Ozan Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 Karen sowieso :love: Wat een héérlijke vrouw is dat. Wilde trouwens ook niet in herhaling vallen met "Faith :love:", maar toch maar even mentionen ;c Charlie ook met [tekst]"Who peed on my pants, who peed on my pants"[/tekst] :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 Heerlijke serie blijft het hoor :D Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Haha wtf wat een droge aflevering. [spoiler=haha]die met die tazer leefde echt met die gast mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2013 Wow, deze aflevering. Just..wow. Dat einde, heerlijk, op en top Cali (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Héérlijk einde ja, geweldige aflevering. Met "wow" kan je deze aflevering aardig samenvatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Jammer dat dit de eerste serie is waarvan ik alle afleveringen heb gezien, niets kan dit namelijk al overtreffen en ga ik geen andere series kijken ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Jammer dat dit de eerste serie is waarvan ik alle afleveringen heb gezien, niets kan dit namelijk al overtreffen en ga ik geen andere series kijken ;d Haha (d) Er zijn wel wat series die Cali overtreffen qua constant niveau in mijn ogen, zoals bijv. Parks & Recreation, Boardwalk Empire, Breaking Bad & GoT. Maar de hele setting, de sfeer die gecreëerd wordt en de ontwikkeling die de personages doormaken, zorgt er toch voor dat Cali al jarenlang met stip op 1 staat in m'n Serie top 25. Om dan nog maar te zwijgen over de voortreffelijke muziek en buitengewone toffe guest roles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Haha (d) Er zijn wel wat series die Cali overtreffen qua constant niveau in mijn ogen, zoals bijv. Parks & Recreation, Boardwalk Empire, Breaking Bad & GoT. Maar de hele tieten, de memmen die gecreëerd wordt en de ontwikkeling die de prammen doormaken, zorgt er toch voor dat Cali al jarenlang met stip op 1 staat in m'n Serie top 25. Om dan nog maar te zwijgen over de voortreffelijke jopen en buitengewone toffe guest titties. Even voor je verbeterd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Even voor je verbeterd ;c Voor de meeste mensen is het niet meer dan door jou omschreven laagdrempelig vermaak inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Titties hoort eerder bij GoT of Spartacus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Toffe aflevering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2013 Zo die scene met Atticus en Faith gaat de top 5 in van beste Californication scenes ooit, hoe gruwelijk zeg (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Faith in die kerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Heldig idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 1 ding: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Het einde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Het einde :( Beetje droevig, maar wel mooi. Mooie muziek ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2013 Prachtig einde. Wou alleen dat ik de promo niet had gezien voor volgende week :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Was een mooi einde idd, alleen wel droevig. Vind het wel erg voor Hank, al is Faith toch een zéér leuke "troostprijs" :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 GoT mag dan begonnen zijn, onze Hank zijn we wel niet vergeten :LO: Leuk einde, hopelijk pakt het eens een keertje goed uit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 april 2013 Auteur Share Geplaatst 1 april 2013 Nee, Cali gaat bij mij ook gewoon voor GoT hoor ;) Vond het wel een toffe season finale, sloot goed aan bij het hele seizoen sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Wel voorspelbaar natuurlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Ik vond dit toch het minste seizoen tot dusver. Slecht is het niet, want je hebt nog altijd de melancholiek van Hank die Californication zo sterk maakt en genoeg grappige momentjes, maar het was allemaal niet van het niveau van de eerste twee/drie seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 april 2013 Auteur Share Geplaatst 2 april 2013 Vond het nog altijd beter dan s05 en s06, hoewel dat natuurlijk persoonlijk is. Seizoen 2 is voor mij onovertroffen, omdat Lew Ashby ;) Maar de verschijning van Tim Minchin in Cali heeft mij een nieuwe held en inspirerend persoon opgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Inderdaad, Ashby is een held. Maar Minchin heb ik heel erg weinig mee, vond zijn personage ook niet echt tof en dan valt het toch wat tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten