Ruben. Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2011 Jammer, die rode kaart heeft de wedstrijd beslist. Domme actie van Immers, Horvath kon niet anders, terecht rood. Snel vergeten deze wedstrijd, en op naar NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2011 Schijnt dat Steijn donderdag een gesprek met Louis van Gaal heeft gehad. Assistent-manager Wilfried van Leeuwen kende Louis van een stage die hij een tijdje terug bij Bayern heeft gelopen. Het heeft in ieder geval zijn vruchten afgeworpen, hehe. Ik heb wel bij vlage weer mooi voetbal gezien van ADO vandaag. Het grootste gedeelte v/d wedstrijd (vooral na de 1-0) vond ik het echter te behoudend en zakelijk. Niet lekker frivool en met het schuim op de bekken, zoals je verwacht en hoopt. Al met al wel de drie punten. Enig minpuntje is denk ik dat we er niet meer maken, al had het in de laatste minuut ook zomaar 1-1 kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2011 Toornstra vanavond onzeker, W.Verhoek speelt ondanks zwevend botje Het meespelen van Jens Toornstra in de bekerwedstrijd tegen Vitesse is onzeker. Hij heeft last van zijn enkel en heeft dinsdagmiddag de training niet afgemaakt. Wesley Verhoek heeft al een tijdje last van een zwevend botje in zijn voet, maar zal met een pijnstillende injectie gewoon meespelen. In de winterstop zal hij een operatie aan zijn voet ondergaan. Vanavond in de bekerwedstrijd zal trainer Maurice Steijn in ieder geval niet kunnen beschikken over Ramon Leeuwin, die nog herstellende is van de blessure die hij afgelopen zaterdag opliep in de wedstrijd tegen NEC. Leeuwin zal vermoedelijk zo'n twee weken niet kunnen spelen. Vitesse heeft al een beter team, zonder Toornstra zal het nog moeilijker worden vanavond. Maarja, blijf hopen op een stunt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Een stunt zal het niet zijn als Ado wint, hehe. Jammer dat Toornstra onzeker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moet eerlijk toegeven dat Vitesse een veel betere selectie heeft :P Maarja, we zullen het zien.. Opstelling ADO Zwinkels Ammi - Kum - Horvath - Supusepa Immers - Rado - Toornstra Chery - J.Verhoek - W.Verhoek Wissels: Coutinho, Mörec, Visser, Luksik, Mulders, Elbers, Vicento. Sterkst mogelijke opstelling dus, op Coutinho na. Ben benieuwd. Gelukkig kan Toornstra meedoen, scheelt toch een slok op een borrel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2011 Steijn verrast met een 3-4-3 opstelling, ten koste van Supusepa. Vicento speelt nu op de plaats van Chery, die op zijn beurt als aanvallende middenvelder speelt. En dan Rado als VM, en Immers en Toornstra centraal. Pakt tot nu toe niet slecht uit, denk dat wij gewoon de betere ploeg zijn. Als we zo door blijven spelen denk ik zelfs dat we van Vitesse kunnen winnen.. Lekkere goal van Chery trouwens, die gozer speelt echt elke week prima. Goede aankoop van ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2011 Jammer, het mocht niet zo zijn gisteren. Tot de 2-1 was ADO de betere, daarna drukte Vitesse door en was het gedaan voor ADO. Jammer dat we er voor rust niet nog meer maken, kansen waren er genoeg. Al met al toch wel redelijk goed gespeeld, maar wel uit het bekertoernooi. Jammer dat we elk seizoen wel een beetje ongelukkige loting hebben, vorig jaar Groningen in de zestiende finales en nu Vitesse in dezelfde ronde. Het spel was dus best goed, dat schept vertrouwen voor Heerenveen-uit. Lastige wedstrijd, maar als we de goede lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken, denk ik dat we best een punt of meer zouden kunnen pakken daar in Friesland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Horvath ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Eerste gele kaart was zwaar overdreven hoor. Wel dom dat ie, met geel op zak, dan nog zo'n domme overtreding maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik heb zin in morgen, zal het uitvak vol zijn in Hveen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Eerste gele kaart was zwaar overdreven hoor. Wel dom dat ie, met geel op zak, dan nog zo'n domme overtreding maakt. Als zo'n kaart eenmaal gegeven is, terecht of onterecht, moet je toch echt oppassen. Horvath deed dat niet en heeft, net als tegen Roda, het team weer in de steek gelaten. Ado speelde beter dan Vitesse. Zeer jammer, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Heb je gelijk in hoor, zei ook al dat het erg dom van hem was. @Sabia: heb er ook zin in, weet niet of het uitvak vol zal zijn. Er zullen wel een hoop supporters naar Friesland afreizen, zoals altijd. :) Verwacht een leuke en open wedstrijd, omdat beide teams een goede aanvalslinie maar slechte verdediging hebben. H'veen is thuis al eerder kwetsbaar gebleken dit seizoen, dus ik geloof erin dat we een punt of meer mee kunnen nemen naar Den Haag. Maar als die drie voorin bij jullie het op hun heupen krijgen kan het ook zomaar een makkelijke overwinning voor Heerenveen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Als Assaidi goed speelt, is Ado al verloren. Assaidi speelt heel de verdediging van Ado er (helaas) uit. Ik denk dat Ado wel vol op de aanval gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ja, want als Breuer negen eigen goals maakt dan maakt Assaidi er tien :LO: Nee, je moet als team goed zijn om te winnen, daarbij helpen Assaidi's kwaliteiten. Denk dat ADO zal afwachten en niet Heerenveen in een zetel brengt om te gaan counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Steijn heeft ADO de laatste wedstrijden altijd aanvallend laten spelen. Hij heeft zijn tactiek ook niet aangepast tegen Vitesse, Roda JC of NEC, dus verwacht ook niet dat hij dat tegen Heerenveen gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Heerenveen is überhaupt beter dan Ado, als Assaidi het dan ook nog op z'n heupen krijgt. Zo bedoel ik het. Maar ik houd natuurlijk moed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jup. Wij gaan waarschijnlijk weer spelen met Youssef. Wesley gaat een makkelijke wedstrijd tegemoet tegen de linksback. Centraal staan we nu veel sterker, Zomer met de rugdekking Gouweleeuw die vaak inschuift naar het middenveld, en Janmaat speelt de laatste weken erg netjes. Dus Vicento of Chery gaat ene moeilijke wedstrijd tegemoet. Djuricic en Kums beginnen wat beter in hun vel te komen waardoor hun spel beter wordt. Elm moet het echt van zijn winnaarsmentaliteit gaan krijgen tegen Toornstra en Immers. En de voorhoede tsja daar heb ik bijna wekelijks geen woorden voor :P Ben wel benieuwd hoe ADO Assaidi en Narsingh gaan opvangen, Ofdat ze Dost iets meer ruimte geven of dat ze 1 op 1 tegen hun gaat spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Coutinho Ammi - Horvath - Kum - Supusepa Immers - Radosavljevic - Toornstra J.Verhoek - W.Verhoek - Chery Naar alle waarschijnlijkheid wordt dit gewoon de opstelling. Tegen Vitesse speelden we anders omdat Vitesse 4-4-2 speelde, wij speelden toen 3-4-3 (geen Supusepa, Chery naar 't middenveld, Vicento op de plek van Chery). Maar ik verwacht dus dat we tegen jullie gewoon weer met de 'normale' opstelling spelen, dat betekent dus dat Assaidi tegen Ammi komt te spelen en Supusepa tegen Narsingh. Ben bang dat Assaidi niet zoveel moeite met Ammi zal hebben (niet dat Ammi zo slecht is, Assaidi is zo goed..). Denk dat Supusepa het Narsingh wel moeilijk kan maken, hij heeft een erg goede indruk op mij gemaakt in de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Club Card. Nog geldig tot 2015 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hoezo dat? Ga niet elke wedstrijd hoor. Wel thuiswedstrijden bijna altijd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2011 Beter zijn en met 4-0 verliezen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ja, we begonnen erg sterk. Afzakking, toen Martinus erin en scoren we de 1-0. Dankzij Vandebussche en oplettendheid van Gouweleeuw die erg snel aan de andere kant zijn een domme overtreding van Supusepa en toen was het echt over met ADO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 november 2011 Auteur Share Geplaatst 7 november 2011 ADO Den Haag na operatie weken zonder Verhoek Wesley Verhoek ondergaat volgende week maandag een operatie aan zijn rechterenkel. De aanvaller van ADO Den Haag staat daardoor naar verwachting enkele weken aan de kant. Al weken heeft Verhoek last van zijn rechterenkel. Hierin zweeft een stukje bot wat irritatie veroorzaakt en eigenlijk zou de rechtsbuiten komende winterstop onder het mes gaan. Maar aangezien hij steeds meer last kreeg is besloten de ingreep te vervroegen. Het is nu nog onduidelijk hoe lang Verhoek, die de laatste weken met pijnstillende injecties speelde, precies uit de roulatie is. Dat kan variëren van enkele weken tot een langere periode. Jammer, maar we hebben genoeg alternatieven (Hocher, Vicento en in mindere mate Elbers en De Vogel). Bovendien speelde Verhoek de laatste tijd toch al niet zo goed, ben benieuwd hoe Hocher (waarschijnlijk z'n vervanger) het gaat doen, verwacht veel van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Hocher kan het niet goed vinden met Steijn dus ik denk dat die niet zal spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 november 2011 Auteur Share Geplaatst 11 november 2011 @cimbomcu: waar haal je dat vandaan? Oude bekenden doen ADO pijn in oefenduel ADO Den Haag heeft zich vrijdag geblameerd in een oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht. De Residentieclub kreeg met 3-1 klop aan de Krommedijk. Pikant genoeg scoorden voormalig ADO-speler Santy Hulst (2, foto) en ADO-huurling Kevin Tano voor Dordrecht. Stanley Elbers maakte tussendoor gelijk namens ADO. “Ik gebruik dit soort wedstrijden om spelers de kans te geven. Ik weet nu voldoendeâ€, bromde coach Maurice Steijn na afloop op Omroep West. Geeft maar weer is aan dat het verschil tussen de basis en de bank (te) groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten