Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Denk je dat die Burnet en Kappelhoff ook volgende week gaan starten?

Waarschijnlijk wel. Johansson is geblesseerd, Kieftenbeld mag zich richten op het middenveld (normaal gesproken) en van Dijk zit ook nog niet de lappenmand. Enige opties voor rechtsback zijn Kappelhoff en Hiariej (tegenwoordig middenvelder) voor de linksback positie hebben we alleen Burnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mag ik dan zeggen dat ik denk dat jullie er kwalitatief op achteruit zijn gegaan? Achterin hebben jullie Stenman en Granqvist verloren en daar is nou niet echt iets voor terug gekomen waar ik van zeg 'wow'. Verwacht wel wat van die van Dijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik dan zeggen dat ik denk dat jullie er kwalitatief op achteruit zijn gegaan? Achterin hebben jullie Stenman en Granqvist verloren en daar is nou niet echt iets voor terug gekomen waar ik van zeg 'wow'. Verwacht wel wat van die van Dijk.

We zijn er ook op achteruit gegaan. We moeten 3/4 nieuwe verdedigers inpassen en zeker gister zag je dat het nog niet helemaal goed ging. Bij de goals in de tweede helft werd niet goed verdedigd en zeker tegen HSV zijn dat gewoon goals. We hebben nog 2 weken om er aan te werken, dus ik zie het wel positief in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kieftenbeld op de backpositie vind ik een verschrikking, dan kan je nog beter niemand er neer zetten. Kieftenbeld heb ik echter amper op het middenveld zien spelen, dus daar geef ik geen oordeel over.

Hiariej kan er wel spelen, maar is liever bij het spel betrokken op het middenveld. Daar liggen zijn kwaliteiten ook meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivens had vorig jaar ook al aangetoond dat ie degelijk is, meer niet. Kwakman is meer een middenvelder, Kappelhof en Burnet zijn aan de bal wel sterk maar daar houdt het ook op. En Johansson heeft 1 wedstrijd meegespeeld en is geblesseerd. Onze zwakte ligt wederom achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft me dwars zitten hoe hij ontzettend dom uitkomt, op een plek staat waar hij helemaal niet hoeft te staan, laat die suliemanie maar komen en dan schiet ie de bal het stadion uit. Is maar een voorbeeldje van zijn keepers kwaliteiten. Als we echt willen doorgroeien moeten zowel Van Loo als Luciano vervangen worden. Maar helaas ligt het niet voor het oprapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie keuze lijkt me, toffe speler. Vind het bericht dat Groningen dit seizoen met minder dan kwalificatie voor Europees voetbal geen genoegen neemt een beetje vreemd, vind ze t.o.v. van vorig seizoen zwakker geworden. Maar bon, laat ik dat nu niet te hard roepen voor zaterdag :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb je goed gezien helemaal vanuit Kerkrade :checkit:

Maar serieus, ben bang voor hoe de verdediging er uit ziet nu. Kwakman vond ik altijd redelijk, maar zijn laatste seizoenen in Nederland speelde hij vooral verdedigende middenvelder. Nu moet ie centraal achterin, en ik weet niet hoe goed hij daar is...

Kieftenbelt is een gevalletje gegokt en verloren; proberen goedkoop een eerste divisie speler te halen en hopen dat ie het niveau aan kan. Dat lukte hem niet op rechtsback vorig seizoen in ieder geval. Hoewel hij ook van oorsprong middenvelder schijnt te zijn. (btw, als je een rechtsback wilt, koop dan verdomme ook een rechtsback)

Van Dijk vond ik echt een lichtpuntje aan het eind van vorig seizoen. Die mag van mij meteen wel rechtback spelen.

Maar wie staat er nu in godsnaam linksback ipv Stenman?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Burnet, aanvallend vond ik hem wel sterk maar verdedigend een stuk minder

Mee eens. Had wel sterke rushes vond ik in de voorbereiding, maar verdedigend vond ik het zeer zeer matig.

Is Femi nu trouwens al weg naar Denemarken of gaat het niet meer door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites