Geplaatst 18 oktober 201015 jr. Post hier je team en andere users zullen je een score op 10 geven. Let wel op dat je niet met z'n allen vlak na elkaar je team post. Wacht even tot er een paar rates op de vorige users zijn & post dan je team :) Je team kan je ofwel posten in een spoiler, ofwel upload je het plaatje.Een spoiler zet je in je post door bij je bericht op meer opties te drukken en dan op spoiler te klikken of door het plaatje tussen {spoiler=naam van de speler}*plaatje*{/spoiler} (waarbij de { haken worden vervangen door de [ haken). [spoiler=test] test Lukt het niet, quote dan deze post, dan kun je zien hoe de spoiler is gemaakt!
Geplaatst 18 oktober 201015 jr. Auteur Post hier je team en andere users zullen je een score op 10 geven. Let wel op dat je niet met z'n allen vlak na elkaar je team post. Wacht even tot er een paar rates op de vorige users zijn & post dan je team :) Je team kan je ofwel posten in een spoiler, ofwel upload je het plaatje.Een spoiler zet je in je post door bij je bericht op meer opties te drukken en dan op spoiler te klikken of door het plaatje tussen {spoiler=naam van de speler}*plaatje*{/spoiler} (waarbij de { haken worden vervangen door de [ haken). [spoiler=test] test Lukt het niet, quote dan deze post, dan kun je zien hoe de spoiler is gemaakt!
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. Ik heb geen screen maar toch mijn manchester city: Dm: Gomes Vr: van der wiel Vl: maxwell Vc: chiellini Vc: lescott Vmc: de jong Vmc: barry Aml: silva Amc: aguero Amr: balotelli Sp: tevez
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. een 6,5. Voor de Lb positie is er echt wel een betere dan Maxwell te vinden. En ook zie ik liever Engelse spelers erbijkomen!
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. 7.5. Met Chiellini en Aguero heb je echt 2 top aankopen! Hoeveel heb je voor Aguero betaald? Mijn city..
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. 7, Goede spelers aangekocht! Mexes, Neymar, Henrique.. Wel jammer dat je zoveel spelers hebt, hoop dat dat snel voor je veranderd anders wordt het zoon ongeregeld zooitje..
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. Mijn Tottenham, ik moet mijn eerste wedstrijd nog spelen.. Ruiz staat nu op de plek van Rafael, maar waarschijnlijk komt Rafael op 10 en Modric op de plek waar Rafael nu staat. Aankopen: Douglas, Bryan Ruiz, Elia, Wijnaldum, Van Nistelrooij
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. een 7.5 @ solidxxsnake ik heb 46 mil voor uguero betaald(dzeko is ook een top aankoop @ larrie ik weet dat er betere voor maxwell te vinden zijn maar ik had geen goeie aanvallende back en hij stond toch op de transverlijst bij barca en na 2x gescoord te hebben bij zijn debuut heeft hij toch een basisplaats veroverd
Geplaatst 25 oktober 201015 jr. Waarom halen jullie allemaal een linksback bij City? Kolarov is een beest.
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. omdat kolarov een verdedigende back is en ik wil graag met aanvallende backsspelen
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @ Solidxxnake : Op zich wel goed team, zeket met Paulo henrique _O_, maar je verkoopt Joe Hart :moop:..Onbegrijpelijk..
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. Villareal dm: Diego Lopez vl: Joan Capdevilla vc: Mikel Radoi vc: Carlos Marchena vr: Angel mc: Juan Roman Riquelme mc: Marcos Senna aml: Cani amc: Guiseppe Rossi amr: Santiago Cazorla s: Nilmar op de bank ook nog federico macheda, romelu lukaku, roberto carlos en javier matilla
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @issy-ruiz: goede ploeg, enkel van nistelrooy vind ik te traag om nog in de engelse subtop het verschil te kunnen maken. 7
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @ Michiel, sorry dat ik het nu even zeg, maar je bent ook al lang genoeg op het forum om te weten dat je je vorige post even kan editten he :)
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @michael_RAFC Een 7 gewoon een erg goed team met lukaku heb je echt een held_O_
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @wonderboy,sorry dat ik dit nu zeg maar dat is iemand anders. Haha, ja ik weet het. Maar die 2 posts net onder mekaar zijn van dezelfde :) Maar het was niet negatief of wat dan ook bedoeld hoor. :)
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. Soms is het overzichtelijker om niet alles in 1 post te zetten. Al moet dit natuurlijk niet een gewoonte worden ;)
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. heb demo nog niet gespeeld , maar tis wel tof da zelfs centraal spelers een positie kunnen hebben nu dat meer links of rechts is , handiger bij tactieken en wissels
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. dm: Diego Lopez vl: Joan Capdevilla vc: Mikel Radoi vc: Carlos Marchena vr: Angel mc: Juan Roman Riquelme mc: Marcos Senna aml: Cani amc: Guiseppe Rossi amr: Santiago Cazorla s: Nilmar op de bank ook nog federico macheda, romelu lukaku, roberto carlos en javier matilla een 7. goed elftal.
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. @ Michiel, sorry dat ik het nu even zeg, maar je bent ook al lang genoeg op het forum om te weten dat je je vorige post even kan editten he :) 1. Het is Michael 2. Lang genoeg op het forum? ;e al vier dagen, poepoe.
Geplaatst 26 oktober 201015 jr. 1. Het is Michael 2. Lang genoeg op het forum? ;e al vier dagen, poepoe. Hmm, okee best dan :) Maar btw, goed gedaan met Villarreal :)
Geplaatst 28 oktober 201015 jr. Mijn Chelsea: sta na 3 wedstrijden bovenaan, o.a. arsenal verslagen. heb er een heel ander team neer gezet met veelal (wereld) talenten. edit: net pato gekocht voor 60M! aguero gaat naar de plek van hamsik.
Geplaatst 28 oktober 201015 jr. Ik vind het maar een beetje raar. Je laat Ivanovic (toch je zwakste schakel bij Chelsea) gewoon staan, maar je vervangt Alex, Drogba, Anelka, Malouda. Zijn toch niet de minsten. Het team wat er staat is wel goed, maar ik vind het allemaal wat onrealistisch. Toch een 6,5 voor de moeite.