Ozan Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Laat maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorik. Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Hércules C.F Sponsor : Rtve Kledingmerk : Masita Thuis : Zwart met gouden accenten. Logo ook graag in dezelfde kleur goud. Uit : Wit met oranje accenten. Logo ook graag in dezelfde kleur oranje. Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Joh Rune die zijn echt steenhard man, echt ziekelijk mooi! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petrades Geplaatst 17 mei 2010 Share Geplaatst 17 mei 2010 Clublogo:Baronie Merk: Nike Sponsor: Red Bull Thuis: Groen met witte accenten onder de mouwen. Uit: Wit met groene accenten. Derde: Verras me! ID: 2329 als je bestandje ook wilt maken. Bedankt alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Hércules C.F Sponsor : Rtve Kledingmerk : Masita Thuis : Zwart met gouden accenten. Logo ook graag in dezelfde kleur goud. Uit : Wit met oranje accenten. Logo ook graag in dezelfde kleur oranje. Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Ze zijn allemaal weer prachtig hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorik. Geplaatst 19 mei 2010 Share Geplaatst 19 mei 2010 Bedankt man, ze zien er fantastisch uit ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robdeschutter Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 zou je voo Alstjeblieft, hier zijn de kits van Boeckenberg. Ik maak voor jou geen kits meer, omdat je ondanks dat ik in een PM aangeef de kits te zullen maken, je alsnog hem bij anderen gaat aanvragen, omdat ik een achterkant niet kan maken. Daarover heb je mij niet gehoord. Voor mij is dit een irritatiepunt en dat vind ik het allemaal niet waard. zou je voor mij het nummer in nummer 54 willen veranderen want men zus wilt ze maar die is nr 54 snapje mvg rob de schutter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Mooie kits Iszco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Stijl : Welke jij mooi vind Club : PescaraCalcio Sponsor : geen. Kledingmerk :your choice. Thuis : Wit/fellichtblauw Uit : licht rose,met een beetje wit. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Stijl: Catalogue Club: Team Double Se7en Sponsor thuis: Team Double Se7en (tekst) Sponsor uit: Footballidentity (eventueel: Football Identity) (tekst) Kledingmerk: Nike Thuis: Paars met zwart Uit: Kleuren die goed bij het logo passen, eigen keus. Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Rune, een beetje late reactie van mijn kant maar de shirts zijn HEER-LIJK! Bedankt voor het maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2010 Clublogo:Baronie Merk: Nike Sponsor: Red Bull Thuis: Groen met witte accenten onder de mouwen. Uit: Wit met groene accenten. Derde: Verras me! ID: 2329 als je bestandje ook wilt maken. Bedankt alvast! Klik op een van de afbeeldingen om te downloaden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 22 mei 2010 Share Geplaatst 22 mei 2010 Whow... _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petrades Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 :clap: Ziet erg erg mooi uit! Hartstikke bedankt :mrgy: Respect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Bayern München Sponsor : T-Home Kledingmerk : Adidas Thuis : Rood/wit verticaal gestreept. Uit : Blauw met witte accenten. (d) Thanx alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2010 Stijl : Welke jij mooi vind Club : PescaraCalcio Sponsor : geen. Kledingmerk :your choice. Thuis : Wit/fellichtblauw Uit : licht rose,met een beetje wit. Alvast bedankt! Stijl: Catalogue Club: Team Double Se7en Sponsor thuis: Team Double Se7en (tekst) Sponsor uit: Footballidentity (eventueel: Football Identity) (tekst) Kledingmerk: Nike Thuis: Paars met zwart Uit: Kleuren die goed bij het logo passen, eigen keus. Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Wat een heldige kits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Bayern München Sponsor : T-Home Kledingmerk : Adidas Thuis : Rood/wit verticaal gestreept. Uit : Blauw met witte accenten. (d) Thanx alvast. De ruiten in het uitshirt komen voort uit het logo van Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Die met de ruiten is een tof experiment, maar ik neem toch het effen uitshirt ;) Thanx Rune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2010 Daarom heb ik die er ook bijgezet Bjorn! Dat scheelt weer! Jij nog gefeliciteerd met je promotie hier op het forum!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Misschien is die met ruiten mooier zonder dat witte vlak met dat logo erop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Izsco even een vraagje, Pescara staat niet in mijn normale kitspack. Moet ik dan een config bestandje hebben om heb te kunnen gebruiken? Zo ja zou je die voor me kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 _O_ Stijl: Catalogue Club: Team Double Se7en Sponsor thuis: Team Double Se7en (tekst) Sponsor uit: Footballidentity (eventueel: Football Identity) (tekst) Kledingmerk: Nike Thuis: Paars met zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 _O_ Stijl: Catalogue Club: Team Double Se7en Sponsor thuis: Team Double Se7en (tekst) Sponsor uit: Footballidentity (eventueel: Football Identity) (tekst) Kledingmerk: Nike Thuis: Paars met zwart Hij vond het mooier met wit, vind hem heel goed gelukt, bedant voor de heldige kits! _O_ P.s. dat uitshirt is dat niet het shirt van Boca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten