Juca Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Nicolas Jaar op 2 december in TivoliVredenburg en 3 december in Paradiso met een liveset : Zag het ook al. Beetje jammer dat niemand van mijn vrienden hem kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Wat zijn iedereens plannen met ADE? Ik wilde eigenlijk naar DGTL Kompakt, maar dat is helaas alweer uitverkocht.. Loveland Enter, en wellicht nog Toolroom. Dat laatste is tech-house, vind ik qua drums toch vaak wel het dikst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Wat zijn iedereens plannen met ADE? Ik wilde eigenlijk naar DGTL Kompakt, maar dat is helaas alweer uitverkocht.. Heb de week erna tentamen week dus daar hangt ook veel vanaf. Maar op woensdag strak of Figure Night, donderdag wil ik eigenlijk wel naar H7 warehouse voor Tresor. Zaterdag sws Semantica: Diez. 1 Ding staat wel vast en dat is dat we naar de tering gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Ik pak Verknipt denk ik met ADE, de techno editie dan wel (niet de house een dag erna). Anders een keer Pleinvrees of dat Tresor feestje/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 Al een tijdje klaar met (harde)techno. Laatste feestje dateert van vier maanden geleden. Vind alleen dit soort nog lekker: [YOUTUBE]OSusQJPHRzA[/YOUTUBE] Lekker nonchi met je biertje wiebelen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 'Techno en sushi' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 'Techno, sushi en vluchtelingen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 Wel zin in ADE man. Ga de donderdag dus heb vrijdag maar vrij geregeld. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 Zaterdag nog een pre ADE party in Schagen. Flink beuk feest van Märked Series ( @Sanders; ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 [quote name='Frankjeee']Zaterdag nog een pre ADE party in Schagen. Flink beuk feest van Märked Series ( @Sanders; ) [/QUOTE] Netjes, maar veel te ver weg voor mij :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 Netjes, maar veel te ver weg voor mij :r Dacht ik al hahaha, maar vond 'm alsnog mention waardig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 Dacht ik al hahaha, maar vond 'm alsnog mention waardig :D Ja en terecht ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Die line-ups van die eindejaarsfeesten van Reaktor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Dik he. Nou was een awake overtreffen niet lastig, maar dit is echt bizar. De vrijdag sowieso aanwezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Vanavond eindelijk ADE voor mij. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Reaktor wil ik eigenlijk ook wel heen met O&N, maar kutte is dat ik maandag gewoon weer moet werken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Altijd wat vrije dagen bewaren. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Altijd wat vrije dagen bewaren. (d) Heb er zat, maar geen vrij de eerste week van januari ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Maar het is ook van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Kan je maandag makkelijk te werk :P of je helemaal 100% bent is een ander verhaal :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ja met O&N wil ik wel de mogelijkheid kunnen hebben om me flink te misdragen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 http://www.be-at.tv/brands/gashouder/ade-2016-awakenings-closing-party/dax-j Lekker setje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 DEnk je dat het niet beter kan dat Oud en Nieuw. Knalt reaktor nog ff line upje van Unpolished eruit. Wat een legends. En fuck die moraal ridders die janken over die promo. Kneusjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 DEnk je dat het niet beter kan dat Oud en Nieuw. Knalt reaktor nog ff line upje van Unpolished eruit. Wat een legends. En fuck die moraal ridders die janken over die promo. Kneusjes. Die Unpolished in maart (elfde dacht ik) is echt bizar. Wát een line-up. Maak ik graag een uitzondering voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 DEnk je dat het niet beter kan dat Oud en Nieuw. Knalt reaktor nog ff line upje van Unpolished eruit. Wat een legends. En fuck die moraal ridders die janken over die promo. Kneusjes. Wat is mis met die promo dan zogenaamd? Doe dit jaar met de 31e niks trouwens. Kaartjes binnen voor Electric Deluxe de 30e. Was ook wel gaag Reaktor gegaan, maar kreeg alleen mensen mee met Deluxe dus dan doen we dat maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 (bewerkt) @Justin Mensem jankten dat het verheerlijking van geweld was en ze vonden dat de assasinatie van Kennedy er niet in had gehoeven. :r 12 december 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten