Chris.tiaan Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Nummer van een vriend van me wordt gesupport door Joseph Capriati, aardig gek. Alleen is het nummer nog niet officieel uit, heb 'm net wel via een privé Soundcloud weten te horen, aardig nummertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Pff dat is echt het aller kutste ooit. Treinen na een feest. Ja echt he, zo moe en alles maar je wilt ook niet slapen want dan wordt je zomaar bij de verkeerde halte wakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 [YOUTUBE]HIyhQGLhw-U[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Doet het niet. Iets met auteursrechtschending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ame (live), Karenn(live) en DJ tennis naar LL (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 LL? Loveland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Lowlands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Doet het niet. Iets met auteursrechtschending. Trus'me - I Want You (Alan Fitzpatrick Remix) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Oh man, die is top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 [YOUTUBE]2iq5IyWzacw[/YOUTUBE] :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 [video=youtube;vrfAQI-TIVM] Lekkah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 PJeZb28WjuI KiNK is echt niet normaal hor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] Vooral Ronin vind ik echt een hele dikke plaat :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 [video=youtube;vrfAQI-TIVM] Lekkah Niet goed als je flink hard gaat zeg. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 mei 2015 Share Geplaatst 29 mei 2015 Gisteren naar Howling geweest in de Melkweg, oeioeioei. Wat is Frank Wiedemann een ontiegelijke held zeg. Ziekste was by far na Signs die helemaal los ging overgaan op Andi Müllers Everything is in it's right place remix :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 mei 2015 Share Geplaatst 29 mei 2015 Oh nice, m'n huisgenoot was er ook, was bijna meegegaan. Was toen helaas al uitverkocht, maar klinkt lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Vanmiddag naar t plaatselijke festivalletje Obsession. Evengoed nog Sluwe Vos (heb ik niks mee), Sandrien en Secret Cinema. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Vanmiddag naar t plaatselijke festivalletje Obsession. Evengoed nog Sluwe Vos (heb ik niks mee), Sandrien en Secret Cinema. Ben benieuwd. Sluwe man, held. Verstrooide gast dat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Jij doet wel eens draaien toch [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];? Hoe heb je 't geleerd? Kan zelf een controllertje kopen voor 20 of 30 piek, lijkt me wel geinig om een beetje mee te kutten, maar snap er geen drol van haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Techno mixen is niet zo heel lastig, vooral omdat het qua BPM vrij langzaam gaat, kun je mooie subtiele overgangen maken. Uitdagend mixen zit er imo niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Jij doet wel eens draaien toch [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];? Hoe heb je 't geleerd? Kan zelf een controllertje kopen voor 20 of 30 piek, lijkt me wel geinig om een beetje mee te kutten, maar snap er geen drol van haha. Heel soms hoor, op kleinere feestjes. Draai altijd B2B met een vriend van mij die wél professioneel draait. Hij doet dus het grotere werk. En tja, lekker cliché: veel oefenen. Het lijkt allemaal lastiger dan dat het is. Keek vroeger altijd met 'm mee en toen begon ik zelf dingetjes te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Haha ait thanks. Zal eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 [Youtube]qMxNOEbfnK4 Jaartje gewacht op deze ;c. Ook kaartje Verknipt binnen trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Welke dagen Awake pak je mee dit jaar? [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Alleen zaterdag man. Jij? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten