Geplaatst 27 december 201014 jr. Ja, is wel grappig. Persoonlijk vind ik het erg frusterend dat mijn bestuur niet mee wil denken met de ambities van mij. Ik wil graag blijven op het hoogste niveau inmiddels.(Serie A). Maar het geven van een fatsoenlijk budget is volgens mij teveel gevraagd. Voor twee seizoenen geleden zat ik nog in de (Serie C1/B) en toen kreeg ik nog meer budget dan nu. Terwijl ik nu in een topcompetitie speel. 300k kreeg ik dit seizoen. Is toch te gek voor woorden. Is er een eerlijke mogelijkheid om meer budget te krijgen?
Geplaatst 27 december 201014 jr. Ja, is wel grappig. Persoonlijk vind ik het erg frusterend dat mijn bestuur niet mee wil denken met de ambities van mij. Ik wil graag blijven op het hoogste niveau inmiddels.(Serie A). Maar het geven van een fatsoenlijk budget is volgens mij teveel gevraagd. Voor twee seizoenen geleden zat ik nog in de (Serie C1/B) en toen kreeg ik nog meer budget dan nu. Terwijl ik nu in een topcompetitie speel. 300k kreeg ik dit seizoen. Is toch te gek voor woorden. Is er een eerlijke mogelijkheid om meer budget te krijgen? Spelers verkopen? Was is de clubbalans dan? Normaal als daar wat miljoenen staan, krijg je toch aardig wat transferbudget. Lijkt me raar. Heb zelf met de vorige FM Celano naar de top gebracht. Kreeg toen in mijn eerste seizoen wel een paar miljoen.
Geplaatst 27 december 201014 jr. Ik heb wel eens gezien dat een degradant op het tweede niveau de beker won en Europa ingaat, dat is dan pas lachen :P Speel je derde divisie en Europees voetbal xD edit: laatste pagina over het hoofd gezien, reageerde dus op vorige pagina
Geplaatst 27 december 201014 jr. Spelers verkopen? Was is de clubbalans dan? Normaal als daar wat miljoenen staan, krijg je toch aardig wat transferbudget. Lijkt me raar. Heb zelf met de vorige FM Celano naar de top gebracht. Kreeg toen in mijn eerste seizoen wel een paar miljoen. Ja, ik wil wel verkopen maar de spelers wie ik een beetje voor een normale prijs kan verkopen zijn mijn sterspelers. Dus dat doe ik nu nog niet. Mijn clubbalans ligt rond de 3 miljoen.
Geplaatst 27 december 201014 jr. Ja, ik wil wel verkopen maar de spelers wie ik een beetje voor een normale prijs kan verkopen zijn mijn sterspelers. Dus dat doe ik nu nog niet. Mijn clubbalans ligt rond de 3 miljoen. Als je dit seizoen handhaaft op het hoogste niveau (neem aan dat het je eerste seizoen is in Serie A), ontvang je geloof ik een hoop geld van sponsors, tv, etc. Dan krijg je seizoen 2 waarschijnlijk wel meer geld. Ik zou dit seizoen maar proberen te huren!
Geplaatst 27 december 201014 jr. Oke bedankt voor de tips. Zit inmiddels op speelronde 28 en sta 11de. En sta redelijk ver boven de degradatiestreep, dus ik ga hopen op geld van sponsoren enz.
Geplaatst 27 december 201014 jr. Daarom is LLM in Engeland leukste. Als je eenmaal in de EPL zit kan je letterlijk met miljoenen strooien
Geplaatst 27 december 201014 jr. Het doorzettingsvermogen van mij is te laag om elk jaar die 46 wedstrijden te spelen in de Npower Leagues.
Geplaatst 27 december 201014 jr. Speel 2-2 tegen Heracles thuis met Ajax, maar ben al een paar weken kampioen. Dan speel ik met een B-team, maar dan krijg je alsnog de berichten dat 'de fans lichtelijk bezorgd' zijn. Irl raken ze echt niet bezorgd als een veredeld B-elftal punten verspeelt terwijl je al kampioen bent.
Geplaatst 27 december 201014 jr. Of een speler die je opgeroepen hebt speelt op de dag voor het interland nog gewoon even doodleuk een wedstrijd voor zijn eigen club om vervolgens naar het interland te komen :wall: En dit is niet de eerste keer... Kunnen ze niet wat eerder komen?
Geplaatst 27 december 201014 jr. Speel 2-2 tegen Heracles thuis met Ajax, maar ben al een paar weken kampioen. Dan speel ik met een B-team, maar dan krijg je alsnog de berichten dat 'de fans lichtelijk bezorgd' zijn. Irl raken ze echt niet bezorgd als een veredeld B-elftal punten verspeelt terwijl je al kampioen bent. Ja, indd komt me ook bekent voor op Europees gebied, ze verwachten dat je alles wint en snappen niet dat er een B-team in het veld staat.
Geplaatst 28 december 201014 jr. De supporters betalen natuurlijk goed geld om de sterren te zien spelen.
Geplaatst 28 december 201014 jr. Sowieso snapt het spel niet echt wanneer je een B-team gebruikt. Ben je kampioen 5 wedstrijden voor het einde en moet je nog de FA Cup final spelen en de CL final. Dus ja, dan gebruik je een B team in de competitie zodat de topspelers hardstikke fit zijn. Alsnog zeuren de fans dat je 0-0 speelt tegen Sunderland ofzo. Who gives a shit?
Geplaatst 28 december 201014 jr. Sowieso snapt het spel niet echt wanneer je een B-team gebruikt. Ben je kampioen 5 wedstrijden voor het einde en moet je nog de FA Cup final spelen en de CL final. Dus ja, dan gebruik je een B team in de competitie zodat de topspelers hardstikke fit zijn. Alsnog zeuren de fans dat je 0-0 speelt tegen Sunderland ofzo. Who gives a shit? Ja, indd alleen soms snapt de pers het wel. Ze zeggen dan ja je won eigenlijk met een 2e elftal ofzo iets. Weet niet meer precies hoe ze het zeggen en dan zeg ik meestal je dit toont de kracht van onze kleedkamer aan ofzo iets. Dus soms snappen ze het wel maar het publiek niet echt.
Geplaatst 28 december 201014 jr. Of een speler die je opgeroepen hebt speelt op de dag voor het interland nog gewoon even doodleuk een wedstrijd voor zijn eigen club om vervolgens naar het interland te komen :wall: En dit is niet de eerste keer... Kunnen ze niet wat eerder komen? De spelers zijn onder contract bij de club hoor. Ik irriteer me kapot dat ik soms speler moet afstaan voor interlands terwijl mijn wedstrijden dan wel doorgaan. Vooral met die Afrika Cup of Nations ben je ze makkelijk een maand kwijt.:wall:
Geplaatst 28 december 201014 jr. Ik zie het al voor mij: Nederland speelt een interland op 5 september en alle spelers komen 's avonds 4 september voor het eerst, terwijl vele op 4 september zelf gewoon nog een competitiewedstrijd speelde. In het echt trainen ze ook alleen eventjes op de dag van de wedstrijd zelf zeker? :roll:
Geplaatst 29 december 201014 jr. Ik zeg niet dat het in het echt ook zo gaat. Ze zouden gewoon geen wedstrijd moeten spelen voor die interland. Maar ik vind het irritanter dat je ze vaak moet missen voor clubwedstrijden omdat ze een of andere stomme interland moeten spelen.
Geplaatst 29 december 201014 jr. Haha: Feyenoord heeft een UEFA Cup wedstrijd gehad voor maar liefst 80 (!) toeschouwers in mijn game _O_
Geplaatst 29 december 201014 jr. Waar moesten die naartoe dan? Mag aannemen dat het niet in de kuip was.
Geplaatst 29 december 201014 jr. De wedstrijd staat nog steeds in de boeken als laagste opkomst bij een UEFA Cup wedstrijd ooit (in de game) :lol: Ze moesten tegen Cosmos. Was inderdaad een uitwedstrijd. Team komt uit San Marino, dat zegt denk ik genoeg. Het stadion kent 600 plaatsen, waarvan 80 zitplaatsen zijn.