Miich Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Kan je voor mij een kitback maken: Club: Ajax (Thuisshirt) Naam: M. de Vries Nummer: 37 en 10 Evt. armbadge: Eredivisie Style: SS'09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2009 Styke: SS08 Club: Cruzeiro Logo: Klik Merk: Nike Sponsor: Mazda (alleen de tekst is ook goed) Thuis tenue: Blauw met witte accenten Uit tenue: Wit met Blauwe accenten 3e Tenue: Licht geel en Donker Geel Zou je er het xml bestand bij kunnen doen? Alvast bedankt! :D He Izsco zou je deze even willen maken? Club: Frankfurt Style: eigen keus Merk: Puma Sponsor: Eigen keus Thuis tenue: Rood/Wit Uit tenue: zwart/wit 3e Tenue: Roze Alvast bedankt :D Zal mijn best doen... En het is IZSCO Kan je voor mij een kitback maken: Club: Inter Milan Naam: KEVIN Nummer: 27 én 88 Evt. armbadge: Serie A Style: SS'09 + ava Kan je voor mij een kitback maken: Club: Ajax (Thuisshirt) Naam: M. de Vries Nummer: 37 en 10 Evt. armbadge: Eredivisie Style: SS'09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 @ Izsco, het heeft geen haast hoor, en zou je mij ook een linkje kunnen geven van de PSD file? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoord1994 Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Tanx!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2009 Cruzeiro toegevoegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 die 2e van cruzeiro!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 25 maart 2009 Share Geplaatst 25 maart 2009 Cruzeiro toegevoegd! Held_O_ Bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 26 maart 2009 Share Geplaatst 26 maart 2009 Heel nice Izsco, respekt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnificent Geplaatst 27 maart 2009 Share Geplaatst 27 maart 2009 die 2e van cruzeiro!_O_ Ja cker! Die is heel nice!! Thnx voor die Inter Kit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ugge2 Geplaatst 28 maart 2009 Share Geplaatst 28 maart 2009 Zou je voor mij een uit en thuis shirt van Willem II kunnen maken? In het thuisshirt wil ik uiteraard het rood wit blauw behouden, het maakt me niet uit hoe, als het maar terugkomt. Het uit shirt ligt helemaal bij jou :). Van de stijlen heb ik geen verstand, dus daar laat ik jou ook over oordelen :P. Sponsor en merk mogen het zelfde blijven. Bij voorbaat dank.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCQ Geplaatst 29 maart 2009 Share Geplaatst 29 maart 2009 Zie de shirts nu pas! Super! thnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
svendehaan90 Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 Club: Hellas Verona Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: New Holland (die van juve) Thuis tenue: Veel blauw weinig geel (strak en netjes) Uit tenue: Geel met een zwart kruis zoals bij de van de eerste request Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 Ik wil niet opdringerig zijn ofzo, maar zijn mij kits bijna klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 @willem1, iemand die dagelijks word bestempeld als de beste kitmaker van het forum heeft het druk hoor op het forum EN hij heeft een prive leven. Ook al zeg je niet te opdringerig te willen zijn maar toch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 april 2009 Auteur Share Geplaatst 2 april 2009 Ik wil niet opdringerig zijn ofzo, maar zijn mij kits bijna klaar? Ik wil niet opdringerig zijn, maar waarom reageer jij zo laat op een PM? Punt 1: Kits en logo worden aangevraagd op 22 maart: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1321367&postcount=440 http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1320866&postcount=506 Punt 2: Logo is klaar op 24 maart: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1324978&postcount=443 Punt 3: Op 26 maart volgt er een PM omdat jij niet reageert op het gemaakte logo. Ik vraag jou of ik het logo dat ik heb gemaakt, ook moet gaan gebruiken bij de kits... Punt 4: Op 1 april krijg ik voor het eerst leven terug van jou met deze reactie: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1339233&postcount=520 en in een PM... Als jij niet reageert hoe moet ik dan je kits maken?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 2 april 2009 Share Geplaatst 2 april 2009 Oke sorry, sorry!... Ik had het logo nog niet gezen:oops: En ik wist niet meer dat ik een logo had aangevraag:oops: Sorry echt een misverstand... Ik vind het logo trouwens heel erg mooi:thumb: Zou je nog wel de kits willen maken?:? Het spijt me en jij hebt natuurlijk ook een prive leven... zoals ik zei wilde ik niet opdringerig zijn:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRGhana Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Club: Sporting Limburg Style: SS'08 Merk: Umbro Sponsor: Essent Thuis tenue: Gele shirts met een beetje blauw er in verwerkt. Uit tenue: Donkerblauw met een beetje geel er in verwerkt. Logo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 FOUT: Request volgt nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Club: PSV Eindhoven en Manchester United Naam: Wouters Nummer: 9 Evt. armbadge: Eredivisie & Premier League Style: SS08 Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 april 2009 Auteur Share Geplaatst 4 april 2009 Zou je voor mij een uit en thuis shirt van Willem II kunnen maken? In het thuisshirt wil ik uiteraard het rood wit blauw behouden, het maakt me niet uit hoe, als het maar terugkomt. Het uit shirt ligt helemaal bij jou :). Van de stijlen heb ik geen verstand, dus daar laat ik jou ook over oordelen :P. Sponsor en merk mogen het zelfde blijven. Bij voorbaat dank.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisztiaan Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 Ik ben manager van Colo Colo. Helaas kan ik nergens kits voor Colo Colo vinden. Zou jij de thuis en uit shirt voor me kunnen maken? [spoiler=kits Colo Colo] Is er trouwens al een manier dat als je de kits veranderd met andere kleuren etc, dat je ze bij een wedstrijd ook ziet. Want ik heb bij een paar clubs andere kleuren shirts, maar als ik een wedstrijd speel zijn ze nog in de oude kleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 april 2009 Auteur Share Geplaatst 6 april 2009 Club: Hellas Verona Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: New Holland (die van juve) Thuis tenue: Veel blauw weinig geel (strak en netjes) Uit tenue: Geel met een zwart kruis zoals bij de van de eerste request Club: Sporting Limburg Style: SS'08 Merk: Umbro Sponsor: Essent Thuis tenue: Gele shirts met een beetje blauw er in verwerkt. Uit tenue: Donkerblauw met een beetje geel er in verwerkt. Logo: Club: PSV Eindhoven en Manchester United Naam: Wouters Nummer: 9 Evt. armbadge: Eredivisie & Premier League Style: SS08 Alvast bedankt! Avatar: Ik ben manager van Colo Colo. Helaas kan ik nergens kits voor Colo Colo vinden. Zou jij de thuis en uit shirt voor me kunnen maken? [spoiler=kits Colo Colo] Is er trouwens al een manier dat als je de kits veranderd met andere kleuren etc, dat je ze bij een wedstrijd ook ziet. Want ik heb bij een paar clubs andere kleuren shirts, maar als ik een wedstrijd speel zijn ze nog in de oude kleur. Credits to: z33trOn Zou je zo'n shirt kunnen maken net als je avatar? Maar voor mij zou het gaan over dit shirt: [spoiler=Dit shirt] Nummer: 7 Naam: Claeysens Alvast bedankt :) Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Zou je zo'n shirt kunnen maken net als je avatar? Maar voor mij zou het gaan over dit shirt: [spoiler=Dit shirt] Nummer: 7 Naam: Claeysens Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Avatar: ______________________________ Izsco, weet jij toevallig welk lettertype het is van de bedrukking van het Roma shirt, ik kom er zelf maar niet achter en kan het niet vinden, dus ik dacht misschien weet de kitmaker het:). Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 wil je mischien het volgende maken: club:Barcelona naam: DB2707 nummer: 14 schouderbadge: zoals op het plaatje Style: SS09 Het moet dit shirt zijn daar staat ook rechts op het plaatje de achterkant van het shirt: http://www.footy-boots.com/wp-content/uploads/2009/02/barcelona-2009-2010-away.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten