Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Wat zijn iedereens plannen met ADE? Ik wilde eigenlijk naar DGTL Kompakt, maar dat is helaas alweer uitverkocht..

Heb de week erna tentamen week dus daar hangt ook veel vanaf. Maar op woensdag strak of Figure Night, donderdag wil ik eigenlijk wel naar H7 warehouse voor Tresor. Zaterdag sws Semantica: Diez. 1 Ding staat wel vast en dat is dat we naar de tering gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEnk je dat het niet beter kan dat Oud en Nieuw. Knalt reaktor nog ff line upje van Unpolished eruit. Wat een legends. En fuck die moraal ridders die janken over die promo. Kneusjes.

Die Unpolished in maart (elfde dacht ik) is echt bizar. Wát een line-up. Maak ik graag een uitzondering voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEnk je dat het niet beter kan dat Oud en Nieuw. Knalt reaktor nog ff line upje van Unpolished eruit. Wat een legends. En fuck die moraal ridders die janken over die promo. Kneusjes.

Wat is mis met die promo dan zogenaamd?

Doe dit jaar met de 31e niks trouwens. Kaartjes binnen voor Electric Deluxe de 30e. Was ook wel gaag Reaktor gegaan, maar kreeg alleen mensen mee met Deluxe dus dan doen we dat maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites