MD. Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Heerlijke canadese serie http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashpoint_%28televisieserie%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2011 Heerlijke canadese serie http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashpoint_%28televisieserie%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ken het niet + geen bekende acteurs/actrices dus het zal wel niet zo leuk zijn.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ken het niet + geen bekende acteurs/actrices dus het zal wel niet zo leuk zijn.. :) :cab: Wel leuke serie opzich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ken het niet + geen bekende acteurs/actrices dus het zal wel niet zo leuk zijn.. :) Zegt misschien meer iets over jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Wel een toffe serie, maar helaas niet zo vaak op de buis ( vaak wel als ik weg ben... :s ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik had dvd 1 eens gedownload maar nog geen tijd gehad om aan te beginnen. Lijkt me zeker tof ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2011 Alle ziggo abonnees hebben de zender 13th street. op kanaal 16. Daar is het regelmatig op :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Seizoen 1 t/m 5 gedownload, seizoen 1 zit er nu op. Morgen beginnen aan seizoen 2. Dit is één van de beste, zo niet de beste serie die ik ooit heb gezien. Nu wel twijfel, maandagavond seizoensfinale kijken (meteen einde van de serie) of pas kijken als ik alle vorige delen af heb.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 De beste? Je eerste bedoel je. ;c Kijk dan even Sopranos, Wire, Breaking Bad, Friends even en beoordeel dan. :D [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik heb deze serie ook in no-time gekeken laatst, goede serie. Nu inderdaad aan Breaking Bad begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten