Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

Hoe kom je daar bij? Eps seizoen 3 stonden gewoon al 's middags online op vrijdag op nick.com. Kon ik gewoon met Hola bekijken.

Ik kijk via andere site's die later uploaden, dus nick.com upload ze zelf ook? Nog geiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook net klaar met seizoen 3. Vond Zaheer echt een baas, ook al is het een badguy.

Dit zal ook wel weer een topseizoen worden, maar vind de trailer een beetje tegen vallen. Heb niet zo'n zin in die transformerachtige metalbenders

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook net klaar met seizoen 3. Vond Zaheer echt een baas, ook al is het een badguy.

Dit zal ook wel weer een topseizoen worden, maar vind de trailer een beetje tegen vallen. Heb niet zo'n in die transformerachtige metalbenders

Ja die trailer vind ik ook niet je van het, Zaheer was inderdaad echt een mooie character, maar ik laat me verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond 'm ook niet spectaculair. Hopen op een epic enemy.

Ben ik zo'n fanboy dan :D? Kan niet wachten op meer.

[spoiler=]

Kuvira heeft dus samen met broer van Opel gebroken van Metal City gedoe om Earth Kingdom bij elkaar te brengen. Opel is het daar dus niet mee eens, haar moeder en dergelijke weet ik nog niet. Die wil sowieso niet die prins. Korra is ondergedoken, dat vind ik nog de beste verhaallijn. Kan niet wachten tot ze in de swamp komt.

Wat wel erg duidelijk was is dat Kuvira achter sommige bandit aanvallen zat. http://i.imgur.com/dnAG1Q2.png. Beetje voorspelbaar toch.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites