jj1 Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 AS Roma Aka! Anders iets van Liverpool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ASroma Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 http://82.169.156.178/ werd laatst gegeven door iemand van dit forum. Is ook geen gekke site dacht ik zo. Bij nader inzien vertrouw ik de site niet zo. Geen contactgegevens, alleen de maten XL en L en vreemd bestellingssysteem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Bij nader inzien vertrouw ik de site niet zo. Geen contactgegevens, alleen de maten XL en L en vreemd bestellingssysteem. Gewoon subsidesports.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Ja dat was duurder dacht ik en trouwens, hoe moet je betalen enzo? Wat als je een shirtje niet past e.d. ik koop dingen veel liever face-face kan je ook passen enzo, maja geen optie natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Ja dat was duurder dacht ik en trouwens, hoe moet je betalen enzo? Wat als je een shirtje niet past e.d. ik koop dingen veel liever face-face kan je ook passen enzo, maja geen optie natuurlijk. Er zit een brief bij als iets fout is gegaan: Te klein te groot, niet het goede shirt, verkeerde bedrukking enalles... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Subside is superbetrouwbaar hoor, heb er ook 4 shirts vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 En hoe moet je betalen? PayPal zeker ofzo? Heb ik geen ervaring mee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 En hoe moet je betalen? PayPal zeker ofzo? Heb ik geen ervaring mee :cab: Via creditcard heb ik het gedaan(van me Pa). Werkt goed. Bij mij was de levertijd langer maar was met kerst endergelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 CreditCard, hebben wij geen eens geloof ik :cab:, maar goed, dank voor de info zal kijken (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ASroma Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Paypal kan dacht ik ook, maar ik vind wel dat ze iets aan het inventory management mogen doen, is veel te strak. Shirts van AS roma horen gewoon op voorraad te zijn vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Zij zijn ook afhankelijk van leveranciers hè ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Vitesse 2x Origineel: Jelle en de Jan V.Halst [uefa cup shirtje van hem :D] Barca origineel uit shirt tijd terug Turkije: Bergkamp [arsenal, geel] Zidane [real thuis] C.ronaldo [Portugal thuis] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 20 maart 2008 Share Geplaatst 20 maart 2008 Wow, ik heb net ff voor de lol gekeken en toen zag ik bij de shop van Celtic dat het shirt (07/08) slechts 20 pond kost, dus met CL badges omgerekend is dat slechts €32,11 (+ verzendkosten) zelf hoef ik hem niet, maar omdat het zo goedkoop is besloot ik hem hier maar neer te zetten, misschien wil iemand hem wel gaan kopen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spartaan10 Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 (bewerkt) ---- 28 september 2019 bewerkt door Rijck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Deze vandaag besteld :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie123 Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Feyenoord 2007/2008 (uit) West Ham United 2007/2008 (thuis) Brazilië (Ronaldo #9, thuis) Nederland Italië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spartaan10 Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 (bewerkt) stevehh zei: Deze vandaag besteld Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting. Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes? 28 september 2019 bewerkt door Rijck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 As Roma shirt vind ik super. Ook liverpool (zwarte teneu) vind ik persoonlijk erg mooi.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting(nacbkk dan)). Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes? Wat een lap tekst, gewoon Villa of Cesc doen. De twee echte helden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spartaan10 Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Doe denk ik dan bij Spanje: Villa en Valencia: Silva. En AS Roma vind ik niet zo erg mooi en Liverpool, is opzich wel mooi, maar ik weet niet. Op de één of andere manier vind ik Liverpool niet echt. Ben wel een fan van Torres:clap:! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Engeland (Owen) Frankrijk (Henry) Real Madrid (Zidane) Lazio Roma (Crespo) Juventus (Ibrahimovic) Argentinie (Saviola) AFC Ajax (geen naam) FC Barcelona (geen naam) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savinkova Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 2 x Nederland '98 ofzo. Brazilie 2003(Ronaldo) Man Utd thuis 2004 Man Utd uit 2007 Colombia 2003 Internazionale 07/08(Moet nog altijd Materazzi erop laten zetten) FC Zwolle 2003(eigen naam) FC Zwolle uit 2001 ofzo Ajax 2003 Comming up: Litouwen thuis (Savinkova) Een van een Braziliaanse club, maar die ben ik nog aan het zoeken welke. @jj1: Die van Liverpool is zeker mooi, vind die kleur tof. Daarom heb ik ook het uitshirt gedaan van United, gewoon echt tof shirtje. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Grieks shirt van Machlas AC Milan shirt Dida Italië uitshirt Gattuso Dat was het ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 4 april 2008 Share Geplaatst 4 april 2008 Nederland met van der Aa (ikzelf) PSV met Rommedahl (Matchworn) AS Roma met Totti (Nepperd) PSV met Shark (ikzelf, ga morgen kopen, l/s:D) Wil nog het derde shirt van AS Roma kopen, en vind het West Ham United shirt ook graag in me kamer aan de muur hangen..:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs92 Geplaatst 5 april 2008 Share Geplaatst 5 april 2008 Nederland thuis met Robben (domme keuze) Fiorentina thuis Fenerbahce thuis Real Madrid thuis met Raùl Inter thuis van 2 jaar terug Milan thuis met Shevchenko van 3 jaar terug Barcelona thuis van vorig jaar Engeland thuis van EK 2004 en nog een hele zooi nepperds... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten