Kloppie Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Style: Catalogue Club: Real Sociedad (Liefst zoals hier Merk: Puma Sponsor: Edesa (alleen de letters) Thuis: Traditioneel Uit: Grijs en wit Third: Verzin maar iets, misschien de kleur bruin van de sponsor en als het teveel poepkleur wordt doe je maar wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Style: Catalogue Club: Greuther Furth [spoiler=Logo] Merk: Kappa Sponsor:Bitburger [spoiler=Logo] Thuis: Groen Wit (Horizontaal gestreept) Uit: Groen Zwart (Verticaal gestreept) Third: Verzin maar wat leuks;) Echt fantastische kits zie ik weer voorbij komen, klasse werk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2010 Style: Catalogue Club: Real Sociedad (Liefst zoals hier Merk: Puma Sponsor: Edesa (alleen de letters) Thuis: Traditioneel Uit: Grijs en wit Third: Verzin maar iets, misschien de kleur bruin van de sponsor en als het teveel poepkleur wordt doe je maar wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puntakotta Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Hoi Izsco, Ik reageer niet zo heel vaak manutd. Daarin tegen lees en geniet ik wel van veel dingen hier. Zoals jou geweldige kits! Ik zou graag een mooie kit willen van V.P.V. Purmersteijn (zie onderstaand) ik hoop dat het e.e.a. duidelijk is voor je. Ik zou ook graag willen weten hoe ik de kits in het spel krijg als jij ze klaar heb? Wie weet kunnen andere leden mij hierook mee helpen! Ik zou het super gaaf vinden als je er iets moois van maakt! Team: V.P.V. Purmersteijn Logo: http://www.purmersteijnjeugd.nl/wp-content/gallery/pasfotos/purmersteijn-logo_groot.jpg Sponsor: Desko ( Er mag een beetje mee "gespeeld" worden. ( zie ook style) Merk: Nike Style: Hertha Bsc, Iets donkerder blauw. Ook met die rode rand rond sponsornaam en hals Thuis: Blauw en wit Uit: Rood en zwart Fantasy 3rd: Goud en Zwart Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Bedankt Rune, zien er echt weer top uit (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2010 Style: Catalogue Club: Greuther Furth [spoiler=Logo] Merk: Kappa Sponsor:Bitburger [spoiler=Logo] Thuis: Groen Wit (Horizontaal gestreept) Uit: Groen Zwart (Verticaal gestreept) Third: Verzin maar wat leuks;) Echt fantastische kits zie ik weer voorbij komen, klasse werk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Erg Mooie kits! Bedankt:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2010 Hoi Izsco, Ik reageer niet zo heel vaak manutd. Daarin tegen lees en geniet ik wel van veel dingen hier. Zoals jou geweldige kits! Ik zou graag een mooie kit willen van V.P.V. Purmersteijn (zie onderstaand) ik hoop dat het e.e.a. duidelijk is voor je. Ik zou ook graag willen weten hoe ik de kits in het spel krijg als jij ze klaar heb? Wie weet kunnen andere leden mij hierook mee helpen! Ik zou het super gaaf vinden als je er iets moois van maakt! Team: V.P.V. Purmersteijn Logo: http://www.purmersteijnjeugd.nl/wp-content/gallery/pasfotos/purmersteijn-logo_groot.jpg Sponsor: Desko ( Er mag een beetje mee "gespeeld" worden. ( zie ook style) Merk: Nike Style: Hertha Bsc, Iets donkerder blauw. Ook met die rode rand rond sponsornaam en hals Thuis: Blauw en wit Uit: Rood en zwart Fantasy 3rd: Goud en Zwart Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
whiteloaf Geplaatst 20 februari 2010 Share Geplaatst 20 februari 2010 ze zijn erg mooi geworden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 21 februari 2010 Share Geplaatst 21 februari 2010 Ze zijn allemaal weer prachtig! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rtjeb Geplaatst 23 februari 2010 Share Geplaatst 23 februari 2010 Club: Kuban Krasnodar (het logo niet links of rechts, maar in het centrum alsjeblieft, klik) Style: Catalogue Merk: Puma Sponsor: Smirnoff (klik en dan zonder het ICE wat eronder staat) Thuis: Geel en donkergroen, meer geel dan groen Uit: Meer donkergroen dan geel (misschien met het geel het patroon uit het logo? De 'krans' bedoel ik daarmee.) Third: Donkergroen met zilver fantasy Alvast bedankt Rune, ik vertrouw weer op iets fantastisch:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2010 Club: Kuban Krasnodar (het logo niet links of rechts, maar in het centrum alsjeblieft, klik) Style: Catalogue Merk: Puma Sponsor: Smirnoff (klik en dan zonder het ICE wat eronder staat) Thuis: Geel en donkergroen, meer geel dan groen Uit: Meer donkergroen dan geel (misschien met het geel het patroon uit het logo? De 'krans' bedoel ik daarmee.) Third: Donkergroen met zilver fantasy Alvast bedankt Rune, ik vertrouw weer op iets fantastisch:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rtjeb Geplaatst 26 februari 2010 Share Geplaatst 26 februari 2010 Goddelijk, weer eens, heerlijke shirts, bedankt man_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Style: Catalogue Club: NK Istra 1961 Merk: Legea Sponsor: Dukat Thuis: Geel en groen dus. Uit: Geel en groen geblokte baan, net als PSV away en Kroatie. Ik denk dat dit het best te combineren is met een zwart of wit shirt. Mocht je hiervoor een andere kleur in gedachte hebben, ga je gang :). Alvast bedankt in ieder geval ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Clublogo: Werder Bremen (liefst met een ster erboven) Merk shirt: Nike Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Citibank Thuis: Groen met heel klein beetje wit Uit: Liefst deze Third: Deze (liefst ook deze kleuren) Extra: - Clublogo: VFL Wolfsburg Merk shirt: Puma Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Jack Wolfskin Thuis: Groen met wit Uit: Wit met groen Third: Zwart met geel Extra: - Zullen gebruikt worden voor een novelle die ik met mijn broertje ga houden. En het Oostblok wordt binnenkort weer gepost. Dat beloof ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brandtje Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Zou je voor mij een tenue willen maken, ik speel met sdvb en in het echt worden we gesponsord door de babbel, zou je voor mij een thuis en een uittenue willen maken. thuistenue wit shirt met blauw broekje en blauwe sokken uittenue zwart met gouden letters. met als sponsor dus de babbel. Die hebben geen echt logo. Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik zou heel blij zijn mocht de grote Izsco deze fantasykits willen maken _O_ Club: Blyth Spartans (Logo op het hart graag) [spoiler=logo] Style: Catalogue Merk: Mag je kiezen. Sponsor: Dräger [spoiler=Dräger] Thuis: Donkergroen (zie onder) en wit Uit: Geel (zie onder) met rode en witte tintjes. Third: Oranje met zwarte tinten. [spoiler=kleuren] Oja en een configbestandje graag. ID-nummer is 5100019. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2010 Style: Catalogue Club: NK Istra 1961 Merk: Legea Sponsor: Dukat http://i45.tinypic.com/6jgd2g.jpg Thuis: http://i48.tinypic.com/2u88m5e.jpg Geel en groen dus. Uit: Geel en groen geblokte baan, net als PSV away en Kroatie. Ik denk dat dit het best te combineren is met een zwart of wit shirt. Mocht je hiervoor een andere kleur in gedachte hebben, ga je gang :). Alvast bedankt in ieder geval ;) Clublogo: Werder Bremen (liefst met een ster erboven) Merk shirt: Nike Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Citibank Thuis: Groen met heel klein beetje wit Uit: Liefst deze Third: Deze (liefst ook deze kleuren) Extra: - Clublogo: VFL Wolfsburg Merk shirt: Puma Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Jack Wolfskin Thuis: Groen met wit Uit: Wit met groen Third: Zwart met geel Extra: - Zullen gebruikt worden voor een novelle die ik met mijn broertje ga houden. En het Oostblok wordt binnenkort weer gepost. Dat beloof ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Clublogo: FC Utrecht Merk shirt: Adidas Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Phanos Thuis: Rood met Wit schuine lijn zoals nu Uit: Zwart met licht blauwe accenten Third: Rood met witte en zwarte accenten Extra: hoop dat je de huidige of de templates van volgend seizoen kan gebruiken:) Bvd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Wat een held ben je Rune. Echt schitterend en mijn broertje vind ze helemaal top. Top werk geleverd (y) Die gaan we terug zien in een nieuwe novelle :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2010 Ik zou heel blij zijn mocht de grote Izsco deze fantasykits willen maken _O_ Club: Blyth Spartans (Logo op het hart graag) [spoiler=logo] Style: Catalogue Merk: Mag je kiezen. Sponsor: Dräger [spoiler=Dräger] Thuis: Donkergroen (zie onder) en wit Uit: Geel (zie onder) met rode en witte tintjes. Third: Oranje met zwarte tinten. [spoiler=kleuren] Oja en een configbestandje graag. ID-nummer is 5100019. Thanks! Als ze goed zijn volgt bestandje later: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Ze zijn helemaal top, bedankt Izsco! Prachtige shirts, die krijgen zeker een vermelding in mijn novelle als ik ben aanbeland in het nieuwe seizoen! Held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 NK Istra 1961 De kits zien er erg mooi uit, bedankt voor het maken :)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Hey Rune zou jij voor mij een shirt willen maken van Messina. Style: Catalogue Club: Messina Logo: Mag jezelf kiezen tussen deze of deze Merk: Nike Sponsor Agip (a.u.b. alleen de hond) Thuis: Wit met rode accenten Uit: Rood met gele accenten Derde: Zwart met rode accenten (kijk maar wat je met de kleur van de hond doet) Ben je ook nog bezig met cataloque kit packs op FMG, of maak je alleen kit packs in andere steilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2010 Clublogo: FC Utrecht Merk shirt: Adidas Style: Catalogue-Style Sponsorlogo: Phanos Thuis: Rood met Wit schuine lijn zoals nu Uit: Zwart met licht blauwe accenten Third: Rood met witte en zwarte accenten Extra: hoop dat je de huidige of de templates van volgend seizoen kan gebruiken:) Bvd. Ze zijn helemaal top, bedankt Izsco! Prachtige shirts, die krijgen zeker een vermelding in mijn novelle als ik ben aanbeland in het nieuwe seizoen! Held _O_ Graag gedaan. Hier is je config file. http://www.sendspace.com/file/bq4kld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten