sirkeith Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik ben nu 18 aan het kijken, daarna maar gelijk 19 erachter aan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Iemand een site om alle afleveringen te kunnen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik ben ook net begonnen met Glee, geniale serie imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Net voor het eerst gezien, echt toffe serie wel ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Moet het verplicht kijken, maar die aflevering met Fleetwood Mac vond ik wel vet. Die van prom was dan weer jammerlijk, met Friday :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Ja ik kon wel janken. Het klonk wel beter dan wanneer Rebecca Black hem zingt maar zelfs als ik hem zing klinkt het nog beter dus dat zegt ook niet veel. ;e Fleetwood Mac kende ik van naam zo niet maar herkende toch enkele nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Morgen laatste aflevering van seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja, ik begin het net te volgen, is het einde seizoen :moop: heb de aflevering al gezien trouwens, de laatste. Ze worden maar 12e op de Nationals :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2011 Valt me mee hoe ver ze bij lopen in Nederland eigenlijk. Zal weer feest worden op twitter vanavond (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Heb beide seizoenen helemaal gedownload, seizoen 2 nog niet gekeken naar de kwaliteit, bij de beschrijving stond klein maar scherp beeld, naja ik zie het wel. Seizoen 1 is goede kwaliteit gelukkig, ben nu bij aflevering 2. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Wanneer begint seizoen 3 op de buis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik denk tegen september pas een keer, of misschien nog later, aangezien ze ook een film hebben over hun tour ofzo? Weet iemand trouwens wanneer die in Nederland in de bios komt? LV weet wel meer daarover denk ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Komt die serieus in de bios? Seizoen 3 beginnen ze binnenkort te filmen in de VS, die tour daar is nu ongeveer op z'n einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Zoiets hoorde ik van een vriendin ja. Hoop het wel, speciale reden voor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 En die reden heet Dianna Agron?:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Buiten dat, nog meer :naughty: Maar dat is classified information. [/interessantdoenerij] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2011 Seizoen 3 begint op 20 September trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 En je weet verder niks van de film over de tour? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2011 En je weet verder niks van de film over de tour? ;) Komt 12 Augustus 2011 toch in de States? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Ja zoiets las ik ook, zal vast wel te downloaden zijn tegen die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Dianna Agron = :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Hehe die aflevering met Britney Spears, Britney van de Glee club wil geen Britney thema voor die week omdat zij ook zo heet en dan zogenaamd in haar schaduw heeft geleefd, zegt Kurt zo op een sarcastische toon: Yea thanks Britney. Santana: Leave Britney alone. Moest hardop lachen :mrgy: Al moet je daarvoor wel het desbetreffende filmpje kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Zijn er nog mensen die dit kijken? Seizoen 3 is pas paar weken begonnen, maar moet zeggen dat ik de afleveringen elke week saaier vind worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik vind het nog steeds wel lachen, alleen zoals nu ook, duurt het weer een paar weken voordat er weer een nieuwe aflevering komt. Vervelenddddddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Paar weken? Elke dinsdag komt er toch één? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten