Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zonde dat hij weggaat. Wordt dus niet meer genieten van hem in de Euroborg. Transfer is meer dan logisch, zeker gezien het feit dat hij volgend seizoen anders transfervrij was weggegaan. Benieuwd naar zijn vervanger. Granqvist verdient deze transfer zeker als je kijkt wat hij hier gepresteerd heeft. Ik zal hem zeker blijven volgen. Held dat die is _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes... Lijntje met de FC?

Dit en wat Diekhuuzen zegt ja.

Tja, gezien de transfersom pak je er ongeveer 8 ton winst op. Maar als je daar 3 jaar salaris (3*400.000=1,2 mil) van af trekt maak je er dus verlies op, niet dat dat er toe doet want hij heeft Groningen gewoon 3 jaar geleid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zijn mijn neven.

Ah oké!

Mario, ik zag laatst dat je soms verslag doet van de wedstrijden van vv Bedum 1. M'n oom is daar trainer haha.

Haha, ja klopt. Ik neem aan dat Baroudi je oom is en niet Van Strien? ;c Ja die heb ik wel een aantal keer gezien inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Hans heb ik enkele keren met de aanvoerdersband gezien meen ik, als reservecaptain. Erik werd een keer na een half uur gewisseld kan ik me herinneren. Zal het meest waardeloze halfuur uit z'n carriere geweest zijn, maar verder heel degelijke speler.

Wat moet jij nou bij Bedum? Ben je op die open trainingen af gegaan? Welke positie sta je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh ja Hans is reservecaptain en ik vind het echt een goede spits. Erik is 1 van de beste spelers daar, maar heeft weinig krediet bij de trainer vergeleken met een Pomstra.

Nja ik kende veel spelers al. Heb zelf geen club en ze kregen veel doelpunten tegen, dus vind het wel een leuke uitdaging. Ik sta centraal achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de gelimiteerde transfersom serieus 2 miljoen was, begin ik me toch achter de oren te krabben waar de Nederlandse clubs bleven. Van Twente had ik overigens niet verwacht dat ze achter hem aan zouden gaan, zou een beetje overbodige luxe zijn aangezien Douglas hoogstwaarschijnlijk blijft, maar bij Ajax zou hij bijvoorbeeld Vertonghen kunnen vervangen. Past ook wel bij Ajax verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh ja Hans is reservecaptain en ik vind het echt een goede spits. Erik is 1 van de beste spelers daar, maar heeft weinig krediet bij de trainer vergeleken met een Pomstra.

Nja ik kende veel spelers al. Heb zelf geen club en ze kregen veel doelpunten tegen, dus vind het wel een leuke uitdaging. Ik sta centraal achterin.

Ah, oké. Ik ben benieuwd naar je kwaliteiten.

Je hebt gelijk dat Erik wat minder krediet heeft, maar om hem tot één van de beste spelers te bombarderen vind ik wat overdreven. Ik ben echt een fan van Soeratmin Venema op linkshalf/linksbuiten. Als die gast een actie maakt dan veer ik al op. Ze hebben een aantal nieuwe spelers d'r bij, dus ben benieuwd naar komend seizoen.

Hehe, bij Hans Setz heb ik nog in de klas gezeten. Ook wel een paar keer tegen gespeeld, eerst toen ie bij Lewenborg zat en afgelopen seizoen nog tegen CVVB.

Haha, jij mag lekker naar Loppersum komend seizoen. En het mooiste is dat je die nog gaat verliezen ook! ;c

Was gisteren overigens nog in Bedum, voor de Omloop van Bedum. Wielrennen blijft ook een heerlijke sport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites