van Cas Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Izsco maak je ook nog shirtjes voor FM09? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 november 2009 Auteur Share Geplaatst 21 november 2009 Als jij dat wilt, maak ik ze voor je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
van Cas Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Kan je dan voor mij drie shirtjes maken? Het gaat om de club Terrassa. Het thuisshirt moet rood zijn met witte accenten. Het uitshirt zou ik wit willen hebben met een dubbele diagonale strepen in de kleuren rood en blauw. Het derde shirt á la Monaco en FC Utrecht, dit met gouden accenten. De sponsor: Fly Emirates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 november 2009 Auteur Share Geplaatst 23 november 2009 Kan je dan voor mij drie shirtjes maken? Het gaat om de club Terrassa. Het thuisshirt moet rood zijn met witte accenten. Het uitshirt zou ik wit willen hebben met een dubbele diagonale strepen in de kleuren rood en blauw. Het derde shirt á la Monaco en FC Utrecht, dit met gouden accenten. De sponsor: Fly Emirates Zoiets? Merk is Macron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Hey! Zou je voor mij misschien een 3e Ajax shirt willen maken? Gewoon het 1e shirt, maar dan in andere kleuren. Een zwarte baan en waar het normaal wit is, dan rood. Zo dus. Kruisjes hoeven er niet per sé in, als jij denkt dat dat mooier staat, be my guest :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 26 november 2009 Share Geplaatst 26 november 2009 Sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 november 2009 Auteur Share Geplaatst 26 november 2009 Zucht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 26 november 2009 Share Geplaatst 26 november 2009 Echt tè gek!:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 november 2009 Auteur Share Geplaatst 26 november 2009 Hey! Zou je voor mij misschien een 3e Ajax shirt willen maken? Gewoon het 1e shirt, maar dan in andere kleuren. Een zwarte baan en waar het normaal wit is, dan rood. Zo dus. Kruisjes hoeven er niet per sé in, als jij denkt dat dat mooier staat, be my guest :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 27 november 2009 Share Geplaatst 27 november 2009 Ik zie hem niet?:{ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 november 2009 Auteur Share Geplaatst 27 november 2009 Ik wel ;) Doe maar even F5 anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 27 november 2009 Share Geplaatst 27 november 2009 Ik wel ;) Doe maar even F5 anders... Al paar keer geprobeerd, net als Ctrl + F5, cookies verwijderd etc etc. Krijg hem maar niet te zien :D Ik weet de URL-link, openen in nieuw venster werkt niet, andere browsers (IE en Chrome) werkt ook niet :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 november 2009 Auteur Share Geplaatst 27 november 2009 Al paar keer geprobeerd, net als Ctrl + F5, cookies verwijderd etc etc. Krijg hem maar niet te zien :D Ik weet de URL-link, openen in nieuw venster werkt niet, andere browsers (IE en Chrome) werkt ook niet :p Dan proberen we het nog een keer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 27 november 2009 Share Geplaatst 27 november 2009 Dan proberen we het nog een keer: Ho, plotseling zag ik hem even! Bedankt, hij ziet er tof uit :)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hangakwally Geplaatst 28 november 2009 Share Geplaatst 28 november 2009 heey. Zou je voor mij een kitback van Manchester City uit kunnen maken? nummer 8 en als naam "Jens" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nils007 Geplaatst 28 november 2009 Share Geplaatst 28 november 2009 Zou je een kitback kunnen maken van de shirts van KSV Roeselare ( Seizoen 2009 - 2010 ) .. Met Nummer 10 en 6,, Vanderheydt.. Ook een gewoon kit van Roeselare .. thQQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 december 2009 Auteur Share Geplaatst 1 december 2009 heey. Zou je voor mij een kitback van Manchester City uit kunnen maken? nummer 8 en als naam "Jens" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Invencible Geplaatst 2 december 2009 Share Geplaatst 2 december 2009 Maak je die Hoofdklasse kits nog eens af??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 2 december 2009 Share Geplaatst 2 december 2009 Heey Izsco ik heb een request, graag een kitback van: PSV thuis Juventus uit Man Utd thuis. Met als naam Beekwilder en als nummer 4. Alvast bedankt ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spongebob Geplaatst 2 december 2009 Share Geplaatst 2 december 2009 Ey Iszco zou je de thuis en uit shirt van ado willen maken met mijn Achternaam erop I.Roshdy graag nr 13 erop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 december 2009 Auteur Share Geplaatst 2 december 2009 Zou je een kitback kunnen maken van de shirts van KSV Roeselare ( Seizoen 2009 - 2010 ) .. Met Nummer 10 en 6,, Vanderheydt.. Ook een gewoon kit van Roeselare thQQ Heb je een voorbeeld? Maak je die Hoofdklasse kits nog eens af??? Sorry dat ik een privé leven heb... Heey Izsco ik heb een request, graag een kitback van: PSV thuis Juventus uit Man Utd thuis. Met als naam Beekwilder en als nummer 4. Alvast bedankt ;). Alsof ik niets te doen heb.... Waarom niet gewoon 1 shirt? Ey Iszco zou je de thuis en uit shirt van ado willen maken met mijn Achternaam erop I.Roshdy Ga je ze beiden gebruiken dan? Eén per keer lijkt me toch wel meer dan genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spongebob Geplaatst 2 december 2009 Share Geplaatst 2 december 2009 Ga je ze beiden gebruiken dan? Eén per keer lijkt me toch wel meer dan genoeg? Ik ga ze allebei gebruiken ja graag nr 13 erop mijn officiele nr Bedankt izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 2 december 2009 Share Geplaatst 2 december 2009 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door J.Beekwilder Heey Izsco ik heb een request, graag een kitback van: PSV thuis Juventus uit Man Utd thuis. Met als naam Beekwilder en als nummer 4. Alvast bedankt . Alsof ik niets te doen heb.... Waarom niet gewoon 1 shirt? jah sorry, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel werk dat is. alleen die van psv is ook goed hoor ;). maar als je toch alledrie wilt maken graag natuurlijk :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 december 2009 Auteur Share Geplaatst 3 december 2009 Ik stop met kits maken... De tijd en vooral het plezier ontbreekt mij op het ogenblik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 4 december 2009 Share Geplaatst 4 december 2009 heel jammer izsco, je maakt(e) er altijd wel kunstwerkjes van. hopelijk hervind je in de toekomst weer de 'drive' :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten