Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Blue Mountain State

RikH 013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 446
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ik vind dat ook fijner met Nederlandse subs, maar ik kan het wel gewoon verstaan. Soms is het geluid van de download gewoon slecht waardoor ik sommige dingen gewoon totaal niet versta, bij deze was het te hard. Ik heb m anders ook gedownload als 3x01 maar ik ga donderdagochtend even checken of er een nieuwe is, ik neem aan van wel omdat dan de grand premiere is of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind dat ook fijner met Nederlandse subs, maar ik kan het wel gewoon verstaan. Soms is het geluid van de download gewoon slecht waardoor ik sommige dingen gewoon totaal niet versta, bij deze was het te hard. Ik heb m anders ook gedownload als 3x01 maar ik ga donderdagochtend even checken of er een nieuwe is, ik neem aan van wel omdat dan de grand premiere is of zo

Followmytv gaf eerst voor donderdag 2 nieuwe episodes (3x01 en 3x02) wat een week geleden veranderde naar 1 op zaterdag en 1 op donderdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites