Izsco Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik moet wenen van de schoonheid! :< Dankuwel! :) Wenen van de schoonheid :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 nee het is van, hij bedoelt wenen van huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Het is IK MOET WENEN VAN DE SCHOONHEID. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2010 Wat een gedoe om niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2010 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Club: AC Milan Style: Catalogue Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis tenue: Rood met zwart gestreept Uit tenue: Wit met rood-zwarte accenten 3e Tenue: Creatie Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Club: Bayer 04 Leverkusen Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: http://www.pycomall.com/images/P/Apple_logo3.jpg (de bovenste) Thuis tenue: Rood/zwart zoals het PSV shirt van dit seizoen.(dus rood ipv wit en zwart ipv rood) :) Uit tenue: Zoals dit Chelsea uitshirt alleen dan met wit en rood. (http://i29.tinypic.com/23r3ep4.jpg) 3e tenue: Maak er maar wat moois van zoals alleen jij dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPicó Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik zou er wel van Charlton Athletic willen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Deze shirts, maar dan voor MVV in de stijl Catalogue met als merk Hummel. Daarnaast moet de sponsor Veolia zijn, tenzij je een bekend Maastrichts bedrijf kent. Club: MVV Style: Catalogue Merk: Hummel Sponsor: Veolia (transport van bussen) Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Away template made by: Rafa23 (FM Genesis) Ik krijg die derde er niet in. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2010 Club: AC Milan Style: Catalogue Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis tenue: Rood met zwart gestreept Uit tenue: Wit met rood-zwarte accenten 3e Tenue: Creatie Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Schitterend!_O_ Fantastische kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Club: FC Den Bosch Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: Heineken Thuis tenue: De stijl van het nieuwe uitshirt van Arsenal maar dan het gele blauw en die rode strepen wit Uit tenue: Hetzelfde maar dan het gele zwart en de rode strepen geel 3e Tenue: Gewoon een mooi simpel shirt je mag er zelf wat van maken wel de kleuren zwart met blauw ;) Ik wacht met smacht Izsco! _O_ Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorik. Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Wat een heerlijke kits weer, ook je creatie met de Graafschap-kits zijn erg mooi geworden :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
broeckie84 Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Club : Tottenham Hotspur Stijl : Catalogue Merk : Puma Sponsor : 12bet.com 1st : Wit met blauwe accenten 2de : Donkerblauw met fluogele accenten 3de : Hoofdkleur lichtblauw , maak er maar iets van Extra wensen : Premier League logo op de mouw + downloadlink (unieke ID = 728 ) Alvast bedankt Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 Mooie sponsor van de Graafschap ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Mooie kits weer ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2010 Club: Bayer 04 Leverkusen Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: http://www.pycomall.com/images/P/Apple_logo3.jpg (de bovenste) Thuis tenue: Rood/zwart zoals het PSV shirt van dit seizoen.(dus rood ipv wit en zwart ipv rood) :) Uit tenue: Zoals dit Chelsea uitshirt alleen dan met wit en rood. (http://i29.tinypic.com/23r3ep4.jpg) 3e tenue: Maak er maar wat moois van zoals alleen jij dat kan. Deze shirts, maar dan voor MVV in de stijl Catalogue met als merk Hummel. Daarnaast moet de sponsor Veolia zijn, tenzij je een bekend Maastrichts bedrijf kent. Club: MVV Style: Catalogue Merk: Hummel Sponsor: Veolia (transport van bussen) Alvast bedankt! Club: FC Den Bosch Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: Heineken Thuis tenue: De stijl van het nieuwe uitshirt van Arsenal maar dan het gele blauw en die rode strepen wit Uit tenue: Hetzelfde maar dan het gele zwart en de rode strepen geel 3e Tenue: Gewoon een mooi simpel shirt je mag er zelf wat van maken wel de kleuren zwart met blauw ;) Ik wacht met smacht Izsco! _O_ Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Schitterend _O_ Alleen als ik ze opsla onder de oude naam van de kits (in mijn geval Bayerleverkusen1, 2 en 3) dan krijg ik ze niet in de game. Help :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 wow echt weer super gedaan rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Wauw bedankt man! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2010 Schitterend _O_ Alleen als ik ze opsla onder de oude naam van de kits (in mijn geval Bayerleverkusen1, 2 en 3) dan krijg ik ze niet in de game. Help :( Hmmm strange, toevallig niets gewijzigd in de editor?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 heb je wel herladen bij bevestigen aanstaan? en je skin cache uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Club: Spartan Blyth Stijl : Catalogue Merk: Errea Sponsor: Scheepvaart en Transport college Thuis tenue: Groen Wit Gestreept Uit tenue: Uitshirt 3e Tenue: Zoals Ajax uit dit seizoen, dus donkerblauw met Gele randen Extra: Zou je er een config bij willen maken? ID:5100019 Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Hmmm strange, toevallig niets gewijzigd in de editor?? Het is me gelukt, maar nu vraag ik me af hoe ik ervoor zorg dat de balk tijdens de wedstrijd de goede kleuren aangeeft? Never mind, ook dat is gelukt :) 1000 maal dank _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten