Setzzie. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Denk je dat die Burnet en Kappelhoff ook volgende week gaan starten? Waarschijnlijk wel. Johansson is geblesseerd, Kieftenbeld mag zich richten op het middenveld (normaal gesproken) en van Dijk zit ook nog niet de lappenmand. Enige opties voor rechtsback zijn Kappelhoff en Hiariej (tegenwoordig middenvelder) voor de linksback positie hebben we alleen Burnet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Mag ik dan zeggen dat ik denk dat jullie er kwalitatief op achteruit zijn gegaan? Achterin hebben jullie Stenman en Granqvist verloren en daar is nou niet echt iets voor terug gekomen waar ik van zeg 'wow'. Verwacht wel wat van die van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 We zijn er zeker op achteruit gegaan. Vrees ook het ergste volgende week (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Mag ik dan zeggen dat ik denk dat jullie er kwalitatief op achteruit zijn gegaan? Achterin hebben jullie Stenman en Granqvist verloren en daar is nou niet echt iets voor terug gekomen waar ik van zeg 'wow'. Verwacht wel wat van die van Dijk. We zijn er ook op achteruit gegaan. We moeten 3/4 nieuwe verdedigers inpassen en zeker gister zag je dat het nog niet helemaal goed ging. Bij de goals in de tweede helft werd niet goed verdedigd en zeker tegen HSV zijn dat gewoon goals. We hebben nog 2 weken om er aan te werken, dus ik zie het wel positief in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen_FCT Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik heb de eerste helft van de wedstrijd tegen HSV gezien. Vond Burnet en Kappelhof aan de bal wel goed, maar volgens mij zijn ze verdedigend kwetsbaar. Sowieso vond ik dat Groningen af en toe wel een paar mooie combinaties liet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Aanvallend zijn we niet verzwakt dus het zou dit seizoen nog beter moeten kunnen, het is alleen afwachten hoe de backs en Kwakman/van Dijk zich inpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Groningen is toch best breed bezet op het middenveld? Waarom dan niet Kieftenbeld/Hiariej terug achterin zetten? Zo wordt het weer niks bij FCG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Kieftenbeld op de backpositie vind ik een verschrikking, dan kan je nog beter niemand er neer zetten. Kieftenbeld heb ik echter amper op het middenveld zien spelen, dus daar geef ik geen oordeel over. Hiariej kan er wel spelen, maar is liever bij het spel betrokken op het middenveld. Daar liggen zijn kwaliteiten ook meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Burnet was verdedigend echt een drama tegen HSV, Kappelhof bleef nog wel redelijk overeind tegen Elia. Verder waren ook Ivens en Kwakman dramatisch, met deze verdediging zie ik het heel somber in. Hopen dat Van Dijk en Johansson er gauw weer bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ivens had vorig jaar ook al aangetoond dat ie degelijk is, meer niet. Kwakman is meer een middenvelder, Kappelhof en Burnet zijn aan de bal wel sterk maar daar houdt het ook op. En Johansson heeft 1 wedstrijd meegespeeld en is geblesseerd. Onze zwakte ligt wederom achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Van Loo eerste keeper komend seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Volgens het artikel op de site wel. Maar lijkt me toch niet... *hoopt/bidt/engazomaardoor dat het niet waar is* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Beter Van Loo dan Luciano man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Nou, dat vind ik dan toch weer niet. Van Loo heeft ajax het kampioenschap gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Gaat het om hun of om Groningen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Blijft me dwars zitten hoe hij ontzettend dom uitkomt, op een plek staat waar hij helemaal niet hoeft te staan, laat die suliemanie maar komen en dan schiet ie de bal het stadion uit. Is maar een voorbeeldje van zijn keepers kwaliteiten. Als we echt willen doorgroeien moeten zowel Van Loo als Luciano vervangen worden. Maar helaas ligt het niet voor het oprapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Van Loo en Luciano zijn gewoon beiden prutsers. Wat had ik graag Velthuizen gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ontzettend dom van Groningen gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Petter Andersson is de nieuwe captain _O_ Kwakman en Tadic reserve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeie keuze lijkt me, toffe speler. Vind het bericht dat Groningen dit seizoen met minder dan kwalificatie voor Europees voetbal geen genoegen neemt een beetje vreemd, vind ze t.o.v. van vorig seizoen zwakker geworden. Maar bon, laat ik dat nu niet te hard roepen voor zaterdag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Mag ik dan zeggen dat ik denk dat jullie er kwalitatief op achteruit zijn gegaan? Achterin hebben jullie Stenman en Granqvist verloren en daar is nou niet echt iets voor terug gekomen waar ik van zeg 'wow'. Verwacht wel wat van die van Dijk. Dat heb je goed gezien helemaal vanuit Kerkrade :checkit: Maar serieus, ben bang voor hoe de verdediging er uit ziet nu. Kwakman vond ik altijd redelijk, maar zijn laatste seizoenen in Nederland speelde hij vooral verdedigende middenvelder. Nu moet ie centraal achterin, en ik weet niet hoe goed hij daar is... Kieftenbelt is een gevalletje gegokt en verloren; proberen goedkoop een eerste divisie speler te halen en hopen dat ie het niveau aan kan. Dat lukte hem niet op rechtsback vorig seizoen in ieder geval. Hoewel hij ook van oorsprong middenvelder schijnt te zijn. (btw, als je een rechtsback wilt, koop dan verdomme ook een rechtsback) Van Dijk vond ik echt een lichtpuntje aan het eind van vorig seizoen. Die mag van mij meteen wel rechtback spelen. Maar wie staat er nu in godsnaam linksback ipv Stenman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Burnet, aanvallend vond ik hem wel sterk maar verdedigend een stuk minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Johansson he, die nieuwe Zweed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 Burnet, aanvallend vond ik hem wel sterk maar verdedigend een stuk minder Mee eens. Had wel sterke rushes vond ik in de voorbereiding, maar verdedigend vond ik het zeer zeer matig. Is Femi nu trouwens al weg naar Denemarken of gaat het niet meer door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Femi is en blijft een raar geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten