»Melvin« Geplaatst 16 oktober 2008 Share Geplaatst 16 oktober 2008 :o Echt heldig Izsco!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 oktober 2008 Share Geplaatst 16 oktober 2008 _O_ Izsco, ik laat je voortaan wel gewoon freestyle shirtjes maken :D Ik geef wel alleen team en kleuren; dan mag je de rest zelf doen _O__O__O_ GE-WEL-DIG! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barkson Geplaatst 16 oktober 2008 Share Geplaatst 16 oktober 2008 Genomineerd voor Kit of the Week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2008 Bedankt voor alle positieve reacties!! En Paul bedankt voor mijn benoeming in je novelle! Verder ben ik een weekend weg! Dan weten jullie dat, request mogen wel, maar die zijn dan pas maandag/dinsdag af! Groet, Rune Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 Oké.. veel plezier :D Ik heb wel weer wat reqeusts voor je als je terug bent :) Real Madrid: Thuis; Wit Uit; Paars Third; Freestyle Sponsor; Bwin :thumb: Villarreal: Thuis; Geel Uit; Zwart (met een beetje geel) Third; - Geen Sponsor; Aeroport Castello :thumb: Getafe: Thuis; Blauw (met een beetje rood en wit) Uit; Rood (met een beetje wit en blauw) Third; Freestyle Sponsor; Alcatel :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ziet er fantastisch uit :thumb: Maar Genk uitkit moet gelijk de derde zijn ;) ^^ Belgische jupiler pro league :p Voor als je terug bent ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
van Cas Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje! Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai alvast bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Team: MVV Home: Rood Wit, Masita en Emly Group Away: Zelfde alleen volledig wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Wil je deze shirts maken van STVV pls? ^^ Ik zou het apprecieren. Ps: de sponser op de borst rechts is Vavantas (http://www.zvcpibo.be/images/site/Vavantas_rgb_2006.JPG) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2008 Oké.. veel plezier :D Ik heb wel weer wat reqeusts voor je als je terug bent :) Real Madrid: Thuis; Wit Uit; Paars Third; Freestyle Sponsor; Bwin :thumb: Villarreal: Thuis; Geel Uit; Zwart (met een beetje geel) Third; - Geen Sponsor; Aeroport Castello :thumb: Getafe: Thuis; Blauw (met een beetje rood en wit) Uit; Rood (met een beetje wit en blauw) Third; Freestyle Sponsor; Alcatel :thumb: Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje! Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai alvast bedankt man! Ik hoop al deze shirtjes vandaag af te krijgen! Alleen zal het zijn in willekeurige volgorde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2008 @ Marco_Racing: Nieuwe pack: Klik! Edit: Andere kit toegevoegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2008 Wil je deze shirts maken van STVV pls? ^^ Ik zou het apprecieren. Ps: de sponser op de borst rechts is Vavantas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Nice, ty <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2008 Team: MVV Home: Rood Wit, Masita en Emly Group Away: Zelfde alleen volledig wit Credits naar Locin: Credits naar Izsco::checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Thanks!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2008 Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje! Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai alvast bedankt man! Deze komen hopelijk morgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
van Cas Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door van Cas Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje! Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai alvast bedankt man! Deze komen hopelijk morgen! omdat je nog niet begonnen bent wil ik nog even kleine aanpassingen doen, naast de gouden en zwarte accenten mogen er ook nog grijze deeltjes in het thuisshirt. In het uit-shirt wil ik graag een diagonale lijn met wit en goud op een zwart shirt. Naast de zwarte en witte accenten in het gouden third-shirt mogen er ook nog grijze accenten in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Reynir Sandgerði: Thuis; Rood-Wit Uit; Blauw-Rood Third; Freestyle Sponsor; Leifur Eirikson Airport Jawel, ik ga verder, maar wil nieuwe shirts, want in mijn verhaal is ook Landsbanki en Icesave failliet :D Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fc bergkampie Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Eigenlijk vraag ik me of af jij(fantasyfreak) al die shirts wel gebruiktxD Je vraagt er zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ja, ik gebruik ze allemaal. Die van de Spaanse clubs hoeven niet per sé.. Maar ik gebruik ze wel altijd allemaal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2008 Reynir Sandgerði: Thuis; Rood-Wit Uit; Blauw-Rood Third; Freestyle Sponsor; Leifur Eirikson Airport Jawel, ik ga verder, maar wil nieuwe shirts, want in mijn verhaal is ook Landsbanki en Icesave failliet :D Alvast bedankt. [spoiler=Reynir shirts groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2008 Kan je een paar shirtjes van Real Madrid voor me maken? Gewoon met Bwin als sponsor, echter wel met Nike inplaats van Adidas als merkje! Thuis moet gewoon maagdelijk wit blijven met gouden & een beetje zwarte accenten, het uit-shirt moet zwart worden met een witte & gouden accenten. Het derde shirt moet goud worden met een zwarte & witte accenten Omdat de kleuren overal hetzelfde zijn wil ik wel dat bij alle 3 de shirts andere templates gebruikt worden, anders wordt het zo saai alvast bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Bedankt :D Ze zijn mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
»Melvin« Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Nice kits weer Izsco!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
van Cas Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 thuisshirt kan ik niet zien! Uitshirt ziet er prachtig uit man, maar ik vind het derde shirt niet zo, kan je daar misschien een andere template voor doen? als het te veel moeite is moet je het niet doen hoor (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten