MD. Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 We hebben nu ook #huilenmetjo :P Wanneer stopt het nou dan? Weet dat donderdag de finale is. MAAR Gisteravond hadden ze hun laatste avond. Maar woensdag gaan de streams pas offline. Dat klopt toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Joanna dacht dat het gister de laatste avond was, dat is de enige reden dat het door mensen is overgenomen, volgens mij is vanavond de laatste avond en gaan ze morgenavond richting huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Hoorde gister dat vandaag de laatste dag is. En vanaf 9 uur vanavond zijn de 24/7 streams offline. Maar ze kregen van de stem een afscheidsdiner vandaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Tering. Joanna er uit:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zonde. Die had wel dikke memmen volgens mij ;c Wie is de winnaar of wanneer word dat bekend gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Is nu op tv;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Tering. Joanna er uit:( Verder al wat gebeurd, schakel net in .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die Joanna is niet verkeerd zeg :G Maar Renate is beter uiteraard :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Gelukkig, Joanna wint niet. Laat Phillip of Karim maar winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 karim eruit!! had ik niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Sharon gewonnen, gun t er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Jammer dat Philip niet gewonnen heeft ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 De enige van de vier waarvan ik hoopte dat ze niet zou winnen heeft gewonnen. Heb namelijk sterk het idee dat ze het geld voor der zelf gaat gebruiken. Opzich niks mis mee maar wel als je zo de mensen stimuleert als dat zij doet. Daarom gunde ik Philip het ook het meeste. Heeft vanaf het begin gezegd. Dat het voor zichzelf is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat zij ze toch ook gewoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Bij Sharon zat er al genoeg geld vanuit mama en papa hoor, ken verder niemand in de directe omgeving die zo'n ''rijke'' jeugd heeft (eigen paarden, over de wereld reizen etc.). Had liever Karim zien winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Had et liefst Philip zien winnen, Karim gaat zen reis wel maken met Gerard, Joanna is leuke meid maar moet eerst maar eens een jaar aan de vrouw, dan een film maken en dan terug naar Philip. Sharon is gewoon een dominante arrogante papzak met een verhaal, oke respect voor haar geheim maar toch. Geld zat idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Dat zij ze toch ook gewoon? Nee ze zei, ik ga een gedeelte gebruiken om terug te gaan naar die plaats in australie? en de rest zou ze gebruiken voor studies :S MAar dat doet ze echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten