bril_idioot Geplaatst 19 september 2012 Share Geplaatst 19 september 2012 Opie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Heb de bluray van seizoen 4 gisteren in de pre-order gezet bij amazon.co.uk voor 18 pond. Prima prijsje. Levering rond 10 oktober, zou potdikkie eens tijd worden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Dan ga je weer wat oude bekende uit The Shield tegenkomen ;) Feest van herkenning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Gisteren de pilot gekeken... Ik ga mij eens op deze serie gooien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 (bewerkt) Opie _O_ [spoiler= ]Opie :( 26 september 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Dat had ik niet moeten lezen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Pff Lex, doe ff spoileren man. :( Ik loop standaard een seizoen achter (ik download deze serie niet), dus dit is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Pff Lex, doe ff spoileren man. :( Ik loop standaard een seizoen achter (ik download deze serie niet), dus dit is wel jammer. Sorry Vin :( [spoiler=]deze episode is me zo fuckin zwaar gevallen he.. Opie was vanaf het begin m'n grote favoriet.. heb 4 seizoenen binnen een maand gekeken, zwaar hooked aan deze serie maar grote twijfels of ik nu nog verder ga kijken.. heb de aflevering zojuist nog een keer gekeken, word er gewoon depri van.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Pfff, wat een prachtig laatste scène weer zeg. Kurt Sutter weet wederom beeld en geluid weer eens prachtig samen te laten smelten. Steengoede tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Eindelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Is al wat ouder nieuws maar mocht je het nog niet weten... http://thetwistgossip.com/2012/09/28/sons-of-anarchy-and-the-o-c-star-johnny-lewis-dead-suspected-of-killing-his-landlady/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Drie afleveringen ver in seizoen 4 (was vanmiddag vrij en bluray kwam binnen (h)) en het kriebelt weer hoor. Ongeëvenaard qua combinatie muziek-sfeer en de wrange tweestrijd die er weer gaat komen. Net de aflevering gehad waarin Clay drie keer zijn woord geeft, maar er waarschijnlijk niets van waar gaat maken. Mooi hoor. En leuk om [tekst]Acaveda (The Shield)[/tekst] en [tekst]Danny Trejo[/tekst] te zien. [MENTION=831]Goodfella[/MENTION]: heb jij The Shield nu al gezien of niet? Aangezien je ook nogal van SoA bent, moet je dat écht doen. Echt. Brillie, back me up! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 [MENTION=831]Goodfella[/MENTION]: heb jij The Shield nu al gezien of niet? Aangezien je ook nogal van SoA bent, moet je dat écht doen. Echt. Brillie, back me up! Nope nog niet aan begonnen Vin... ik wil op zich wel maar zucht, 7 seizoenen alweer en ook nog eens 60min per aflevering!?! Hoe moet ik daar ooit de tijd voor vinden met een gezin, een full time baan en een verslaving aan films :O]: En oja, ik ben niet 'ook nogal van SoA', ik ben totally hooked aan the Sons!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Got your back, bro. The Shield ga je inderdaad geweldig vinden ;) Het is weliswaar een hele zit, maar dat is het meer dan waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Serieus. Als je The Shield op hebt gezet verzin je vanzelf manieren om je gezin met een geldig excuus op de tweede plek te laten komen. Helemaal als je hooked bent aan SoA. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 (bewerkt) Hahaha, beste guest appearance ooit van Walton Goggins (Shane uit The Shield) :D [spoiler=Foto van Walton Goggins in SoA] 12 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Eindelijk weer wat humor terug idd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Awesome :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 En nu spotte ik ook [tekst]Ronnie[/tekst] al. [tekst]Lem, Shane, Aceveda, Dutch, Ronnie[/tekst]. Nu wachten op [tekst]Vic Mackey[/tekst]. Heerlijk, zo'n feest der herkenning. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 [MENTION=831]Goodfella[/MENTION], jij kijkt deze serie met een doos tissues naast je, of niet soms? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 En dan is één doos nog weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Lol, hoe dat zo? Is maar één moment geweest in alle episodes tot op heden dat me echt emotioneel geraakt heeft en dat heeft jongstleden plaatsgevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik denk omdat je je liefde ook nogal eens op FB uit en de doos tissues dus meer op fappen zijn gericht. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten