Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e

Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e

Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar.

Geef je helemaal gelijk, vooral over Granqvist. Wtf is er met die man aan de hand joh.;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis een groot deel van de wedstrijd door het werk. Maargoed, ik verwacht toch niet een overwinning.

Had em beter niet aan kunnen zetten. Echt waardeloos weer. En dan heb je Bossen die rond huppelt alsof ie een dildo in zen poepgat heeft. En daarboven op heb je die commentator die voor Utrecht is. Waardeloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites