Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Tot 2004 speelden ze in Montreal en waren ze bekend onder de naam Montreal Expos. Daarna zijn ze verhuist naar Washington, en ze zijn slecht ja. Maar goed Strasbourg en Harper moeten hun er weer bovenop helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na een triple play tegen de Mets, hebben we vannacht de eerste game van de Interleague series gewonnen tegen Seattle. Aangezien Seattle dit jaar nou niet echt goed presteert hoop ik dat we ze kunnen sweepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet geen zak van wie bij wie inzit, dus HUP METS!!! Eigenlijk BOE Yankees, want de Mets vind ik ook een 13 in een dozijn opvulling van de MLB team.

Overigens heb ik besloten om als favoriet team de Florida Marlins te kiezen. Die hadden vette shirts :-D Er speelt (?) ook nog een Nederlander daar, Rick van den Hurk

41-65309-F.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst in xx jaar? Vorig jaar was ik in SF tijdens All-star game. Oom (di ein de VS wwont) is wel gegaan, maar wij niet. Wel gewoon genoten van het hele sfeertje.

Wie deden voor de Giants mee? Lincecum? Sandoval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst in xx jaar? Vorig jaar was ik in SF tijdens All-star game. Oom (di ein de VS wwont) is wel gegaan, maar wij niet. Wel gewoon genoten van het hele sfeertje.

Wie deden voor de Giants mee? Lincecum? Sandoval?

Dacht iets van 13/14 jaar, die All Star game waar jij op doelt was degene in 2008 (met die inside the park homerun van Ichiro)

Voor de Giants deden Lincecum en Wilson mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag de 13e ga ik dus naar de Phillies @ Mets match. Jammer dat de Phillies nu weer wat zijn uitgelopen maar het wordt sowieso dus een zeer interessante matchup met het oog op de wildcard en de divisie. Hoop ook dat ik wellicht een Santana vs. Halladay matchup kan zien maar dat zal wel niet hehe. Sowieso een cruciale periode met twee series uit in Atlanta en Philly en daarna dus thuis tegen Philly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk is een keer een series win tegen de Dodgers, zie het zeer positief in voor de laatste 62 wedstrijden :)

Mwa, je kan nu de duidelijke lijnen al zien. Maar om te zeggen dat je het positief inziet voor de komende 62 wedstrijden? Vind het nog wat te vroeg. Desondanks doen de Padres het idd zeer goed en ik ben toch ook wel tevreden met de Giants dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites