Diekhuuzen Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Ik schat die kans op 5%. Zonder Granqvist tegen Bulykin vrees ik het ergste voor die wedstrijd. Een dergelijk scenario ging in het seizoen 2005/2006 echter wel op uit bij Twente, waar we europees voetbal haalden omdat Utrecht met 1-4 thuis verloor van Willem II. Damn wat was dat mooi, onvergetelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 PSV speelt dan nog wel voor CL he Petert ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Ja weet ik, Dat is nog maar de vraag dan. Als ze volgende week weer verliezen is het al klaar. En ben wel benieuwd hoe ze op deze klap zullen reageren. Waarschijnlijk zullen ze de volgende ronde met hun staart tussen de benen voetballen om niet nog verder achterop te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Toch eigenlijk belachelijk dat ADO-FCG niet te volgen is via Eredivisie Live maar dat VVV-FEY de voorkeur krijgt.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik hoop echt dat Pedersen niet speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 ², beter speelt Andersson dan gewoon. Viel lekker in tegen NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Pedersen doet niet mee, Matavz op de bank. Ben benieuwd of Mamedov mag starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik gok op Andersson en Bacuna. Maar hoop op Andersson en Mamedov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Pff, dat wordt echt een kansloze middag zonder Matavz en Granqvist. 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Gewoon Bacuna en Andersson erin. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 En laten die twee nou net zorgen voor de 0-1. :D Heel goed gedaan door Bacuna moet ik dan ook maar eens toegeven. Had al eerder 0-1 moeten zijn, maar die dwaas van een Enevoldsen vond het nodig om naast te schieten van 3 meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Enevoldsen is sowieso een dwaas haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Geniale assist van Tadic weer, ik zie dollartekens. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik ook, maar ik wil hem niet verkopen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Kieftenbeld.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Anderson_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Heerlijk uitgespeeld die 2-3. Andersson._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Virgil van Dijk heeft zojuist z'n debuut gemaakt. Hoppa, Hiariej knalt de 2-4 er in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Lekker hoor, 2-4.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 2 geweldige goals gezien van Petter en Tommie, heerlijk, totaal onverwacht. :D 1-0 thuis winnen is genoeg als AZ van Utrecht verliest. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Hey Diekhuus, de klappertjes hebben toch een (veel) beter doelsaldo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 +15 om +13, daarom kon ik een juich niet achterwege laten na de 5-1 van De Graafschap en de 2-4 van Groningen, die tegelijkertijd plaatsvonden. :D Dit wordt hopelijk eenzelfde scenario als 5 jaar terug, zou echt geweldig zijn. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 AZ +15 FCG +13 En als ze allebei met 1 doelpunt verschil verliezen gaat het om meeste doelpunten voor toch? Dat is in het voordeel van FCG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Onderling resultaat winnen we sowieso van AZ. Zou wel super nice wezen, maar zie AZ niet zo snel verliezen bij Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Het verschil is slechts 2 goals geloof ik. Dus als AZ verliest, en FCG wint zijn we 4e.:) edit: te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten