Janttje Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Tot 2004 speelden ze in Montreal en waren ze bekend onder de naam Montreal Expos. Daarna zijn ze verhuist naar Washington, en ze zijn slecht ja. Maar goed Strasbourg en Harper moeten hun er weer bovenop helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Na een triple play tegen de Mets, hebben we vannacht de eerste game van de Interleague series gewonnen tegen Seattle. Aangezien Seattle dit jaar nou niet echt goed presteert hoop ik dat we ze kunnen sweepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2010 Live Mets @ ¥ank€€$ op ESPN, om 01:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Oeh. Tof. Dat ga ik even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Hup Yanks, zeker nu tijdens deze Interleague games mogen de AL teams goed hun best doen, de Padres moeten vanavond tegen de Orioles dus hopelijk winnen we alle drie de wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 De mets hebben 3x achter elkaar van de Indians gewonnen, dus hup Yankees! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik weet geen zak van wie bij wie inzit, dus HUP METS!!! Eigenlijk BOE Yankees, want de Mets vind ik ook een 13 in een dozijn opvulling van de MLB team. Overigens heb ik besloten om als favoriet team de Florida Marlins te kiezen. Die hadden vette shirts :-D Er speelt (?) ook nog een Nederlander daar, Rick van den Hurk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben je mooi klaar mee, die eigenaar zit daar de boel goed te verkloten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben je mooi klaar mee, die eigenaar zit daar de boel goed te verkloten :cab: Ik heb geen flauw idee :*) (die shirts!!!!! _O_ ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 NL East is wle sick spannend. Beetje balen dat de Giants hebben verloren net, maar ach. Pabol slaat ons er wel doorheen(hoop ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 En dat is de eerste win tegen de Orioles, nu vanavond tegen pitcher Millwood die nog niks heeft gewonnen dit jaar. Ook weer eerste in de NL West, op naar de playoffs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Het zit nog dicht bij elkaar, gaat nog spannend worden denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Was normaal meer voor de Mariners, maar aangezien ik een Mets match zal gaan bezoeken zal ik daar toch meer sympathie voor hebben na die match denk ik haha :P dus GO METS! :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Dat denk ik ook ja ;p Ben naar AT&T Park(Giants), Fenway(Red Sox) en naar Oakland geweest. Eerst alleen fan van Giants, maar vind de Red Sox sindsdien ook erg vet en Oakland is ook cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Nu Kevin Kouzmanoff bij de A's speelt en ik ze vorig jaar heb gezien zijn ze sowieso mijn favoriete team in de AL, alleen een beetje jammer dat het stadionn altijd zo leeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Vanwege vaderdag het hele weekend gratis MLB.tv op je PS3, jammer dat ik er vandaag pas achter kom, maar toch een toffe actie _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Dan moeten we niet ineens van de Orioles en Kevin Millwood gaan verliezen, hadden de kans om uit te lopen op bekant de hele divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 50 wins al dit seizoen, hopelijk kunnen we weer eens wat potten breken tegen de Rockies om met de NL West lead naar de All Star break te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 De NL heeft eindelijk weer eens de All Star game gewonnen, werd weer eens tijd _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Voor het eerst in xx jaar? Vorig jaar was ik in SF tijdens All-star game. Oom (di ein de VS wwont) is wel gegaan, maar wij niet. Wel gewoon genoten van het hele sfeertje. Wie deden voor de Giants mee? Lincecum? Sandoval? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Voor het eerst in xx jaar? Vorig jaar was ik in SF tijdens All-star game. Oom (di ein de VS wwont) is wel gegaan, maar wij niet. Wel gewoon genoten van het hele sfeertje. Wie deden voor de Giants mee? Lincecum? Sandoval? Dacht iets van 13/14 jaar, die All Star game waar jij op doelt was degene in 2008 (met die inside the park homerun van Ichiro) Voor de Giants deden Lincecum en Wilson mee ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Ahja 2 jaar geleden ja. Wel leuk dat NL heeft gewonnen iig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juli 2010 Share Geplaatst 30 juli 2010 Eindelijk is een keer een series win tegen de Dodgers, zie het zeer positief in voor de laatste 62 wedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 30 juli 2010 Share Geplaatst 30 juli 2010 Vrijdag de 13e ga ik dus naar de Phillies @ Mets match. Jammer dat de Phillies nu weer wat zijn uitgelopen maar het wordt sowieso dus een zeer interessante matchup met het oog op de wildcard en de divisie. Hoop ook dat ik wellicht een Santana vs. Halladay matchup kan zien maar dat zal wel niet hehe. Sowieso een cruciale periode met twee series uit in Atlanta en Philly en daarna dus thuis tegen Philly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 31 juli 2010 Share Geplaatst 31 juli 2010 Eindelijk is een keer een series win tegen de Dodgers, zie het zeer positief in voor de laatste 62 wedstrijden :) Mwa, je kan nu de duidelijke lijnen al zien. Maar om te zeggen dat je het positief inziet voor de komende 62 wedstrijden? Vind het nog wat te vroeg. Desondanks doen de Padres het idd zeer goed en ik ben toch ook wel tevreden met de Giants dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten