LosMerengues Geplaatst 23 december 2011 Auteur Share Geplaatst 23 december 2011 Er zijn drie duo's die echt het comedy maken dat zijn Shawn & Gus, JD & Turk en Troy & Abed. Jezus, wat zijn zij geniaal. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Je bedoelt bepalend voor hun eigen tv show? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 december 2011 Auteur Share Geplaatst 23 december 2011 Onder andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Ik wil eigenlijk zeggen je vergeet...... nog, maar je hebt gewoon gelijk. De samenwerking tussen die 3 groepen is gewoon subliem : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Kijk het sinds een tijdje op CC en ik vind het werkelijk waar geniaal :mrgy: Binnenkort maar eens beginnen met de hele serie terug te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Mis Matthew wel hoor, nu kan ik niet meer zoveel over deze serie babbelen. Blijft echt een bazenserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Vind het echt schitterende humor, vooral die koppen van Gus zijn geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Die Hangover aflevering is geniaal, ook die met dat date programma is briljant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik ben bijna klaar met Seizoen 1. Veels te laat begonnen voor het begin maandag van nhet volgende seizoen. Kan die aflevering niet eens zien door het werk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Die nieuwe ep :-D Begin er nu aan, maar aan de preview van vorige keer te zien wordt het weer huilen. Mexico, altijd goed. Die introsong ook weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Psych Is nieuwe seizoen al begonnen? Waaaaarom meld je dat niet [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Ik dacht dat je dat zelf ook wel wist :5 nu 4 eps geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Die aflevering in de jungle :mrgy: Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Hehe die was ook tof ja. Aflevering 4 viel best tegen eigenlijk :cab: Had er meer van verwacht, één leuk moment in de ep, de rest zat al in de preview :cab: Dus voor degenen die ep 3 kijken: sla de preview op het eind aub over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten