Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Welke voetbalshirtjes heb je allemaal?

v basten

Aanbevolen berichten

Ja dat was duurder dacht ik en trouwens, hoe moet je betalen enzo? Wat als je een shirtje niet past e.d. ik koop dingen veel liever face-face kan je ook passen enzo, maja geen optie natuurlijk.

Er zit een brief bij als iets fout is gegaan: Te klein te groot, niet het goede shirt, verkeerde bedrukking enalles...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, ik heb net ff voor de lol gekeken en toen zag ik bij de shop van Celtic dat het shirt (07/08) slechts 20 pond kost, dus met CL badges omgerekend is dat slechts €32,11 (+ verzendkosten) zelf hoef ik hem niet, maar omdat het zo goedkoop is besloot ik hem hier maar neer te zetten, misschien wil iemand hem wel gaan kopen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stevehh zei:
http:plaatje spanje shirt

Deze vandaag besteld :<

Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting. Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes?

bewerkt door Rijck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting(nacbkk dan)). Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes?

Wat een lap tekst, gewoon Villa of Cesc doen. De twee echte helden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 x Nederland '98 ofzo.

Brazilie 2003(Ronaldo)

Man Utd thuis 2004

Man Utd uit 2007

Colombia 2003

Internazionale 07/08(Moet nog altijd Materazzi erop laten zetten)

FC Zwolle 2003(eigen naam)

FC Zwolle uit 2001 ofzo

Ajax 2003

Comming up:

Litouwen thuis (Savinkova)

Een van een Braziliaanse club, maar die ben ik nog aan het zoeken welke.

@jj1: Die van Liverpool is zeker mooi, vind die kleur tof. Daarom heb ik ook het uitshirt gedaan van United, gewoon echt tof shirtje. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland met van der Aa (ikzelf)

PSV met Rommedahl (Matchworn)

AS Roma met Totti (Nepperd)

PSV met Shark (ikzelf, ga morgen kopen, l/s:D)

Wil nog het derde shirt van AS Roma kopen, en vind het West Ham United shirt ook graag in me kamer aan de muur hangen..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland thuis met Robben (domme keuze)

Fiorentina thuis

Fenerbahce thuis

Real Madrid thuis met Raùl

Inter thuis van 2 jaar terug

Milan thuis met Shevchenko van 3 jaar terug

Barcelona thuis van vorig jaar

Engeland thuis van EK 2004

en nog een hele zooi nepperds...

Link naar opmerking
Deel via andere websites