Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Is met Len Faki toch oa? 19 oktober? Wil ik wel naar toe eigenlijk, want Octave One :< Mja doordeweeks is weer zo kut he :cab:

Ga je naar Drift op de Boot? Vanochtend zijn de kaarten voor maandag 18 juli (tijdens de vierdaagsefeesten) in de verkoop gegaan. Binnen no-time uitverkocht natuurlijk. De kaarten voor 17 juli en 22 juli waren laatst al in de verkoop gegaan, ook uitverkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je naar Drift op de Boot? Vanochtend zijn de kaarten voor maandag 18 juli (tijdens de vierdaagsefeesten) in de verkoop gegaan. Binnen no-time uitverkocht natuurlijk. De kaarten voor 17 juli en 22 juli waren laatst al in de verkoop gegaan, ook uitverkocht.

Ja ik wil daar best heen, lijkt me wel gaaf, maar naar de boot krijg ik niemand mee. Wel andere feesten die week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is met Len Faki toch oa? 19 oktober? Wil ik wel naar toe eigenlijk, want Octave One :< Mja doordeweeks is weer zo kut he :cab:

Juist, 30€ ook maar, denk dat ik gewoon een kaartje koop en dan wel zie

Zondag Awakie! (y)

+1

Vrienden van me gaan hele weekend in een bungalow. Zag al aardig wat ying yangs voorbij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag bij van Buren 3 keer Ti-ta-techno en in Roosje heb je Planet Rose en buiten Planet Rose Valkhof festival.

Is dat ti-ta-techno wat? Kom op school vaak flyers daarvan tegen, maar ben er nog nooit heen geweest. Ik vind van Buren er nou ook niet echt de geschikte locatie voor. :cab:

Planet Rose @ Valkhof klinkt wel goed hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag bij van Buren 3 keer Ti-ta-techno en in Roosje heb je Planet Rose en buiten Planet Rose Valkhof festival.

Old Cave heeft elke avond een feestje (zaterdag t/m vrijdag). En de Lindenberg 3 keer. Ik denk dat Merleyn ook nog wel een paar keer iets heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor techno tijdens de zomerfeesten kun je idd bij die locaties terecht. Roosje, Brebl, Waalhalla, Vasim (denk ik), The Kube misschien ook nog, dat zijn dan de grotere locaties, dan heb je idd Lindenberg, Merleyn, de Onderbroek (misschien) en van Buren.

Vasim verwacht ik niet. Waalhalla idd ook, al heb ik daar nog niet veel van gehoord na de (her)opening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites