Fantasy Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Club: FC Managers United Style: Catalogue Merk: Geen voorkeur Sponsor: Unicef Kraag thuisshirt ook lichtblauw aub. + config aub id: 2062002199 De eerste versie (waar Ahmet kits voor maakte) ging niet helemaal goed, dus nu begin ik opnieuw. ;) dorpsgek heeft gemaakt, maar toch zou ik graag een versie van jou ook zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Dit is mijn eerste bericht hier, maar ik volg al lange tijd de kits die je maakt. Daarom heb ik ook een request. Club: Telstar http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Sport/Voetbal/Stromvogels-Telstar/Logo-nieuwbigthumb4.jpg Style: Catalogue Merk: Puma http://www.decalsplanet.com/img_b/vinyl-decal-sticker-142.jpg Sponsor: DFDS Seaways http://www.ferries-trains-planes.co.uk/digitalAssets/1526_DFDS_logo.gif Thuis tenue: Wit met blauwe accenten Uit tenue: Blauw met witte accenten 3e Tenue: Rood met wit-blauwe accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
svennl Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Dorpsgek heeft deze voor mij gemaakt, maar kan jij ze in een pack doen zodat ik ze in de game kan gebruiken? Of zou je het willen uitleggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 10 juni 2010 Share Geplaatst 10 juni 2010 Mijn eerste post hier, maar je shirt zijn geweldig. Ik heb een request voor fm'2008. Zou je me ook kunnen uitleggen hoe ik ze in de game zelf verwerk? :) Club: Manchester City Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Etihad Thuis tenue: Lichtblauw. (Zoals het shirt van dit seizoen) Uit tenue: Zwart met een rode streep van linkerschouder tot rechtsonder. Naast de rode streep ook een witte. 3e Tenue: Zelfde als Uit tenue, maar dan een wit shirt, met een zwarte streep van de linkerschouder tot rechtsonder en naast de zwarte streep een rode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 juni 2010 Share Geplaatst 10 juni 2010 fmXML is een tool die je daar voor kunt gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoelang kan het duren voordat de kits klaar zijn? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoelang kan het duren voordat de kits klaar zijn? :) geduld is een schone zaak;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Een heel schone zaak. :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2010 Het kan allemaal wat langer duren. Druk met afsluiten van het schooljaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Prima hoor Rune, dat soort dingen gaan altijd voor ;) Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 suc6 met de laatste loodjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Aha, dan weet ik dat ;). Succes. Ik ben net klaar met alle examens :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Het kan allemaal wat langer duren. Druk met afsluiten van het schooljaar... Haha, hopelijk ga je over! :-D ;) Rune is een leraar. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Laat maar ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 17 juni 2010 Share Geplaatst 17 juni 2010 Is al gelukt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ajax_fan_1992 Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Ja hoop dat het een mooi einde word van het schooljaar!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 24 juni 2010 Share Geplaatst 24 juni 2010 Zou je deze willen neerzetten hier, maaar dan zonder de sponsor :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Held, Kun je voor mij maken: Stijl : SS'08 Club : FC Bayern Munchen Sponsor : Mercedes Kledingmerk : Adidas Thuis : Rood, Wit accent Uit : Wit, Zwart accent Third: Zwart, Goud accent THANKS:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik ga weer een klein begin maken... Club: FC Managers United Style: Catalogue Merk: Geen voorkeur Sponsor: Unicef Kraag thuisshirt ook lichtblauw aub. + config aub id: 2062002199 De eerste versie (waar Ahmet kits voor maakte) ging niet helemaal goed, dus nu begin ik opnieuw. ;) dorpsgek heeft gemaakt, maar toch zou ik graag een versie van jou ook zien. Dit is mijn eerste bericht hier, maar ik volg al lange tijd de kits die je maakt. Daarom heb ik ook een request. Club: Telstar http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Sport/Voetbal/Stromvogels-Telstar/Logo-nieuwbigthumb4.jpg Style: Catalogue Merk: Puma http://www.decalsplanet.com/img_b/vinyl-decal-sticker-142.jpg Sponsor: DFDS Seaways http://www.ferries-trains-planes.co.uk/digitalAssets/1526_DFDS_logo.gif Thuis tenue: Wit met blauwe accenten Uit tenue: Blauw met witte accenten 3e Tenue: Rood met wit-blauwe accenten Mijn eerste post hier, maar je shirt zijn geweldig. Ik heb een request voor fm'2008. Zou je me ook kunnen uitleggen hoe ik ze in de game zelf verwerk? :) Club: Manchester City Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Etihad Thuis tenue: Lichtblauw. (Zoals het shirt van dit seizoen) Uit tenue: Zwart met een rode streep van linkerschouder tot rechtsonder. Naast de rode streep ook een witte. 3e Tenue: Zelfde als Uit tenue, maar dan een wit shirt, met een zwarte streep van de linkerschouder tot rechtsonder en naast de zwarte streep een rode. IK heb helaas geen SS'08 meer. Misschien iemand anders. Zou je deze willen neerzetten hier, maaar dan zonder de sponsor :$ Held, Kun je voor mij maken: Stijl : SS'08 Club : FC Bayern Munchen Sponsor : Mercedes Kledingmerk : Adidas Thuis : Rood, Wit accent Uit : Wit, Zwart accent Third: Zwart, Goud accent THANKS:D IK heb helaas geen SS'08 meer. Misschien iemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Topper, kun je er ook configje bij maken? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2010 Topper, kun je er ook configje bij maken? :oops: Natuurlijk Bjørn, geen probleem: klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Ziet er allemaal geweldig uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Erg mooie kits Izsco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Woow bedankt voor die Telstar kits, die zijn erg goed gelukt_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten