Izsco Geplaatst 8 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2012 Club: Cardiff City Merk: Macron Sponsor: StenaLine Thuis: Blauw met witte accenten Uit: Zwart met rode en Gouden accenten Third: Eigen keus Extra op het derde shirt 'The Pride Of Wales' alvast bedankt RedViper had het te druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sene10thebest Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 :r Zoo mooi Thanks Zoo mooi(*****) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summerbase12 Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Dankje voor de Chelsea kits, geweldige kits! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hey Izsco zou je voor mijn novelle een groot 3rd Vitesse shirt willen maken? ik weet niet precies welke grote maar hij moet in iedergeval op een poster passen. Het shirt moet van Nike zijn en er hoeft geen sponsor op wel een Europa League teken. Graag het shirt niet in een spoiler zetten want die kan ik vanwege computer problemen niet openen. Hopelijk heb je hier aan genoeg informatie! ;) Alvast bedankt. - - - Updated - - - Club: Getafe Merk: Umbro Sponsor: Burger King Thuis: rood met witte streep diagonale streep (a là puma) Uit: zwart, met blauw en rood blokmotief Al gemaakt door CB92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grifte Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 (bewerkt) Ontzettend bedankt nog voor de vorige kits! Ben nu verhuist naar een nieuwe club, dus hier komt weer een nieuwe request ;) Club: Zawisza Bydgoszcz Merk: Nike Sponsor: http://www.pomorska.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=PO&Date=20100405&Category=PILKA10&ArtNo=784560758&Ref=AR&border=0&MaxW=280 Thuis: Blauw-zwart gestreept, à la Inter (en ook het werkelijke thuisshirt) Uit: Groen-Wit gestreept (Zou het wel mooi vinden als je die lelijke banen op het eind van de mouwen/onderop het shirt weg zou laten, zoals Nike dat nu overal toegepast heeft. Third: Eigen keus Bij voorbaat dank! 10 augustus 2012 bewerkt door Grifte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Merk: nike Club : PSV Sponser: philips Thuis: rood-wit met streepjes maar voeg maar iets toe zo dat het origineeel is;) Uit: jouw keuze Derde: jouw keuze alvast bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Omdat ik fan van je blijf voor mijn nieuwe game (d) Club: Chivas Guadalajara Merk: Puma Sponsor: Bimbo Thuis: Rood/wit gestreept Uit: Lichtblauw met donkerblauwe accenten Third: Geel met donkerblauwe accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Club: Hermes Schiedam, met het logo dat jij voor me gemaakt hebt. Merk: Eigen keus Sponsor: Kethel 1 Thuis: Blauw, met witte accenten Uit: Wit met zwart en blauwe accenten Third: Zwart met blauwe accenten Bij voorbaat dank :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ontzettend bedankt nog voor de vorige kits! Ben nu verhuist naar een nieuwe club, dus hier komt weer een nieuwe request ;) Club: Zawisza Bydgoszcz Merk: Nike Sponsor: http://www.pomorska.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=PO&Date=20100405&Category=PILKA10&ArtNo=784560758&Ref=AR&border=0&MaxW=280 Thuis: Blauw-zwart gestreept, à la Inter (en ook het werkelijke thuisshirt) Uit: Groen-Wit gestreept (Zou het wel mooi vinden als je die lelijke banen op het eind van de mouwen/onderop het shirt weg zou laten, zoals Nike dat nu overal toegepast heeft. Third: Eigen keus Bij voorbaat dank! Merk: nike Club : PSV Sponser: philips Thuis: rood-wit met streepjes maar voeg maar iets toe zo dat het origineeel is;) Uit: jouw keuze Derde: jouw keuze alvast bedankt!! Club: Hermes Schiedam, met het logo dat jij voor me gemaakt hebt. Merk: Eigen keus Sponsor: Kethel 1 Thuis: Blauw, met witte accenten Uit: Wit met zwart en blauwe accenten Third: Zwart met blauwe accenten Bij voorbaat dank :) Bedoel je deze sponsor: In het algemeen: Wees duidelijk in je request, dat scheelt een hoop werk voor de maker van een kit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 bedankt ze zijn super ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Bedoel je deze sponsor: In het algemeen: Wees duidelijk in je request, dat scheelt een hoop werk voor de maker van een kit. Excuses voor de onduidelijkheid, maar dat is inderdaad het logo dat ik bedoelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grifte Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Bedankt Izsco, ze zien er gruwelijk uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2012 Omdat ik fan van je blijf voor mijn nieuwe game (d) Club: Chivas Guadalajara Merk: Puma Sponsor: Bimbo Thuis: Rood/wit gestreept Uit: Lichtblauw met donkerblauwe accenten Third: Geel met donkerblauwe accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 He mag ik voor mijn 2e seizoen met Arsenal nieuwe shirts? Club: Arsenal Merk: Nike Sponsor: Sharp Thuis: Traditioneel rood met witte mouwen Uit: Geel met donkerblauw Third: Wit met rode en donkerblauwe accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2012 Club: Hermes Schiedam, met het logo dat jij voor me gemaakt hebt. Merk: Eigen keus Sponsor: Kethel 1 Thuis: Blauw, met witte accenten Uit: Wit met zwart en blauwe accenten Third: Zwart met blauwe accenten Bij voorbaat dank :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Club: AS Monaco FC Merk: Nike Sponsor: weet er zelf geen 1 te verzinnen, mischien jij wel en anders maar geen. Thuis: Rood met wit... niet te veel afwijkend van huidige shirt. Uit: Blauw met rode accenten. Third: Zwart met rode accenten zoals gewoonlijk mag jij het helemaal zelf invullen wat dat levert mooiere resultaten op dan dat ik kan wensen :) Succes (en heeft geen haast, is voor mn novelle game) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Heerlijke kits hoor, bedankt :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Club: Malaga Merk: Nike Sponsor: Gazprom Thuis: Lichtblauw, met witte, je mag zelf weten in welke vorm. :) Uit: Laat je creativiteit gaan, beetje een ruig shirt. Third: Rood en wit, beetje hetzelfde als Ajax heeft, hoeft niet perse zo als het niet mooi is. Alvast bedankt, ik zie wel wanneer ze af zijn! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Team: Nederland Merk: Orgineel Sponsor: Orgineel Thuis: Het EK 88 thuis shirt orgineel Uit: Ek 88 uit shirt orgineel Third: jouw keus thanx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Club: RKC Waalwijk Merk: Adidas Sponsor: Seacon (alleen de letters graag) Thuis: Traditioneel geel met donkerblauwe tinten Uit: Zwart met witte tinten Third: Bordeauxrood met witte tinten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
K3zz4 Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Izsco... deze zijn echt meesterlijk goed haha... vooral derde.... miss idee om deze door te sturen naar PSV zelf... ik vind hem echt super gaaf ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 He mag ik voor mijn 2e seizoen met Arsenal nieuwe shirts? Club: Arsenal Merk: Nike Sponsor: Sharp Thuis: Traditioneel rood met witte mouwen Uit: Geel met donkerblauw Third: Wit met rode en donkerblauwe accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Erg mooi bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten