Genc0 Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Deze zal ik voor je maken voor Barcelona. Wil je verder nog een thuisshirt in de traditionele strepen? Sponsor wordt Unicef. Wil je me verder nog even doorgeven welke kleuren je wilt het uit en third shirt! Dan zal ik het wel redden daarna! Zal ze in een mapje zetten met daarbij de juiste config file! Shirts voor Roda komen hopelijk vanavond! Samen met deze! Sponsor Unicef is goed. Thuisshirt traditionele strepen De uit en third shirts mag je zelf verzinnen, maak er maar wat moois van. Misschien is het wel leuk om bij de derde shirts aparte kleuren te gebruiken zoals roze ofso. Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 december 2008 Auteur Share Geplaatst 15 december 2008 Roda JC: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 december 2008 Auteur Share Geplaatst 15 december 2008 Sponsor Unicef is goed. Thuisshirt traditionele strepen De uit en third shirts mag je zelf verzinnen, maak er maar wat moois van. Misschien is het wel leuk om bij de derde shirts aparte kleuren te gebruiken zoals roze ofso. Alvast bedankt Thuis: Traditioneel: -- Uit: Catalonië kleuren: -- Third: Freestyle aparte kleuren: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Chapeau voor de Roda kits, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genc0 Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Thuis: Traditioneel: -- Uit: Catalonië kleuren: -- Third: Freestyle aparte kleuren: Zien er toppie uit, alleen was ik vergeten dat ik nike zou willen inplaats van adidas, zou je dit nog kunnen veranderen? En in een mapje plaatsen. Voorde rest ziet het er echt super uit, vooral de traditionele shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Roda JC: Het ziet er weer goed uit Izsco! Deze kits zijn echt mooi, en die pak ik ook even mee voor in mijn games.. :D Helaas vind ik die van Barça minder geslaagd.. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Thuisshirt van Barca lijkt indd meer paars-blauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 Deze shirts zal ik aan gaan passen, de kleur zal goed worden en ook het merk zal ik gaan veranderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Beter! Vooral die third vind ik er mooi uitzien, de kleuren met name. Maar de uit en thuis mogen er zeker ook wezen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VVVMVVPSV Geplaatst 18 december 2008 Share Geplaatst 18 december 2008 ik zou graag van mijn eigen voetbalclub shirtjes willen Graag deze shirtjes als thuis: http://scsusteren.nl/sc-susteren-3-senioren-68 En voor de uitshirtjes graag wat groen is in het wit (Onder de kraag en boven de sponser staat het logo en de kledingsponser is Masita Bij voorbaat dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2008 Auteur Share Geplaatst 19 december 2008 ik zou graag van mijn eigen voetbalclub shirtjes willen Graag deze shirtjes als thuis: http://scsusteren.nl/sc-susteren-3-senioren-68 En voor de uitshirtjes graag wat groen is in het wit (Onder de kraag en boven de sponser staat het logo en de kledingsponser is Masita Bij voorbaat dank Klik op het shirt voor een grote versie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2008 Auteur Share Geplaatst 19 december 2008 Klik op de shirts voor een mapje inclusief config-file! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2008 Auteur Share Geplaatst 19 december 2008 Kits Tournament: Flamengo Kits Tournament: Napoli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 december 2008 Auteur Share Geplaatst 20 december 2008 EXQI League: R.Antwerp F.C.: F.C. Brussels: K. Lierse S.K.: R.F.C. Tournai: R.S. Waasland: STVV: K.S.K. Ronse K.V.K. Tienen K.V.S.K. United K.S.K. Beveren Excelsior Virton O.H. Leuven K.V. Oostende R.F.C. de Liège V.W. Hamme K.M.S.K. Deinze R.O.C. Charleroi U.R. Namur A.S. Eupen Klik op de afbeelding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 december 2008 Auteur Share Geplaatst 20 december 2008 [spoiler=request] Oorspronkelijk geplaatst door Abdie-Zjan Naam Club: VV Nijland Screen Clublogo: Merk: puma! Style: Wat bedoel je hier mee? Screen Sponsor: Kleuren Thuis shirt: blauw Kleuren Uit shirt: geel Kleuren Third shirt: Rood Eventuele extra’s: ze moeten ongeveer zo worden Alvast bedankt! P.S. wil je er alsjeblieft een download link bij zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MartijnM Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Naam van de club: Go Ahead Eagles Merk: La martina (http://www.vvm-fd.de/ebay/lamartina.gif) Clublogo: Standaard Link naar Sponsor: http://www.installatiebeurs.org/imag...erig/RM+co.jpg Kleuren: Standaard Andere opmerkingen: 3 shirts en dan ben ik helemaal blij... AUB ook in het groot uploaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Naam van de club: AFC Ajax Merk: Adidas / Nike Clublogo: Standaard Link naar sponsor: Geen. Shirts:_________________________Stijl Kleuren Thuis: Wit Rood____________( Verzin maar wat ) Kleuren Uit: Donkerblauw Geel_______( Olimpique Lion Stijl ) Kleuren Derde: Goud_______________( Niets speciaals ) Andere opmerkingen: Ik heb 2 merken opgegeven als optie, maar ik hoop eigenlijk dat je ze allebei wilt maken(A), config file doe ik zelf wel;) Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2008 Auteur Share Geplaatst 23 december 2008 Naam van de club: AFC Ajax Merk: Adidas / Nike Clublogo: Standaard Link naar sponsor: Geen. Shirts:_________________________Stijl Kleuren Thuis: Wit Rood____________( Verzin maar wat ) Kleuren Uit: Donkerblauw Geel_______( Olimpique Lion Stijl ) Kleuren Derde: Goud_______________( Niets speciaals ) Andere opmerkingen: Ik heb 2 merken opgegeven als optie, maar ik hoop eigenlijk dat je ze allebei wilt maken(A), config file doe ik zelf wel;) Alvast bedankt Adidas Nike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2008 Auteur Share Geplaatst 23 december 2008 Naam van de club: Go Ahead Eagles Merk: La martina (http://www.vvm-fd.de/ebay/lamartina.gif) Clublogo: Standaard Link naar Sponsor: http://www.installatiebeurs.org/imag...erig/RM+co.jpg Kleuren: Standaard Andere opmerkingen: 3 shirts en dan ben ik helemaal blij... AUB ook in het groot uploaden Go Ahead Eagles... Zoiets? [spoiler=grote shirts] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Adidas Nike ZEER NICE:D PRECIES WAT IK ZOCHT EN OOK PRECIES ZOALS IK HET AL IN FMEDITOR HAD!! :D BEDANKT MAN!!:clap::clap::clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2008 Auteur Share Geplaatst 23 december 2008 ZEER NICE:D PRECIES WAT IK ZOCHT EN OOK PRECIES ZOALS IK HET AL IN FMEDITOR HAD!! :D BEDANKT MAN!!:clap::clap::clap: Goed zo! Mooi man! Onderwijl heb ik weer een paar shirts van de EXQI League toegevoegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MartijnM Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Lekker man, helemaal geweldig!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisztiaan Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Club: Lech Poznan Style: SS'08 Merk: Diadora Sponsor: http://www.loods11almere.nl/images/logo_CasaCosi.jpg Thuis tenue: PSV thuistenue, alleen dan blauwe strepen in plaats rood. Uit tenue: http://www.omniworldinfo.nl/images/foto's/omiworldtenue20072008hk9.jpg, maar dan groen in plaats paars en geel in plaats wit en uiteraard AS Roma logo etc. 3e Tenue: http://www.subsidesports.com/uk/images/product/large/HerthaHSS0708.gif, maar dan geel inplaats zwart/blauw en paars in plaats wit. Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten