gooi niet een twee drie mn beentjes wijd daar heb ik van geleerd' en vervolgens...;e;e;e En dat heeft dan al twee kinderen.
Geplaatst 16 september 201114 jr. Vond vorige week wel leuker met die Javid. Al was die bitch van vorige week wel een van de grootste kutwijven ever op de tv.
Geplaatst 16 september 201114 jr. Al was die bitch van vorige week wel een van de grootste kutwijven ever op de tv. Waarheid.
Geplaatst 16 september 201114 jr. Auteur Die vond vooral zichzelf geweldig zoals Eddy Zoey zei :mrgy:
Geplaatst 13 oktober 201114 jr. Ik heb kleine stukjes gezien. Die kerel die alleen maar Shoarma eet :-D Heb jaren geleden het Engelse concept wel gezien, was ook altijd leuk.
Geplaatst 13 oktober 201114 jr. Swarma geniaal. Alleen was ik de enige die dat wijf dat met iedereen zoende echt vies vond, die andere 2 vond ik dan wel weer nice. Die dikke sowieso niet trouwens.
Geplaatst 13 oktober 201114 jr. Aflevering van afgelopen keer is geweldig. Wat een figuren. Haha precies. Al vond ik die Priscila ook echt vies. Bart ook echt zo een toffe vent, gewoon zichzelf zijn, dan komt t wel goed.
Geplaatst 14 oktober 201114 jr. Auteur Haha had deze gemist vond die van vorige week maar niks, maar eff terugkijken dannnn.
Geplaatst 14 oktober 201114 jr. Haha wtf die Jeroen :-D Edit: Lol die nieuwste aflevering had toch wel wat opwindende scenes hoor. ;c
Geplaatst 19 oktober 201114 jr. Siem de Jong ook aanwezig. Weten we ook gelijk waarom die gisteren zo waardeloos was.;x
Geplaatst 19 oktober 201114 jr. Vind dit echt een slecht programma. Met die computermatches die nergens op slaan.