Daanpsv10 Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Er zijn anders al zat gekke geweest die wel aan die smeerlap gingen likken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Inderdaad, en iedere keer dacht ik ook echt wtf. Dat gaat me écht te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Leest echt heel raar dit. Ik zie het ja. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Vandaag weer terug o ptv. Veronica zendt het nu uit als weekprogamma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Eens met Stefan. Echt zo'n faalprogramma wat in een kwartiertje is verzonnen. Het enige leuke van dit soort programma's is dat ze er meestal snel weer af worden geflikkerd. Helaas is mijn voorspelling niet uitgekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Mijne wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten