Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Nee man, 35 nog wat. Ze staan nu voor vijftig op Ticketswap. Dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 35 vind ik nog niet weinig. Meeste techno-feestjes die ik bezoek zijn zo tussen de 5 en 15 misschien ooit 20 euro. Zeker als er maar 1 zaal is, al zijn er wel echt dikke artiesten. Maar ben persoonlijk ook niet zo van heel massale feesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 35 vind ik nog niet weinig. Meeste techno-feestjes die ik bezoek zijn zo tussen de 5 en 15 misschien ooit 20 euro. Zeker als er maar 1 zaal is, al zijn er wel echt dikke artiesten. Maar ben persoonlijk ook niet zo van heel massale feesten Zijn ook vaak de betere feestjes als je het mij vraagt, euro'tje of tien alla Nachtcollege bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ai, moet nu vlak voor zaterdag toch nog afhaken voor Voltt. :( Dan maar naar Rod Malmok in Basis die avond, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ai, moet nu vlak voor zaterdag toch nog afhaken voor Voltt. :( Dan maar naar Rod Malmok in Basis die avond, Ben d'r ook bij hoor. Zaterdag overdag helaas werken van 14:45 tot 22:00, anders naar Wonderland gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ah, misschien check ik je daar dan wel. App wel ff als ik er definitief bij ben. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Na lang zoeken heb ik 'm eindelijk gevonden, wat een plaat: Layout - Giving You (Unkown Remix) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Fijn gevoel is dat altijd he. Is toch mixje van Piotr & Zahn? Hier 1 kaartje over voor Heroes aanstaande zaterdag. Iemand hier eventueel interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Fijn gevoel is dat altijd he. Is toch mixje van Piotr & Zahn? Hier 1 kaartje over voor Heroes aanstaande zaterdag. Iemand hier eventueel interesse? Yes, draaien ze bijna elke gig. Was vorig jaar bij Heroes. Iets té zweverig als je het mij vraagt. Gewoon http://www.ticketswap.nl proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Aha, zal t meemaken. Pleinvrees laatste 2x wel goed bevallen. Sowieso wel even fijn om wat rustiger werk te horen.. Ticketswap was ook al de bedoeling in principe, maar gingen eerst even een rondje af bij 'liefhebbers'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Kaartjes gewonnen voor Klamme Handjes Festival aankomende zondag. Schijnt lekker weer te worden, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Klamme handjesweer? Ik ben opzoek naar een track in deze set waarvan ik graag het ID wil weten op ongeveer 17 minuten, iemand die me hier mee kan helpen? Ik vind die track heel erg vet namelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; https://www.facebook.com/groups/raaddeplaat/ Hier is vast wel iemand die em weet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hopen dat het weer nog wat beter wordt vrijdag. [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; https://www.facebook.com/groups/raaddeplaat/ Hier is vast wel iemand die em weet. ;) Daar ga ik wel van uit, ze zijn altijd zo ziek snel daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Niet zeker of het hier thuishoort (IDM is dit denk ik, of toch iets aparts) maar dit is muzikale intellectualiteit. Wat een ervaring, de enter the void van de muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; https://www.facebook.com/groups/raaddeplaat/ Hier is vast wel iemand die em weet. ;) Got it :< soZS4JrgmN0 Zaterdag zeer waarschijnlijk naar Ti-Ta-techno 4 Years Anniversary https://partyflock.nl/party/300252:Ti-Ta-Techno 1 september 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Kaartjes gewonnen voor Klamme Handjes Festival aankomende zondag. Schijnt lekker weer te worden, prima. Zie je daar(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Zie je daar(Y) Lekker ouwe snoepert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Nou tot zondag dan mannen,ik ben present. (d) Ff meetinkje dan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Jeetjemina de volgende track is bijna hardtechno zo wat, maar toch gewoon techno, maar mensen kinderen dit slaat alles qua hardheid :D :D [YOUTUBE]pvQPFnWD2Wo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Into the Woods gister. :< :< Ondanks de regen heb ik me echt meer dan vermaakt gister. De hele setting daar in het bos is echt genieten. Tussen de bomen door lasers/lampen etc, sfeer was goed. Echt top. Juan Sanchez draaide wel echt als een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Vanavond naar de after van LIEF! in de Poema. Gaan we weer. Morgen Klamme Handjes. Hoppa. Maandag een zombi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Wat draaide Tsepo lekker op lowlands zeg :< Freed from desire, afsluiten met everywhere. Oh oh oh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Wat doet iedereen overigens met ADE? Ik ben er nog steeds niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Hier ook nog steeds geen plannen.wordt denk Loveland enter of Reaktor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten