vinnypassy Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 En dan moet je nagaan dat ik series als Friends (zeker 2 keer in het geheel), Entourage (t/m S07 2 keer, t/m S05 3 of meer) en The Sopranos (2 keer in het geheel, 3 keer t/m S06, 4 keer t/m S05) meer dan één keer heb gezien. Ik ga de tijd die ik heb besteed aan films ook maar niet uitrekenen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Zou Vinny vrienden hebben? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Nee :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ben duidelijk niet zo'n serie-freak: 25 dagen. Dat zijn dan ook bijna alleen komedie's en series als The Simpsons of Family Guy staan daar niet bij. Daar ken ik wel zo'n beetje alles van, maar ik heb ze nooit echt 'gevolgd'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Heb inderdaad ook alleen de series erin staan die ik actief gevolgd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Probleem bij mij is dat ik sommige series zoals Two and a Half Man en According to Jim los heb gekeken. Niet in volgorde dus. Is moeilijk in te voeren bij Followmy.tv EDIT: oh dat wordt hierboven dus ook gezegd;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2012 En dan moet je nagaan dat ik series als Friends (zeker 2 keer in het geheel), Entourage (t/m S07 2 keer, t/m S05 3 of meer) en The Sopranos (2 keer in het geheel, 3 keer t/m S06, 4 keer t/m S05) meer dan één keer heb gezien. Ik ga de tijd die ik heb besteed aan films ook maar niet uitrekenen. ;c The Big Bang Theory, Weeds, Two and a Half Men, BMS, Dragonball Z (4x in totaal) en Family Guy in zijn totaliteit ook meer dan 2x gezien. ;) Verder voeg ik ook alleen de series toe die ik volledig gezien heb, dus geen Law and Order, geen CSI, geen House. Waarvan ik van Law and Order (en zijn spin-offs) zeker 200 afleveringen van gezien heb. The Simpsons heb ik trouwens volledig gezien vanaf episode 1 tot de laatste afgelopen maandag in USA ;). En dan komt nu pas de klapper, ik volg pas echt series sinds zomer 2010 :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Dus jij hebt sinds 2010 geen vrienden. Ik al een paar jaar niet meer. Dat went vanzelf hoor, je maakt de tv-personages vanzelf je vrienden. Komt goed. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik vind de update maar niks... Nu is het nog lastiger om op mijn telefoon bij te houden wat ik heb gezien.... Ik neig er steeds meer naar om alleen nog maar http://www.mijnserie.nl te gaan gebruiken. Die app van hun is volop handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Vind het ook maar niks. Er zit nu veel meer ruimte tussen alles in waardoor er veel minder op je scherm past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ben ook geen fan nee. vooral die icoontjes voor iedere aflevering voegen niet zoveel toe, maar nemen wel veel ruimte in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten