Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Utrecht moet winnen om nog kans te maken op de play-offs. En ze hebben natuurlijk wel gewoon een prima team. Daarnaast verloor AZ vorige week nog van Willem II. Dzudszak is er niet bij tegen Groningen trouwens, ook best gunstig. :)

En Utrecht kan ons net als 5 jaar geleden helpen om Europees voetbal te halen. Toen moesten ze verliezen en dat deden ze ook (1-4 thuis tegen Willem II). Nu moeten ze winnen, net als Groningen natuurlijk, dat wordt nog lastig genoeg, maar ik heb er zin in over twee week. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ivens moeten we echt verpatsen. Weer een domme fout bij de 1-2. Staat die bij Bulykin en gaat hij stappen naar Toornsta, die never bij de bal kan.

Veldmate is me wel positief opgevallen, evenals Petter, Hiariej en Enevoldsen. Enevoldsen klinkt misschien raar. Die kans mocht hij wel maken, maar voor de rest speelde hij erg degelijk. Goed in de combinatie, goede runs. Al bij al een prima overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het over PSV. Nou, daar begin je echt bang van te worden hoor de laatste tijd. Geen Dzudszak, dikke zeperds tegen Heerenveen en Feyenoord, en wij kunnen niet winnen? We spelen thuis en iedereen is fit. Tegen Ado was het al prima en nu heb je ook nog eens Granqvist en Matavz er weer bij. Ik zie het duel echt met vertrouwen tegemoet en dat is heel realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites