jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Haha tja ik kijk uit naar DWDD:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Dat is mooi voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Groningen. ;e Nijhuis is ook echt een enorme drol. Eerst al tegen Excelsior en nu weer. Verschil is dat deze wedstrijd echt compleet kansloos was van Groningen kant. Tering wat een drama. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Groningen moet vandaag 'gewoon' winnen in de eigen Euroborg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Kieftenbeld en Holla wissel, top man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 3-1 achter tegen Heracles, begint wel erg te worden hoor. Zie de wedstrijd zelf niet, maar zo kom je natuurlijk nooit uit je dip. Wel jammer, had Groningen graag mee zien strijden om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar. Geef je helemaal gelijk, vooral over Granqvist. Wtf is er met die man aan de hand joh.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Matavz wordt duidelijk gemist. Gewoon Nevland terug halen, wat een held was dat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Erik Nevland_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Was et maar zo makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Hadden ze die Jones nou maar meteen gehaald. Had je ook niks gemoeten met Enevoldsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Das altijd achteraf praten. Morgen de vierde dikke nederlaag op rij. Niet alleen omdat Groningen het dramatisch slecht doet, maar ook omdat Bossen fluit. ;e;e;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Enevoldsen is in vorm, dat zei hij zelf in de FC Groningen krant. ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Wat een grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Kieftenbeld vanavond gewoon weer basis en Hiariej speelt ook gewoon weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ik mis een groot deel van de wedstrijd door het werk. Maargoed, ik verwacht toch niet een overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ik mis een groot deel van de wedstrijd door het werk. Maargoed, ik verwacht toch niet een overwinning. Had em beter niet aan kunnen zetten. Echt waardeloos weer. En dan heb je Bossen die rond huppelt alsof ie een dildo in zen poepgat heeft. En daarboven op heb je die commentator die voor Utrecht is. Waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Kansloos, zoals verwacht. Echt bedroevend spel weer. Direct Europees voetbal zet ik een streep door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Drama idd. Je ziet dat we gewoon een spits missen. Matavz dus echt van levensbelang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Niet alleen Matavz, maar Garcia ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Nee, Garcia is niet belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Toen Garcia achter de spits speelde haalde Groningen veel meer punten. En dat kan je niet ontkennen want dat is gewoon een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Mamadov waarschijnlijk in de basis zaterdag.. Misschien dat dat wat is. Doet het wel lekker bij de beloften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Lekker, 0-1 overwinning. Was niet eens zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten