RanDMC Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Op Nederlandse tv misschien, op internet zijn ze al bij de kerstaflevering, die voor de kerst al werd uitgezonden, daarna is er nog geen een geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Oh ja oké. Nee, ik kijk gewoon op RTL hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Awesome aflevering! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 ul-pLYo5MJ8 c7LITtVn0Rw Heerlijke nummertjes, vooral de hele act bij die laatste vond ik echt tof _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Net weer een paar heerlijke nummers bij Glee. :D [YOUTUBE]sBFEvkU8xxY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Ben je daar nog maar? ;c Ik kan al niet wachten op de volgende, aangezien er in de laatste (E14) nogal wat kuts gebeurd :( ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Volg het gewoon op televisie. Welke E zit ik dan precies? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2012 Inderdaad, niet tof. Ik weet (helaas) ook al hoe het gaat aflopen met de 'gebeurtenis'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Gok op zelfmoord van een personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Inderdaad, niet tof. Ik weet (helaas) ook al hoe het gaat aflopen met de 'gebeurtenis'. [spoiler=.]Als Dianna eruit gaat stop ik met kijken hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Je spoilert wel heel beroerd voor een mod. Bedankt daarvoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2012 [spoiler=.]Als Dianna eruit gaat stop ik met kijken hoor :( [spoiler=NIET KLIKKEN ALS JE WILT WETEN HOE ''HET'' AFLOOPT *SPOILER FOTO*] Dus oordeel zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Sorry Wouter, die witte kleur tekst helpt niet aangezien sommige die dark skin hebben :r En lol :r das wel zuur voor waar ze net weer aan begonnen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Fuckin' Awesome dit, ben nog seizoen 1. ;c Dianna Agron, is zo geyl. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Santana blijft toch wel de baas van de show _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 (bewerkt) Heerlijk hoe ze dat oplost. _O_ Voor een fucking kat gaan zingen, pff. ;e 4 mei 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Wat is een Cassandra toch een lekker ding zeg. :< Kijkt niemand Glee hiero? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Ik kijk het wel eens om de tijd te doden, heb nu alle afleveringen gezien, maar het is nu niet zo dat ik niet kan wachten tot de volgende er is. Die Becca Tobin (Kitty) mag er best wel wezen, dat cheerleadersoutfitje doet ook veel natuurlijk :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Cory Monteith (Finn) is dood aangetroffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Damn... :( Echte eindbaas was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Het is inderdaad triest nieuws, zeker voor de familie e.d. Voor de serie Glee is het geen aderlating, in het laatste seizoen had hij namelijk echt een kneuzenrolletje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Glee Klopt, maar wel vooral zwaar voor zijn vriendin, die in de serie dus ook zn vriendin speelt, Lea Michele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Glee-actrice Lea Michele is overmand door verdriet na het overlijden van haar collega en partner Cory Monteith. De 31-jarige Canadees werd zaterdag in zijn hotelkamer in Vancouver dood aangetroffen na een avondje uit met vrienden. De 26 jaar oude Michele is ontroostbaar. Monteith en Michele zijn ruim een jaar samen geweest. In maart liet Monteith zich vrijwillig opnemen voor zijn drugsverslavingen. Michele bleef hem terzijde staan. 'Ik hou van Cory en steun hem. Ik ben trots op hem dat hij deze beslissing genomen heeft', zei ze toen. Overdosis De steracteur uit Glee kampte al sinds zijn dertiende met alcohol- en drugsproblemen. Sommige bronnen opperen dat hij in Vancouver gestorven is aan een overdosis. Monteiths partner blijft 'hysterisch en totaal ontroostbaar' achter, volgens een bron op HollywoodLife.com. 'Ze is compleet kapot van verdriet', luidt het. Vorige maand trad het stel nog in het openbaar op het jaarlijkse Chrysalis Butterfly Ball in Los Angeles. Michele straalde toen en verkondigde aan de pers: 'Hij ziet er goed uit, niet?' Laatste kans Volgens een vriend van Monteith was het de acteur menens om nuchter te blijven na zijn afkickperiode in de gerenommeerde Betty Ford Clinic, meldt E! News. 'Hij zei zelf dat het zijn laatste kans was.' :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Glee Sinds zn 13e :cab: wat een zwakke geest heb je dan zeg. Uiteindelijk alleen maar aan zichzelf te danken, maar dat maakt t voor de omstanders niet minder zwaar natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten