Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Onderling resultaat maakt niet uit. Wij hebben meer doelpunten voor. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Nja prima dan, maar Utrecht is echt drama laatste maanden.. Zie AZ daar wel een puntje pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Utrecht moet winnen om nog kans te maken op de play-offs. En ze hebben natuurlijk wel gewoon een prima team. Daarnaast verloor AZ vorige week nog van Willem II. Dzudszak is er niet bij tegen Groningen trouwens, ook best gunstig. :) En Utrecht kan ons net als 5 jaar geleden helpen om Europees voetbal te halen. Toen moesten ze verliezen en dat deden ze ook (1-4 thuis tegen Willem II). Nu moeten ze winnen, net als Groningen natuurlijk, dat wordt nog lastig genoeg, maar ik heb er zin in over twee week. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Dus Groningen heeft nog alle redenen om vol erop te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Zal echt wel heerlijk wezen, beter wint FCU gewoon.:) @bart Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Mooi zo, Groningen kan nog 4de worden zeker? Wat houdt dat in, geen Play-offs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Directe plaatsing voor Europees voetbal ja. Zeer belangrijk dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Oke, nou win dan maar gewoon van PSV zou ik zeggen :P (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik heb er wel vertrouwen in, zonder die gekke Hongaar van PSV.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Vooral omdat we een zwakke rechtsback hebben, ik zie het duel ook met vertrouwen tegemoet. Granqvist en Matavz er weer gewoon bij, Andersson op 10, dikke prima. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Over die zwakke rechtsback, vandaag was het ook weer verschrikkelijk. Bij die 2-2 weer zwaar de fout in. Hiariej vond ik vandaag wel aardig spelen, bekroond met lekkere goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Hiariej is sowieso de beste middenvelder van de afgelopen maanden. En Kieftenbeld, enkeltje reserves aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Die Ivens moeten we echt verpatsen. Weer een domme fout bij de 1-2. Staat die bij Bulykin en gaat hij stappen naar Toornsta, die never bij de bal kan. Veldmate is me wel positief opgevallen, evenals Petter, Hiariej en Enevoldsen. Enevoldsen klinkt misschien raar. Die kans mocht hij wel maken, maar voor de rest speelde hij erg degelijk. Goed in de combinatie, goede runs. Al bij al een prima overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Hiariej schiet de 2-4 er lekker in hoor, maar die 2-3 van Andersson. :< Kieftenbeld was weer veelste laks bij die 2-2, Veldmate krijgt een zure penal tegen. Die 1-1 was dramatisch verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Wat zou het heerlijk zijn als we 4e worden_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Gaat niet gebeuren helaas, maar zou wel heerlijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Waarom niet? Iedereen kan uit verliezen bij Utrecht. En Groningen is zeker wel in staat om PSV te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Ben ik het mee eens. FC Utrecht moet nog wat laten zien na een aantal zwakke wedstrijden om de play offs te halen, en FCG zie ik een PSV zonder Dzsudzsak ook best verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Nee, geloof er niet in. AZ wint heus wel tegen een Utrecht in deze vorm. Laat staan dat ik verwacht dat Groningen niet eens wint van PSV thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik geloofde er vijf jaar geleden ook niet in. Toen stonden we een paar uur later toch op de Grote Markt doordat uitgerekend Utrecht ons een handje hielp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Wij winnen zelf niet van PSV, dus of Utrecht nou wint of niet maakt geen verschil. Realistisch moet je zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Je hebt het over PSV. Nou, daar begin je echt bang van te worden hoor de laatste tijd. Geen Dzudszak, dikke zeperds tegen Heerenveen en Feyenoord, en wij kunnen niet winnen? We spelen thuis en iedereen is fit. Tegen Ado was het al prima en nu heb je ook nog eens Granqvist en Matavz er weer bij. Ik zie het duel echt met vertrouwen tegemoet en dat is heel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Eens met Diekhuuzen hier hoor. Ik vind PSV totaal niet overtuigend, en FC Groningen in een uitverkocht Euroborg moet hier van kunnen winnen. Alleen ben ik nog niet overtuigd van FCUtrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Utrecht heeft in ieder geval een behoorlijke domper te verwerken met Nesu. Ben benieuwd hoe ze dat op gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Het kan 2 kanten opvallen, of ze zakken totaal in door zoiets heftigs of ze stropen de mouwen op voor Nesu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten