Petert Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 [YOUTUBE]hmRVfGAxG5Y[/YOUTUBE] Dit is Bakker. Moehaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Granqvist definitief naar Genoa dus, voor 2 miljoen, waarschijnlijk dus die gelimiteerde transfersom. Wordt een pittige opgave om iemand van zijn niveau aan te trekken voor dat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Hij is nog niet eens verkocht. Heb het gevoel dat hij uiteindelijk voor 2 miljoen verkocht gaat worden. :cab: Netjes... Lijntje met de FC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Volgens mij is al een tijdje duidelijk dat hij een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract zou hebben van 2 miljoen. Die zou dan dit seizoen ingaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Zonde dat hij weggaat. Wordt dus niet meer genieten van hem in de Euroborg. Transfer is meer dan logisch, zeker gezien het feit dat hij volgend seizoen anders transfervrij was weggegaan. Benieuwd naar zijn vervanger. Granqvist verdient deze transfer zeker als je kijkt wat hij hier gepresteerd heeft. Ik zal hem zeker blijven volgen. Held dat die is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Helemaal mee eens Thijs, wat een held._O_ Gun hem deze transfer ook zeker. Heerlijke goals heeft deze man gescoord voor Groningen, wat een verademing waren zijn solo's toch.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Netjes... Lijntje met de FC? Dit en wat Diekhuuzen zegt ja. Tja, gezien de transfersom pak je er ongeveer 8 ton winst op. Maar als je daar 3 jaar salaris (3*400.000=1,2 mil) van af trekt maak je er dus verlies op, niet dat dat er toe doet want hij heeft Groningen gewoon 3 jaar geleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 He Frank, ben jij eigenlijk familie van Hans en Erik Setz van CVVB? Vraag me dat al enige tijd af :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 He Frank, ben jij eigenlijk familie van Hans en Erik Setz van CVVB? Vraag me dat al enige tijd af :p Ja, zijn mijn neven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Mario, ik zag laatst dat je soms verslag doet van de wedstrijden van vv Bedum 1. M'n oom is daar trainer haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja, zijn mijn neven. Ah oké! Mario, ik zag laatst dat je soms verslag doet van de wedstrijden van vv Bedum 1. M'n oom is daar trainer haha. Haha, ja klopt. Ik neem aan dat Baroudi je oom is en niet Van Strien? ;c Ja die heb ik wel een aantal keer gezien inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Ah oké! Haha, ja klopt. Ik neem aan dat Baroudi je oom is en niet Van Strien? ;c Ja die heb ik wel een aantal keer gezien inderdaad. Baroudi inderdaad. Doe je daar vaak verslag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik ben het afgelopen seizoen 5x naar vv Bedum geweest en 9x naar CVVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Ah oké! En? Kunnen ze een beetje ballen? Ik ben het afgelopen seizoen 5x naar vv Bedum geweest en 9x naar CVVB. Ik speel komend seizoen bij vv Bedum. Mag je mij na de wedstrijd interviewen, gezellig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja, Hans heb ik enkele keren met de aanvoerdersband gezien meen ik, als reservecaptain. Erik werd een keer na een half uur gewisseld kan ik me herinneren. Zal het meest waardeloze halfuur uit z'n carriere geweest zijn, maar verder heel degelijke speler. Wat moet jij nou bij Bedum? Ben je op die open trainingen af gegaan? Welke positie sta je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Euh ja Hans is reservecaptain en ik vind het echt een goede spits. Erik is 1 van de beste spelers daar, maar heeft weinig krediet bij de trainer vergeleken met een Pomstra. Nja ik kende veel spelers al. Heb zelf geen club en ze kregen veel doelpunten tegen, dus vind het wel een leuke uitdaging. Ik sta centraal achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Als de gelimiteerde transfersom serieus 2 miljoen was, begin ik me toch achter de oren te krabben waar de Nederlandse clubs bleven. Van Twente had ik overigens niet verwacht dat ze achter hem aan zouden gaan, zou een beetje overbodige luxe zijn aangezien Douglas hoogstwaarschijnlijk blijft, maar bij Ajax zou hij bijvoorbeeld Vertonghen kunnen vervangen. Past ook wel bij Ajax verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Hehe, bij Hans Setz heb ik nog in de klas gezeten. Ook wel een paar keer tegen gespeeld, eerst toen ie bij Lewenborg zat en afgelopen seizoen nog tegen CVVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Euh ja Hans is reservecaptain en ik vind het echt een goede spits. Erik is 1 van de beste spelers daar, maar heeft weinig krediet bij de trainer vergeleken met een Pomstra. Nja ik kende veel spelers al. Heb zelf geen club en ze kregen veel doelpunten tegen, dus vind het wel een leuke uitdaging. Ik sta centraal achterin. Ah, oké. Ik ben benieuwd naar je kwaliteiten. Je hebt gelijk dat Erik wat minder krediet heeft, maar om hem tot één van de beste spelers te bombarderen vind ik wat overdreven. Ik ben echt een fan van Soeratmin Venema op linkshalf/linksbuiten. Als die gast een actie maakt dan veer ik al op. Ze hebben een aantal nieuwe spelers d'r bij, dus ben benieuwd naar komend seizoen. Hehe, bij Hans Setz heb ik nog in de klas gezeten. Ook wel een paar keer tegen gespeeld, eerst toen ie bij Lewenborg zat en afgelopen seizoen nog tegen CVVB. Haha, jij mag lekker naar Loppersum komend seizoen. En het mooiste is dat je die nog gaat verliezen ook! ;c Was gisteren overigens nog in Bedum, voor de Omloop van Bedum. Wielrennen blijft ook een heerlijke sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Haha, jij mag lekker naar Loppersum komend seizoen. En het mooiste is dat je die nog gaat verliezen ook! ;c Ochja, zou maar zo kunnen, verliezen zijn we inmiddels wel gewend. :D Al vind ik wel dat we volgend seizoen weer voor promotie moeten gaan. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Aduard 2000 1 Bant 1 De Weide 1 DZOH 1 Lycurgus 1 Noordscheschut 1 Olympia'28 1 Omlandia 1 SC Loppersum 1 SC Rouveen 1 SVN'69 1 The Knickerbockers 1 VHK 1 ZFC Zuidlaren 1 (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Dat wist ik al, maar dat we verliezen zou zo maar kunnen, dat bedoelde ik. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2011 Wat zou de marktwaarde van Tadic momenteel zo'n beetje zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 6-7 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 En? Kunnen ze een beetje ballen? Ik speel komend seizoen bij vv Bedum. Mag je mij na de wedstrijd interviewen, gezellig man. Waarom verander je elk seizoen van club :saywhat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten