Rensationeel. Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Ik ook zondag Awakeje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Net kaartjes voor Summerpark Festival gewonnen. Wie draait er? Franky Rizardo! :< Die wil ik inderdaad ook nog eens live zien, draait in September op Pacha festival, zelfde dag ook nog Mark Knight, zo jammer dat ik daar niet heen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Traktor S4 controllertje aangeschaft. De intentie is om ooit eens op een (lokaal) feestje te draaien, te beginnen met een paar slappe plaatjes, erin te gooien en vervolgens lekker knallen met Fitzpatrick oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Wie gaan er eigenlijk naar Awakenings hier? Ik ga waarschijnlijk alleen de zondag, misschien zaterdag als dat lukt. Ik vind dat teveel stages en dan draai ik door door al die keuzes ;c Mij niet gezien dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Ik vind dat teveel stages en dan draai ik door door al die keuzes ;c Mij niet gezien dus. Jaa maar zijn imo te weinig techno festivals, kan eigenlijk alleen 16/23/30 juli en in Augustus op zondagen omdat ik dan met selecties zit op de zaterdag, daarom er maar voor gekozen om naar Awake te gaan. Enige die ik nu gepland heb (qua techno) zijn Awake, WTTF en ITTW. Hoop daar nog een dagje Dekmantel (vrijdag/zondag) aan bij te voegen en verder even kijken wat er nog meer te bleven is deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Te weinig techno festivals :r. Hou op men. Vooral in Amsterdam elke week meerdere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Te weinig techno festivals :r. Hou op men. Vooral in Amsterdam elke week meerdere. Noem eens dan op 16 en 30 juli? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Noem eens dan op 16 en 30 juli? 16 Buitenwesten (wel iets slapper) 30 Wonderland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Nijmegen heb je ook wekelijks technofestivals/feesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 16 Buitenwesten (wel iets slapper) 30 Wonderland Buiten Westen was ik vorig jaar, was echt alles behalve techno op 1 indoor stage na. Wonderland zal ik eens naar kijken, thanks. Elke zondag zal ik sowieso op Scheveningen staan, jammer dat ik met Matador op vakantie ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 (bewerkt) Beetje diephauwzen is ook wel fijn op ze tijd toch? (Buiten westen) 30 juli btw Nachtvaren al is dat wel in het avondje. Maar bootfissa is leuk. 15 juni 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Beetje diephauwzen is ook wel fijn op ze tijd toch? (Buiten westen) Jaa alleen was ik vorig jaar met een klote groep gegaan, toen Fritz Kalkbrenner ging draaien wilden ze naar een andere stage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Lekker in je uppie blijven dan. Je ontmoet zat leuke mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=2i1GuWhT6Yk Deze is zo lekker guys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Worakls is goed ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 Sorry voor dubbelpost, maar iemand van hier nog te vinden bij Planet Rose Acid Special in Doornroosje (Nijmegen) https://www.facebook.com/events/1751067025113049/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 [Youtube]8cqwL_jABXA Dikste plaat ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Sorry voor dubbelpost, maar iemand van hier nog te vinden bij Planet Rose Acid Special in Doornroosje (Nijmegen) https://www.facebook.com/events/1751067025113049/ Hoe was t? Reaktor was rete dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Hoe was t? Reaktor was rete dik. Ja het was echt heeeeel erg vet, die acid sound geeft zo'n enorme drive mee. Hele diepe basslines komen daaruit voort. Vooral DJ Pure, The Exaltics, Acid Junkies en een gedeelte van Datasmok waren geweldig. Ben wel halverwege de set van Datasmok naar huis gegaan, aangezien ik heel veel last kreeg van de 'wall of bass". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ja het was echt heeeeel erg vet, die acid sound geeft zo'n enorme drive mee. Hele diepe basslines komen daaruit voort. Vooral DJ Pure, The Exaltics, Acid Junkies en een gedeelte van Datasmok waren geweldig. Ben wel halverwege de set van Datasmok naar huis gegaan, aangezien ik heel veel last kreeg van de 'wall of bass". Goh die bass inderdaad. Ziel herkenbaar. Had hetzelfde tijdens zijn set op Unpolished. Al had ik er zelf niet zoveel 'last' van. Vond het wel fijn ofzo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 16 Buitenwesten (wel iets slapper) 30 Wonderland Beetje diephauwzen is ook wel fijn op ze tijd toch? (Buiten westen) 30 juli btw Nachtvaren al is dat wel in het avondje. Maar bootfissa is leuk. Buiten Westen en Wonderland (met dat bootvaren als after) aanwezig hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Die bootafters lijken me altijd zo'n zielige bedoeling met al die zombies die erop afkomen ;c. En koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Goh die bass inderdaad. Ziel herkenbaar. Had hetzelfde tijdens zijn set op Unpolished. Al had ik er zelf niet zoveel 'last' van. Vond het wel fijn ofzo. :cab: Heerlijke aan techno is je eigen wereldje waar je in leeft, lekker ogen sluiten en je zelf weg laten dromen. Nu had ik ook nog steeds kleine dosis keta gedaan, dan gaat dat helemaal vanzelf. Acid Junkies met een hardware set, dat vind ik ook zo gaaf elke keer weer, de exclusiviteit en het is never nooit hetzelfde, prachtig gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Die bootafters lijken me altijd zo'n zielige bedoeling met al die zombies die erop afkomen ;c. En koud. Dat is bij afters sowieso wel het geval.. Heerlijke aan techno is je eigen wereldje waar je in leeft, lekker ogen sluiten en je zelf weg laten dromen. Nu had ik ook nog steeds kleine dosis keta gedaan, dan gaat dat helemaal vanzelf. Acid Junkies met een hardware set, dat vind ik ook zo gaaf elke keer weer, de exclusiviteit en het is never nooit hetzelfde, prachtig gewoon. Gehehe. Heerlijk ja. En Hardware sets altijd goed ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Afters, mij niet gezien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten