vinnypassy Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Mijn favoriete tv-serie ooit. Praat erover, kom met nostalgische scènes, praat over het eind (in spoilers uiteraard, voor de mensen die de serie nog niet gezien hebben). Et cetera. NUT07eZoXPw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2011 Mijn favoriete tv-serie ooit. Praat erover, kom met nostalgische scènes, praat over het eind (in spoilers uiteraard, voor de mensen die de serie nog niet gezien hebben). Et cetera. NUT07eZoXPw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Sowieso ook mijn meest favoriete serie ooit. Heb die 6 seizoenen op no-time verslonden. Ik viel zelfs in een zwart gat toen het erop zat :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Hehe, ik had hetzelfde ja. Heb de gehele serie vier keer gezien, t/m seizoen 6.1 vijf keer en t/m seizoen 5 zes keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Sowieso ook mijn meest favoriete serie ooit. Heb die 6 seizoenen op no-time verslonden. Ik viel zelfs in een zwart gat toen het erop zat :oops: Aaahh zo'n herkenbaar gevoel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Prachtige serie! Silvio Dante _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Dat is waarschijnlijk de grootste baas die ooit op TV te zien is geweest ja :) lichaamstaal jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Echt he! Geniale vent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2011 Sylvio vind ik na Tony ook het tofste personage, maar Christopher Moltisanti en Ralph Cifaretto. Man man, dat zijn pas acteerprestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Net de allereerste aflevering gezien, wordt nog een paar maandjes genieten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Net ook de eerste aflevering gezien en ook bezig met de tweede. Kan die helaas niet afkijken, maar denk dat ik weer wat te doen heb de komende maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en ik ben compleet verslaafd. Ik vind het nu al één van de beste series die ik ook heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Is het echt zo goed? Zie op bol.com de hele collectie voor 99,- dus als jullie nou zeggen ja het is echt fantastisch, dan haal ik die misschien wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja het is echt fantastisch, je krijgt er echt geen spijt van. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Het is echt geweldig. Alleen jammer dat het moeilijk is om te volgen, omdat ze Italiaans - Engels spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2011 Daar wen je best snel aan vind ik. En bovendien, je hebt ook ondertiteling. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Eindelijk alle afleveringen gekeken, en wat een serie is dit zeg. Echt genoten, waarschijnlijk mijn favoriete serie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik ben nu bezig met seizoen drie. Silvio Dante _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar het pakt me toch niet. Vind het best kut eigenlijk. Wordt het beter of is dit de sfeer en kwaliteit? Is toch een beetje te oud voor me denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Ben nu bezig met Seizoen 1. Heb S2 en S3 ook meteen gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 S3 is wel een stuk saaier als de eerste twee seizoenen. Helaas, daar moet ik even doorheen en gewoon door. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2011 Nee joh, in seizoen 3 heb je Ralph Cifaretto, de beste (korte) bijrol van de hele serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Ik heb echt een hekel aan die gozer, net als Jackie Aprile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2011 Maar dat is ook de bedoeling. Ze zijn alleen wel van toegevoegde waarde, kijk maar naar wat het met Tony doet. Al was het bij mij ook pas tijdens de tweede kijkbeurt dat ik Ralph een held vond, de eerste keer vond ik hem ook irritant hoor. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Ik vond Ralphie pas een held toen hij van de coke af was. Briljant geacteerd. Had veel meer een hekel aan Richie Aprile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten