Pietert Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Die bootafters lijken me altijd zo'n zielige bedoeling met al die zombies die erop afkomen ;c. En koud. Haha ja klopt, ik ben ook totaal niet van de afters (behalve thuis, dat is heerlijk). Maar op een boot vond ik dan wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Figure Night in de Gashouder. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Is met Len Faki toch oa? 19 oktober? Wil ik wel naar toe eigenlijk, want Octave One :< Mja doordeweeks is weer zo kut he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Is met Len Faki toch oa? 19 oktober? Wil ik wel naar toe eigenlijk, want Octave One :< Mja doordeweeks is weer zo kut he :cab: Ga je naar Drift op de Boot? Vanochtend zijn de kaarten voor maandag 18 juli (tijdens de vierdaagsefeesten) in de verkoop gegaan. Binnen no-time uitverkocht natuurlijk. De kaarten voor 17 juli en 22 juli waren laatst al in de verkoop gegaan, ook uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ga je naar Drift op de Boot? Vanochtend zijn de kaarten voor maandag 18 juli (tijdens de vierdaagsefeesten) in de verkoop gegaan. Binnen no-time uitverkocht natuurlijk. De kaarten voor 17 juli en 22 juli waren laatst al in de verkoop gegaan, ook uitverkocht. Ja ik wil daar best heen, lijkt me wel gaaf, maar naar de boot krijg ik niemand mee. Wel andere feesten die week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Zondag Awakie! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ja ik wil daar best heen, lijkt me wel gaaf, maar naar de boot krijg ik niemand mee. Wel andere feesten die week. Alleen in Roosje of ook ergens anders? Buiten is er sowieso niets te doen qua techno toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Alleen in Roosje of ook ergens anders? Buiten is er sowieso niets te doen qua techno toch? Ik zag bij van Buren 3 keer Ti-ta-techno en in Roosje heb je Planet Rose en buiten Planet Rose Valkhof festival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Is met Len Faki toch oa? 19 oktober? Wil ik wel naar toe eigenlijk, want Octave One :< Mja doordeweeks is weer zo kut he :cab: Juist, 30€ ook maar, denk dat ik gewoon een kaartje koop en dan wel zie Zondag Awakie! (y) +1 Vrienden van me gaan hele weekend in een bungalow. Zag al aardig wat ying yangs voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik zag bij van Buren 3 keer Ti-ta-techno en in Roosje heb je Planet Rose en buiten Planet Rose Valkhof festival. Is dat ti-ta-techno wat? Kom op school vaak flyers daarvan tegen, maar ben er nog nooit heen geweest. Ik vind van Buren er nou ook niet echt de geschikte locatie voor. :cab: Planet Rose @ Valkhof klinkt wel goed hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik zag bij van Buren 3 keer Ti-ta-techno en in Roosje heb je Planet Rose en buiten Planet Rose Valkhof festival. Old Cave heeft elke avond een feestje (zaterdag t/m vrijdag). En de Lindenberg 3 keer. Ik denk dat Merleyn ook nog wel een paar keer iets heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Brebl heeft ook een of meerdere keren techno-achtige dingen volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Voor techno tijdens de zomerfeesten kun je idd bij die locaties terecht. Roosje, Brebl, Waalhalla, Vasim (denk ik), The Kube misschien ook nog, dat zijn dan de grotere locaties, dan heb je idd Lindenberg, Merleyn, de Onderbroek (misschien) en van Buren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Gewoon lekker naar de hoofdstad komen.:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Gewoon lekker naar de hoofdstad komen.:huhu: Nee nee nee, die week is all about Nimma (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Zaterdag nog me haribo geshared met een uit daarvandaan :r Zaterdag trouwens naar awake. Lekker lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Voor techno tijdens de zomerfeesten kun je idd bij die locaties terecht. Roosje, Brebl, Waalhalla, Vasim (denk ik), The Kube misschien ook nog, dat zijn dan de grotere locaties, dan heb je idd Lindenberg, Merleyn, de Onderbroek (misschien) en van Buren. Vasim verwacht ik niet. Waalhalla idd ook, al heb ik daar nog niet veel van gehoord na de (her)opening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Waalhalla is echt enorm veel achteruit gegaan vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Lekkkkkeeeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Lekkkkkeeeer. Juuuuuuuuuuuuuuuuisssssssst :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Die vind zelfs ik saai. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Draait allemaal om drumcode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Die vind zelfs ik saai. ;c Saai? ;c Heerlijk dit simpele maar ontzettend duistere toontje, mooier kan niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Holy fuck, mag hopen dat iedereen die vandaag naar Awakenings ging bij Len Faki heeft gestaan? Sloot gewoon af met Faithless, die hele tent werd gek. :< Zo niet verwijs ik je heel gauw hier naar, die hele set was geweldig trouwens. 26 juni 2016 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Jezus verknipt techno special tijdens ADE. :r namen passen daar totaal niet, maar wel dik opzich. Al snap ik niet dat ze mij loyalty mail sturen maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten