Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Ik vind dat teveel stages en dan draai ik door door al die keuzes ;c Mij niet gezien dus.

Jaa maar zijn imo te weinig techno festivals, kan eigenlijk alleen 16/23/30 juli en in Augustus op zondagen omdat ik dan met selecties zit op de zaterdag, daarom er maar voor gekozen om naar Awake te gaan.

Enige die ik nu gepland heb (qua techno) zijn Awake, WTTF en ITTW. Hoop daar nog een dagje Dekmantel (vrijdag/zondag) aan bij te voegen en verder even kijken wat er nog meer te bleven is deze zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 Buitenwesten (wel iets slapper)

30 Wonderland

Buiten Westen was ik vorig jaar, was echt alles behalve techno op 1 indoor stage na. Wonderland zal ik eens naar kijken, thanks.

Elke zondag zal ik sowieso op Scheveningen staan, jammer dat ik met Matador op vakantie ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe was t? Reaktor was rete dik.

Ja het was echt heeeeel erg vet, die acid sound geeft zo'n enorme drive mee. Hele diepe basslines komen daaruit voort. Vooral DJ Pure, The Exaltics, Acid Junkies en een gedeelte van Datasmok waren geweldig. Ben wel halverwege de set van Datasmok naar huis gegaan, aangezien ik heel veel last kreeg van de 'wall of bass".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was echt heeeeel erg vet, die acid sound geeft zo'n enorme drive mee. Hele diepe basslines komen daaruit voort. Vooral DJ Pure, The Exaltics, Acid Junkies en een gedeelte van Datasmok waren geweldig. Ben wel halverwege de set van Datasmok naar huis gegaan, aangezien ik heel veel last kreeg van de 'wall of bass".

Goh die bass inderdaad. Ziel herkenbaar. Had hetzelfde tijdens zijn set op Unpolished. Al had ik er zelf niet zoveel 'last' van. Vond het wel fijn ofzo. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 Buitenwesten (wel iets slapper)

30 Wonderland

Beetje diephauwzen is ook wel fijn op ze tijd toch? (Buiten westen)

30 juli btw Nachtvaren al is dat wel in het avondje. Maar bootfissa is leuk.

Buiten Westen en Wonderland (met dat bootvaren als after) aanwezig hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh die bass inderdaad. Ziel herkenbaar. Had hetzelfde tijdens zijn set op Unpolished. Al had ik er zelf niet zoveel 'last' van. Vond het wel fijn ofzo. :cab:

Heerlijke aan techno is je eigen wereldje waar je in leeft, lekker ogen sluiten en je zelf weg laten dromen. Nu had ik ook nog steeds kleine dosis keta gedaan, dan gaat dat helemaal vanzelf.

Acid Junkies met een hardware set, dat vind ik ook zo gaaf elke keer weer, de exclusiviteit en het is never nooit hetzelfde, prachtig gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die bootafters lijken me altijd zo'n zielige bedoeling met al die zombies die erop afkomen ;c. En koud.

Dat is bij afters sowieso wel het geval..

Heerlijke aan techno is je eigen wereldje waar je in leeft, lekker ogen sluiten en je zelf weg laten dromen. Nu had ik ook nog steeds kleine dosis keta gedaan, dan gaat dat helemaal vanzelf.

Acid Junkies met een hardware set, dat vind ik ook zo gaaf elke keer weer, de exclusiviteit en het is never nooit hetzelfde, prachtig gewoon.

Gehehe. Heerlijk ja. En Hardware sets altijd goed ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites