Ragazzo Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Serieus, of klets je weer uit je nek? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 :( Niemand neemt me meer serieus :( Zo een lichtblauw Puma shirtje met Siemens erop en Lazio logo edit: Hij was toen echt goedkoop bij hans textiel en is gewoon echte niet zo een gare gedrukte maar logo is dr gewoon opgenaaid ensjow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Ik heb eentje van Nederlands elftal van WK2002. Toch wel de bomb dat shirt, maarja wordt nu vaak misbruikt bij voetbaltrainingen. @Wouter: Vindt dat wel een mooi shirt heur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Die van Lazio heb ik hier ook liggen, tijdje geleden bij FootLocker gehaald toen ze nog voetbalshirts verkochten. Binnenkort AS Roma uit en/of Porto uit bestellen denk ik. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Die lazio shirtjes kon je toen alleen in nederland kopen in de fase dat eriksson er zat en ze bij de top meedraaiden. Ik had laatst bijna een shirtje van dit seizoen gekocht maar met wat rekenwerk kwam ik erachter dat ik dan 3 weken redelijk blut zou zijn XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Ik heb wat ajax shirts, 2 manchester United shirts, een real madrid shirt, liverpool, en mijn nieuwste aanwinst Man City met Richards erop _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Leipp, Finland 08-09 shirt hebben ze weer bij subsidesports maar moet wel eerst Litmanen nog een interland gaan spelen voor ik dat shirt haal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ASroma Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Die van Lazio heb ik hier ook liggen, tijdje geleden bij FootLocker gehaald toen ze nog voetbalshirts verkochten. Binnenkort AS Roma uit en/of Porto uit bestellen denk ik. :) Je bedoelt dat witte shirt van AS Roma? Ik zelf wil in ieder geval dat zwarte shirt van Roma, maar die is uitverkocht bij subsidesports... Weet iemand een goede webwinkel? Of misschien ergens een zaak waar ze een groot assortiment hebben? Of moet ik toch ff op en neer naar Rome? Dat shirt van Roma van 05/06 zou ik ook wel willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 ik heb 2 oude feyenoord shirtjes, Benfica uit 03/04 en ook Boavista uit datzelfde jaar. West Ham United shirt van 2 jaar geleden. Olympique Marseille shirt van vorig jaar en Olympiakos thuis shirt van vorig jaar en uitshirt van dit jaar...allemaal gekocht toen ik op vakantie was of met school in Engeland8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frenky Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Milan Inzaghi van 02/03 Milan Dida 02/03 Milan niks achterop 03/04 Milan Kaka 06/07 Ajax V. D. Vaart(draait me alleen om de spelers :P ik haat Ajax :P) 02/03 Inter(was foutje ik vroeg AC Milan maar hij had dat verkeerd begrepen) 05/06 Manchester Beckham 01/02 Manchester niks achterop 05/06 Roda JC uit en thuis niks achterop 04/05 Brazilië Kaka WK shirt Messi WK shirt Argentinië Duitsland WK shirt Ballack Nedved Juve 05/06 VVV 05/06 niks achterop Chelsea 04/05 niks achterop Real Madrid Beckham 04/05 lekkere collectie zeg ik het zelf :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Mijn hele lijst compleet: Ajax- 95 uit, 96uit, Machlas, Jarno, 97thuis Real Madrid- Gago en Ronaldo AS Roma- Totti, De Rossi Valencia- dit jaar uit Liverpool- Gerrard, dit jaar Italia- wk 2002 Senegal- Diouf Portugal- Ronaldo en Figo Nederland-wk2006 Spanje- Raul Arsenal- Gele met Sega erop. Pires, Van Persie PSG- Ronaldinho Zuid-Afrika Glasgow Rangers Atletico Madrid Az- 2x Van galen en en heeeeeeeeeeeel oud Feyenoord- Tomasson Brazilie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Das Phantom Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Nederland-2006-2007 Feyenoord thuis+uit vanaf 2001/2002 Real Madrid 2007/2008 Liverpool 2007/2008 Chelsea 2007/2008 (Allemaal officieel) En trainingspakken van Real Madrid, Internazionale, en AC Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ASroma Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 waar halen jullie al die shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Subsidesports, zoals jij zelf al zei. Ook vakantie in Spanje of turkye, kan je neppen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frenky Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 in Italië kan je veel shirts kopen en ik ken iemand van vakantie die in Thailand woont waar de echte shirts gemaakt worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 http://82.169.156.178/ werd laatst gegeven door iemand van dit forum. Is ook geen gekke site dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ASroma Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 merci beaucoup, Ik heb trouwens shirts van: Edgar Davids tijdens zijn Juve-periode, en een Barca shirt uit de tijd van frank de boer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Mijn hele lijst compleet: Ajax- 95 uit, 96uit, Machlas, Jarno, 97thuis Real Madrid- Gago en Ronaldo AS Roma- Totti, De Rossi Valencia- dit jaar uit Liverpool- Gerrard, dit jaar Italia- wk 2002 Senegal- Diouf Portugal- Ronaldo en Figo Nederland-wk2006 Spanje- Raul Arsenal- Gele met Sega erop. Pires, Van Persie PSG- Ronaldinho Zuid-Afrika Glasgow Rangers Atletico Madrid Az- 2x Van galen en en heeeeeeeeeeeel oud Feyenoord- Tomasson Brazilie Ac Milan met Kaka NEC shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Koop jij elke maand iets nieuws ofzo Jarno? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Koop jij elke maand iets nieuws ofzo Jarno? :cab: ee die 2 was ik vergeten:whistle: dit is mijn hele lijst, tot de zomer wss geen nieuwe shirts. Ouders en vriendin vinden dat ik er de afgelopen maanden genoeg aan heb uit gegeven is ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Ja dat neem ik graag aan :cab:. Ik ga wel proberen een nieuw Fiorentina shirtje te scoren binnekort. Heb alleen nog een hele oude, wel van Batigol uiteraard :huhu:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shekeer Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Mijn lijst: Manchester United 00/01 Manchester United 01/02 Manchester United 02/03 Manchester United 03/04 Manchester United 04/05 Manchester United 07/08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Marokkaanse vriend gaat dit jaar naar Marokko en heeft beloofd een 6/7tal shirts te kopen. Ik moet nog mn keuze maken welke, maar voorlopig worden het zeker: Arsenal T Arsenal U Real Madrid T Real Madrid U? Engeland T Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shekeer Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Ik zeg je, in Marokko zijn ze echt ziek. Ze hebben gewoon originele tenue's voor een spotgoedkope prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Ja dat neem ik graag aan :cab:. Ik ga wel proberen een nieuw Fiorentina shirtje te scoren binnekort. Heb alleen nog een hele oude, wel van Batigol uiteraard :huhu:. Batigol _O_ kameraad van me heeft bijna al zijn shirts. Van Argentinie tot AS Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten