BarçaBoy Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Weer zo lekker hoor.. Diepe buiging en voor eeuwig respect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Weer zo lekker hoor.. Diepe buiging en voor eeuwig respect Zeg dat wel!:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Club: Paris Saint-Germain Merk: Nike Sponsor: Fly Emirates Thuis: Traditioneel Uit: Eigen invulling Derde: Eigen invulling Alvast bedankt!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Club: Nederland Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Oranje en een klein beetje zwart met een leuk tintje, dat je zelf mag verzinnen, maar maak het niet te apart. Uit: Wit met de bovenkant en de mouwen (Zeg maar vanaf de onderkant van het KNVB-logo) Oranje met zwarte randen. Extra: Het KNVB-Logo en dezelfde kragen als bij dat laatste thuisshirt van Heracles dat je gemaakt hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Bedankt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2012 (bewerkt) als je hier voor tijd zou hebben: Club: JV Sport Merk: Nike Sponsor: Rabobank (graag niet het symbool(poppetje) er op) Thuis: geel zwart zelfde style als dit: http://www.google.nl/imgres?q=totenham+shirt+barca+boy&hl=nl&gbv=2&biw=1366&bih=568&tbm=isch&tbnid=JjBto86Dfar5uM:&imgrefurl=http://www.soccerbox.com/internationalteams/barcelona/barcelonatrainingwear/barcelona-boys-training-top.html&docid=brNBqvOIf7yiLM&imgurl=http://www.soccerbox.com/images/shop/product_images/21355/regular_2011barcelonagreytrainingtop.jpg&w=280&h=280&ei=qJRMT7bXComQ8gPBzNDfAg&zoom=1&iact=rc&dur=172&sig=113714855786548939912&page=2&tbnh=170&tbnw=170&start=23&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:23&tx=64&ty=79 Uit: wit geel Derde: zwart geel Extra: Eredivisie badges op de mouwen en misschien kan je de vogel in een van de 3 kits verwerken. alvast bedankt !;) 2 maart 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2012 Eentje voor de nations league :D Team: Oezbekistan Sponsor: Puma Sponsor: De mooiste volgens jou uit dit lijstje: •Fergana Oil Refinery •Muborek Gas •Bukhara Oil Refinery •Almalikskiy GMK •Bukharatex yarn and fabrics •Shurtangas •Navoi Nitrogen •Tashkent Wine •Uzbek Metal Thuis: Wit met zwarte accenten Uit: Blauw met witte accenten Derde: eigen keus :) Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 wat een wereld shirts bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Club: KA (Knattspyrnufélag Akureyrar) Merk: Nike Sponsor: Icesave Thuis: Geel met blauw Uit: Rood met blauw en zwarte accenten Logo: Klik! Alvast bedankt Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2012 Club: Paris Saint-Germain Merk: Nike Sponsor: Fly Emirates Thuis: Traditioneel Uit: Eigen invulling Derde: Eigen invulling Alvast bedankt!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2012 Club: Nederland Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Oranje en een klein beetje zwart met een leuk tintje, dat je zelf mag verzinnen, maar maak het niet te apart. Uit: Wit met de bovenkant en de mouwen (Zeg maar vanaf de onderkant van het KNVB-logo) Oranje met zwarte randen. Extra: Het KNVB-Logo en dezelfde kragen als bij dat laatste thuisshirt van Heracles dat je gemaakt hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Unreachable level is dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Ik schik me kapot van het bijzonder hoge niveau van je kits, bedankt dat je iets van mijn request maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 (bewerkt) Ik heb het gevoel dat je meer on fire bent dan ooit :D Die tweede van psg = subliem!!, net als die tweede van JV Sport! En over de Oezbeekse kits... Enkel door de kits alleen al zou je met hen willen spelen :D bedankt! Zo meteen mijn volgende request :) Edit: Volgende request :) Team: Thailand Sponsor: Nike Sponsor: PTT PCL Thuis: Geel met blauwwitrood vlag Uit: Blauw met blauwwitrode vlag Derde: eigen keus Driemaal zelfde kraag en alvast bedankt!! 3 maart 2012 bewerkt door Tourie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Dat thuisshirt van Oranje is prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Wat een heerlijke kits! Ontzettend bedankt!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2012 Club: KA (Knattspyrnufélag Akureyrar) Merk: Nike Sponsor: Icesave Thuis: Geel met blauw Uit: Rood met blauw en zwarte accenten Logo: Klik! Alvast bedankt Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 _O_ Jizzed in my pants... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 _O_ Serieus hoor.. echt zo geniaal! Hier kan nooit meer iemand tegenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik heb het gevoel dat je meer on fire bent dan ooit :D Die tweede van psg = subliem!!, net als die tweede van JV Sport! En over de Oezbeekse kits... Enkel door de kits alleen al zou je met hen willen spelen :D bedankt! Zo meteen mijn volgende request :) Edit: Volgende request :) Team: Thailand Sponsor: Nike Sponsor: PTT PCL Thuis: Geel met blauwwitrood vlag Uit: Blauw met blauwwitrode vlag Derde: eigen keus Driemaal zelfde kraag en alvast bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Izsco, wat een heerlijke shirts van Thailand. Man man... :) Fieeeuw! Hier is de volgende, lijkt me een leuke: Team: Oeganda Sponsor: Adidas Sponsor: Madhvani Group Thuis: Geel met zwarte en rode accenten Uit: Wit met zwarte en rode accenten Derde: Eigen keus Driemaal zelfde kraag aub, alvast bedankt :) ben erg benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Altijd als ik denk dat je niet meer beter kan worden verras je weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wessel. Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Team: Heerenveense Boys Sponsor: Adidas Sponsor: Campina Thuis: Groen met Wit (geen ' hartjes' zoals SC Heerenveen) Uit: Donkerblauw met wit Derde: Eigen keus Alvast bedankt :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Geweldige kits Rune! Hartstikke bedankt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jop789 Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik hoop dat deze fantastische kitmaker miss ook een paar kits voor mij kan maken? Team: Club Brugge Merk: Nike Sponsor: Belfius (eigenlijk Dexia maar bestaat niet meer) Thuis, uit en 3e mag je zelf helemaal kiezen, zorg er wel voor dat het iets met Club Brugge te maken heeft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten