Angelob1989 Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Requests: Club: Arsenal Naam: Brunings Nummer: 23 Club: Ajax Naam: Brunings Nummer: 23 Club: AGOVV Nummer: 23 Ik stuur de achterkant maar mee.. Club: Real Naam: Brunings Nummer: 23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 Requests: Club: Arsenal Naam: Brunings Nummer: 23 Club: Ajax Naam: Brunings Nummer: 23 Club: AGOVV Nummer: 23 Club: Real Naam: Brunings Nummer: 23 Misschien een idee om gewoon 1 kit aan te vragen per keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelob1989 Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Misschien een idee om gewoon 1 kit aan te vragen per keer? Ik dacht, dan heb je wat te doen :P... Doe alleen die van Arsenal maar alsjeblieft :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik dacht, dan heb je wat te doen :P... Doe alleen die van Arsenal maar alsjeblieft :D Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Je klinkt als een wijs man in dat interview! Maarja je moet ook wel ervaring enz. hebben om zulke kits te maken, en daarom..... KRIJG JIJ DE EER VOOR MIJN 300'ste post:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 :checkit: Ik dacht, dan heb je wat te doen :P... Doe alleen die van Arsenal maar alsjeblieft :D deze beste kitmaker op het forum heeft echt wel wat te doen hoor:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Je klinkt als een wijs man in dat intervieuw! Maarja je moet ook wel ervaring enz. hebben om zulke kits te maken, en daarom..... KRIJG JIJ DE EER VOOR MIJN 300'ste post:m: Mis ik iets??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Mis ik iets??? we gaan nu wel offtopic ( ook al is het mijn schuld ) maar hoe bedoel je dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Welk interview...:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Welk interview...:S check de beginpost, :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelob1989 Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 :checkit: deze beste kitmaker op het forum heeft echt wel wat te doen hoor:S Jij ooit gehoord van sarcasme? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 HEB jij ooit gehoord van sarcasme? ;e ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 12 maart 2009 Share Geplaatst 12 maart 2009 check de beginpost, :cab: Ik druk altijd op die twee pijltjes voor het topic, zodat ik niet alles hoef te lezen en alleen lees wat ik nog niet gelezen heb:checkit: Mooi interview;) Misschien is het een idee om de Kit van de Week weer nieuw leven in te roepen...??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
YenH Geplaatst 12 maart 2009 Share Geplaatst 12 maart 2009 Izsco, Zou je voor mij misschien de achterkant (net als jouw avatar) van het shirt van Ajax. Met achterop YenH en rugnummer 10. Het is alleen nodig voor mijn avatar:) Alvast bedankt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn-14 Geplaatst 12 maart 2009 Share Geplaatst 12 maart 2009 Club: Fc Malibu Style: SS'08 Merk: Nike Sponsor: Malibu ;) Thuis tenue: Beetje combinatie van (zwart/geel-oranje-rood) Uit tenue: Maak er maar iets bijzonders van 3e Tenue: Gooi je fantasie erop los :D BVD Glenn (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zorsky Geplaatst 13 maart 2009 Share Geplaatst 13 maart 2009 Club: FC Nations Merk: Nike Sponsor: Mac Donalds Thuis tenue: zwart-rood gestreept Uit Shirt: Paars ( kleur van man city uitshirt) Logo: zie spoiler [spoiler=Logo] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 maart 2009 Share Geplaatst 13 maart 2009 Dat is heel goed mogelijk, maar wat voor nummer wil je dan? Even wat duidelijker zijn in je request... Dat scheelt de helft ;) Avatar: Hoi Izsco, heb ook weer een request. Zou je netals de kitbacks hierboven een kitback voor mij kunnen maken? Zou graag een grote afbeelding ervan willen hebben. Verkleinen kan ik zelf wel. Club: FC Barcelona Naam: Draicon Rugnummer: 05 (Ja inderdaad, kies voor 05:P) Stijl: Shortsleeves? Shirt: Thuisshirt Voorbeeld shirt: http://shop.fcbarcelona.com/product_images/maxzoom/prd_maxzoom_barca-45136.jpg Gewoon wat je hierboven gemaakt hebt, maar dan van Barca en met mijn naam en rugnummer. Bvd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hangakwally Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Club: FC Knudde Merk: Nike Sponsor: zie spoiler Thuis tenue: Groen/Wit Uit Shirt: Roze met iets wat jij mag kiezen Logo: zie spoiler [spoiler=logo] [spoiler=sponsor] Philips hoeft niet perse in blauwe letters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2009 Izsco, Zou je voor mij misschien de achterkant (net als jouw avatar) van het shirt van Ajax. Met achterop YenH en rugnummer 10. Het is alleen nodig voor mijn avatar:) Alvast bedankt:) ______________________________ Hoi Izsco, heb ook weer een request. Zou je netals de kitbacks hierboven een kitback voor mij kunnen maken? Zou graag een grote afbeelding ervan willen hebben. Verkleinen kan ik zelf wel. Club: FC Barcelona Naam: Draicon Rugnummer: 05 (Ja inderdaad, kies voor 05:P) Stijl: Shortsleeves? Shirt: Thuisshirt Voorbeeld shirt: http://shop.fcbarcelona.com/product_images/maxzoom/prd_maxzoom_barca-45136.jpg Gewoon wat je hierboven gemaakt hebt, maar dan van Barca en met mijn naam en rugnummer. Bvd! ______________________________ Andere requests komen hopelijk vandaag ook nog aan de beurt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn-14 Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Ja hopelijk heb ik vandaag mijn kits :D, maar doe maar rustig aan hoor, het heeft geen haast! ik heb al respect dat je het maakt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
YenH Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Bedankt voor m'n kit!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
babyboy_keffa Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 kan je voor mij zo'n kitback maken? Club : Feyenoord graag uit en thuis shirt van dit jaar Naam : Kevin Nummer : 24 stijl: maakt niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hangakwally Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Je hoeft je echt niet te haasten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2009 Club: Fc Malibu Style: SS'08 Merk: Nike Sponsor: Malibu ;) Thuis tenue: Beetje combinatie van (zwart/geel-oranje-rood) Uit tenue: Maak er maar iets bijzonders van 3e Tenue: Gooi je fantasie erop los :D BVD Glenn (y) ______________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn-14 Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 ECHT SUPER MAN, Bedankt(y) Je bent echt goed man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten