Football1901 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Dank je! Ze zijn echt nice Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 die derde van Leicester _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Hebben ze in Almere een nieuwe trend om elk seizoen een nieuw logo te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurjan. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Woo dankjewel _O_ echt een held jij EDIT: vast en zeker is dit een domme vraag, maar hoe te plaatsen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Opslaan op de plek waar je je oude kits van Leicester City hebt staan. Opslaan wel als .png file en niet als .jpg file. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurjan. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 oke dankjewel :) sorry voor het ongemak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Die 3de van Leicester is echt heerlijk, meteen opgeslagen! Je blijft echt TOP kits maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurjan. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Izsco, het werkt niet. ik heb ze opgeslagen als .png en als leicester1. Ook heb ik skin cache herladen bij bevestiging aan, en skin cache uit. Toch werkt het niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Rune, ik zei het huidige, excuses als je dit niet begrepen hebt. Het logo wat jij liet zien is vanaf volgend seizoen het logo pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Is die van Wolfsburg het officiële thuiskit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Ja dat is hem. Ik zal trouwens het logo van Almere City gelijk even toevoegen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Hey Rune, Zou je alsjeblieft deze request voor me willen maken? Stijl: SS'09-11 Club: DESK Merk: Nike Sponsor: Mandemakers Keukens (onder elkaar zetten alsjeblieft, net zoals bij RKC) Thuis: Geel met blauwe accenten Uit: Blauw met gele accenten Third: Zwart met blauwe en gele accenten Extra: *Graag exclusieve templates gebruiken als dat kan :oops:. *Graag het logo van de Gemeente Loon op Zand tussen het Nike-logo en het DESK-logo in zetten. Alvast héél, héél, héél erg bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Hey Rune, Zou je alsjeblieft deze request voor me willen maken? Stijl: SS'09-11 Club: DESK Merk: Nike Sponsor: Mandemakers Keukens (onder elkaar zetten alsjeblieft, net zoals bij RKC) Thuis: Geel met blauwe accenten Uit: Blauw met gele accenten Third: Zwart met blauwe en gele accenten Extra: *Graag exclusieve templates gebruiken als dat kan :oops:. *Graag het logo van de Gemeente Loon op Zand tussen het Nike-logo en het DESK-logo in zetten. Alvast héél, héél, héél erg bedankt _O_ Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik vind ze schitterend, zou je alleen 1 ding nog voor me willen doen? De tekst 'Gemeente Loon op Zand' weghalen en alleen het logo daar neerzetten (en misschien wat groter maken). Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Heel erg bedankt Rune! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Stijl: SS'09-11 Club: MVV Maastricht Merk: Nike Sponsor: Chasin' Thuis: Rood - Witte mauwen Uit: Blauw Third: Zwart of eigen keuze Alvast thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Stijl: SS'09-11 Club: MVV Maastricht Merk: Nike Sponsor: Chasin' Thuis: Rood - Witte mauwen Uit: Blauw Third: Zwart of eigen keuze Alvast thanks! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Thanks, 1e en 2e zien er mooi uit, alleen wou ik liever bij de 3e witte lijnen enz. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik heb het aangepast, ik vond het vet om eens te zien, dus vandaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Ja ik vind ze alle drie wel vet, maar die laatste is voor blinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Bedankt, ze zijn geweldig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Hoi Izsco, ik heb ook een request voor je. Zou je voor mij de shirts van KVW Zaventem (Belgische derde klasse) willen maken? Thuisshirt: Het kleine logo'tje onder het Nike-logo ziet er zo uit: Het tweede shirt mag je zelf creëeren. Liefst met wit als hoofdkleur en zwart als tweede kleur :) Zou je de PSD-file ook willen uploaden aub? Dan kan ik de sponsor aanpassen indien ik zou promoveren. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Thanks, ziet er vetter uit! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Hoi Izsco, ik heb ook een request voor je. Zou je voor mij de shirts van KVW Zaventem (Belgische derde klasse) willen maken? Thuisshirt: [plaatje] Het kleine logo'tje onder het Nike-logo ziet er zo uit: [plaatje] Het tweede shirt mag je zelf creëeren. Liefst met wit als hoofdkleur en zwart als tweede kleur :) Zou je de PSD-file ook willen uploaden aub? Dan kan ik de sponsor aanpassen indien ik zou promoveren. Alvast bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten