Setzzie. Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Wat me wel weer positief opviel is dat Tadic de 2e helft weer een paar geniale passjes en acties had. Was dit seizoen nog niet erg sterk, maar hopelijk trekt ie dit door. En Texeira, die jongen komt er wel. Niet sterk? Tadic 1 goal en 6 assists, dus gewoon prima begonnen aan het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Niet sterk? Tadic 1 goal en 6 assists, dus gewoon prima begonnen aan het seizoen. Qua spel hea. En 6 assists alweer? Ik kom op 3, 2 tegen ADO en 1 tegen Excelsior? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ja, stond bij Eredivisie Live toen hij gescoord had. Vond het ook al veel, maar heb niet alle wedstrijden van Groningen gezien. Tadic gaat in de winter ook weg mocht Twente het slecht doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Als Tadic naar Twente gaat, worden ze kampioen. Janko en de Jong top koppers, Tadic zijn voorzetten:< 1+1=2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Tadic staat trouwens nog maar op 2 assists, alleen tegen ADO dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Totaal tegen de verhouding in op 0-1. Spitsengoaltje Texeira, zal wel een stunt zijn als we hier onverdiend en onverwacht een succesje boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Zonder sparf ging het veel beter! Direct verkopen die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Trouwens; Nijhuis;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Frankie, was je dronken?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 He shoots, he scores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Thanks! We doen doen ons best? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 september 2011 Auteur Share Geplaatst 23 september 2011 Wel onsportief dat AZ doorging, maarja ze wonnen er wel door. Maar wel mooi dat de 2e goal van Groningen gewoon de fm2006 cornertactiek was _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Njah Marcellis ziet die speler volgens mij pas liggen als hij in scoringspositie komt. Logisch dat je dan schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Nooit een keer, dikke drol dat ie er is. Met een geniepig lachje ook nog weglopen, hij had het al lang gezien, sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 september 2011 Auteur Share Geplaatst 23 september 2011 Nooit een keer, dikke drol dat ie er is. Met een geniepig lachje ook nog weglopen, hij had het al lang gezien, sowieso. Idd, kapot hard juichen om nog extra bloed onder de nagels weg te halen :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Frankie, was je dronken?:p Nee, maar die vent verdiend het niet dat z'n naam goed gespeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 David Texeira, kan nog zo veel leren aan de bal. Maar wat een ultieme baas, 1 spitsen goal en 1 pure klasse goal. Bazen trouwens hoe ze nog even winnen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Haha voetballend was hij best matig vandaag, maarja boeiend, 2 goals :D Dit zijn echt de lekkerste overwinningen, heerlijk. :D Maar Van Loo ;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e volgende week Luciano aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Klopt, die bal mag er toch nooit in man. Wat een grap die man. ;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Bazen trouwens hoe ze nog even winnen. ;) Ach het is vaak genoeg andersom gebeurd, dus het mocht wel een keer op deze manier. En gezien het spelbeeld ook wel vrij terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Klopt, maar dit had ik(niemand) niet meer verwacht. 2x binnen 2 minuten ofzo. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Ik had het ook niet meer verwacht, maar de overwinning smaakt des te zoeter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Klopt, maar dit had ik(niemand) niet meer verwacht. 2x binnen 2 minuten ofzo. _O_ 2x binnen één minuut zelfs ;) Nee ik had het ook echt niet meer verwacht. Had me alweer bij de 2-1 neergelegd. Maar een beetje geluk kunnen ze ook wel gebruiken op dit moment. Nu gewoon weer het niveau oppikken van de eerste twee wedstrijden. Toen speelden ze echt verdomd goed. (maar dan iets beter verdedigen graag) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Op zich stond het verdedigend wel aardig vandaag. De eerste tegengoal valt amper te verdedigen en de tweede mag Van Loo zich wederom aanrekenen, een zoutzak eerste klas die vent, voor mij is de maat nu echt vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Luciano er maar weer in dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten