Root Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Hoe kom je daar bij? Eps seizoen 3 stonden gewoon al 's middags online op vrijdag op nick.com. Kon ik gewoon met Hola bekijken. Ik kijk via andere site's die later uploaden, dus nick.com upload ze zelf ook? Nog geiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 (bewerkt) Ook net klaar met seizoen 3. Vond Zaheer echt een baas, ook al is het een badguy. Dit zal ook wel weer een topseizoen worden, maar vind de trailer een beetje tegen vallen. Heb niet zo'n zin in die transformerachtige metalbenders 2 oktober 2014 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ook net klaar met seizoen 3. Vond Zaheer echt een baas, ook al is het een badguy. Dit zal ook wel weer een topseizoen worden, maar vind de trailer een beetje tegen vallen. Heb niet zo'n in die transformerachtige metalbenders Ja die trailer vind ik ook niet je van het, Zaheer was inderdaad echt een mooie character, maar ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Imo kon die niet beter. Ik hoopte vorig jaar al op een time gap, eindelijk is die er. Characters allemaal vernieuwd, de kinderen stuk veranderd, nieuwe technologieën en de airbenders zijn getraind. Die wingsuits zijn nu al epic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2014 Vond 'm ook niet spectaculair. Hopen op een epic enemy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Vond 'm ook niet spectaculair. Hopen op een epic enemy. Ben ik zo'n fanboy dan :D? Kan niet wachten op meer. [spoiler=] Kuvira heeft dus samen met broer van Opel gebroken van Metal City gedoe om Earth Kingdom bij elkaar te brengen. Opel is het daar dus niet mee eens, haar moeder en dergelijke weet ik nog niet. Die wil sowieso niet die prins. Korra is ondergedoken, dat vind ik nog de beste verhaallijn. Kan niet wachten tot ze in de swamp komt. Wat wel erg duidelijk was is dat Kuvira achter sommige bandit aanvallen zat. http://i.imgur.com/dnAG1Q2.png. Beetje voorspelbaar toch. 3 oktober 2014 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Waar kan ik het terugzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Waar kan ik het terugzien. http://korraspirit.net/watch/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) http://korraspirit.net/watch/ Thanks (Y) Vond het niet zo, die Kuvira is ook echt een irritant wijf. 3 oktober 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Niet slecht, maar kan stukken beter. En hoe kun je van Zaheer naar Kuvira gaan, wat een achteruitgang;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Aflevering 2 _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 KIJKEN MENSEN. Vond het enorm goed geschreven en [spoiler=""] eindelijk [spoiler=""] Toph terug. Geen steek veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 TOPH! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Toph heerlijk in vorm, aflevering was weer eens veel te kort. Kan niet wachten op volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Die afleveringen mogen best langer, en vond deze aflevering duidelijk minder dan de vorige twee afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Godverdomme hè wat een aflevering _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Let's gogogo!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Godverdomme hè wat een aflevering _O_ Mmm ja, echt? Als er nou 20 eps waren per seizoen zou ik het oké vinden, maar nu wel erg sloom. Beetje saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Mmm ja, echt? Als er nou 20 eps waren per seizoen zou ik het oké vinden, maar nu wel erg sloom. Beetje saai. Inhoud van de aflevering, ik vind wel dat dit TE vroeg is gekomen, is pas ep4, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Waarom zijn die afleveringen verdomd kort :@ [spoiler=S04E5] Waarom heb ik een gevoel dat Ju Lee Kuvira gaat naaien om Tharik en BoLin te bevrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 november 2014 Auteur Share Geplaatst 4 november 2014 Vind het erg sloom tot nu toe. Vandaag ook weer geen toevoeging aan het eindproduct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Vind het erg sloom tot nu toe. Vandaag ook weer geen toevoeging aan het eindproduct. Kun je wat meer voorbeelden geven? Snap niet echt wat je bedoelt met "geen toevoeging aan het eindproduct." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 november 2014 Auteur Share Geplaatst 6 november 2014 Zegt genoeg dat ik niet eens voorbeelden meer kan bedenken. Ik heb echt geen idee meer waar de afgelopen aflevering(en) gedetailleerd over ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Tsja was niet super. Gaat zo langzaam :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 [spoiler=S04E06]Ja hoor, tuurlijk is die Kuvira zo ziek OP, was wel een beetje te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten