Geplaatst 5 februari 201015 jr. Criscito, Vargas, Clichy, Lahm Chiellini kan je ook proberen maar dat is meer een VC
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Johnny Evans goede vervanger opvolger voor Carregher? HIj moet wel engels zijn in ieder geval.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Auteur Vargas is ook wel een held hoor. En Aly Cissokho (Niet helemaal zeker van de schrijfwijze) van Lyon is ook een topper! Check die zeker eens Bale & Baines zijn ook vrij goed & Mattock is een leuk talentje ;) @Steef: Ja Evans kan wel uitgroeien tot een goeie speler denk ik ;)
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Iemand een klasse keeper voor psv maximaal 4mil ? Winterstop 1e seizoen, moet wel beter zijn dan die zweed of casio
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Weet iemand een goede AMC voor mijn ajax game? Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Auteur Hmm zit hellaas niet in me game Goh geen idee dan, sorry. Ustari is goed, maar wrs te duur. Weet iemand een goede AMC voor mijn ajax game? Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Marco Verratti _O_. Nog jong, maar basisplaats waard. Ik ben met Napoli en zoek nog een rechtsmid suggesties? Rechtsmid is altijd lastig, euhm Dos Santos als je hem op AMR gebruikt(Kan je nog huren ook). Maar Maggio is gewoon een prima MR hoor, zal voor genoeg assists zorgen ;)
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Goh geen idee dan, sorry. Ustari is goed, maar wrs te duur. Jaa maakt niet uit, wou ochoa halen maar kon niet voor 4mil dus doe het deze seizoen nog wel met wat ik heb, aan het einde even kijken voor Ustari, dan heb ik waarschijnlijk toch meer geld. Weet iemand een goede AMC voor mijn ajax game? Ik speel 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Hmm aisatti niet goed genoeg ?
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Jaa maakt niet uit, wou ochoa halen maar kon niet voor 4mil dus doe het deze seizoen nog wel met wat ik heb, aan het einde even kijken voor Ustari, dan heb ik waarschijnlijk toch meer geld. Hmm aisatti niet goed genoeg ? Jawel aissati is wel goed genoeg, maar te snel ontevreden dat hij weg wil. En hij presteert daarna veel minder
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Engelse VC (geen Evans) voor mijn Liverpool, budget 30 miljoen, Rodwell wil niet komen en Spence heb ik al maar is wel wat klein. geen 30+ er graag;) Wil een engels team(bijna engels team) dan maken van Liverpool.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Weet iemand een goede keeper voor NEC?? Ik begin nu bijna aan seizoen 4. Liever niet meer dan 5 miljoen... maar als je duurdere suggesties hebt, noem maar op...
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Ik zoek trouwens in dezelfde game ook nog een linksback... Ook liever niet meer dan 5 miljoen en hij moet er ook meteen kunnen staan, omdat mijn huidige linksback transfervrij vertrekt over een maandje.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Lung jr? std maar wel goed, anders Vid Belec maar die vind ik persoonlijk nog al zwak maar kan ook wel goed worden. LB, miss Mathieu? zal wel 30 zijn maar miss niet zo duur. Laat die engelse verdxediger maar zitten, ik neem Curtis Davies.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. dankjewel, lung jr binnen gehaald. Mathieu speelde ondertussen bij Valencia, dus wou niet komen...
Geplaatst 5 februari 201015 jr. dankjewel, lung jr binnen gehaald. Mathieu speelde ondertussen bij Valencia, dus wou niet komen... Speelt hij al vanaf het begin;) maar misschien wilde hij weg, wist ik niet. Anders Mattock proberen? Of Bale, die kan je meestal goedkoper krijgen.
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Speelt hij al vanaf het begin;) maar misschien wilde hij weg, wist ik niet. Anders Mattock proberen? Of Bale, die kan je meestal goedkoper krijgen. Oo haha dan heb ik niet goed gekeken:P Dacht dat ie bij toulouse speelde, maar dat was dus een seizoen daarvoor. Ik zal is kijken voor die andere twee!
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Hey, ik heb linksback Vargas gehaalt, en voor Amc Gourcuff. Nou zit ik met de vraag, is het verstandig om met mijn voorhoede: Sp: Ibra, Amc Gourcuff, Aml Ribery en Amr Messi, allen vrije rol vanuit positie te laten spelen? Ik ga nu beginnen aan me 2e seizoen met Barca, en in het 1e seizoen alleen met Messi als vrije rol vanuit positie laten spelen. Hij werd topscorer met 30 goals. Maar nu vraag ik het me af of het verstandig is om heel me voorhoede zo te laten spelen? (ik speel dus 4-5-1. 2 mc achter de aanv midd en sp.). Bedankt voor de hulp alvast, ook nog bij mijn eerdere post!!!
Geplaatst 6 februari 201015 jr. Lijkt me niet echt verstandig, dat gaat veel balverlies lijden denk ik. Je zou eventueel kunnen proberen om Ribery samen met Messi een vrije rol te geven, of Gourcuff met Messi. Of alle 3, maar daar ben ik niet zo zeker van.
Geplaatst 6 februari 201015 jr. ben in men eerste seizoen wolfsburg opzoek naar de goede centrale verdediger om naast Barzagli te zetten want heb costa verkocht.. heb een budget vn 8 miljoen.. hij moet ook jong vn leeftijd zijn.. iemand ideetjes?